“Αξιοποίησε την ψήφο σου”: Πάνω από 190 εκατ. προβολές για το σποτ του ΕΚ

Διαβάζεται σε 3'
Στιγμιότυπο από το σποτ του Ευρωκοινοβουλίου με τίτλο "Αξιοποίησε την ψήφο σου".
Στιγμιότυπο από το σποτ του Ευρωκοινοβουλίου με τίτλο "Αξιοποίησε την ψήφο σου".

Το σποτ “Αξιοποίησε την ψήφο σου” της καμπάνιας του Ευρωκοινοβουλίου για τις ευρωεκλογές, το οποίο υπογραμμίζει τη σημασία της εκλογικής διαδικασίας και της διαφύλαξης της δημοκρατίας, έχει προβληθεί πάνω από 190 εκατ. φορές από τις 29 Απριλίου.

Περισσότερες από 190 εκατομμύρια φορές έχει προβληθεί από τις 29 Απριλίου το φιλμ μικρού μήκους “Αξιοποίησε την ψήφο σου” της καμπάνιας του Ευρωκοινοβουλίου για τις ευρωεκλογές, το οποίο υπογραμμίζει τη σημασία της εκλογικής διαδικασίας και της διαφύλαξης της δημοκρατίας.

Εκτός από τις 190 εκατομμύρια προβολές (έως τις 12 Μαΐου) σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ιστοτόπους «streaming», «έξυπνες» τηλεοράσεις και οθόνες κινητών τηλεφώνων, το βίντεο στις διάφορες μορφές του για την τηλεόραση και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει προβληθεί μέχρι στιγμής από περισσότερα από 63 τηλεοπτικά κανάλια σε 21 χώρες και θα συνεχίσει να προβάλλεται τις επόμενες εβδομάδες.

“Αξιοποίησε την ψήφο σου. Για να μην αποφασίσουν άλλοι για εσένα.”

Με το σλόγκαν «Αξιοποίησε την ψήφο σου. Για να μην αποφασίσουν άλλοι για εσένα» η δεύτερη φάση της θεσμικής προεκλογικής εκστρατείας του Κοινοβουλίου αναδεικνύει τη σημασία της δημοκρατίας. Πιο συγκεκριμένα, το κεντρικό βίντεο της εκστρατείας διερευνά περαιτέρω την ιστορία πολλών ευρωπαϊκών χωρών και τη σημασία της προστασίας των δημοκρατικών αξιών και αρχών.

Το βίντεο αυτό, το οποίο αποτελεί το κύριο εργαλείο των ενημερωτικών δράσεων του Κοινοβουλίου για τις εκλογές, αποτελείται από μαρτυρίες ηλικιωμένων πολιτών από διάφορες χώρες της ΕΕ που αφηγούνται στις επόμενες γενιές τις ιστορίες τους για τη δημοκρατία – υπογραμμίζοντας ότι η δημοκρατία και οι εκλογές δεν πρέπει να θεωρούνται δεδομένες.

Στο 4λεπτο φιλμ με τίτλο “Αξιοποίησε την ψήφο σου” πρωταγωνιστούν σύγχρονοι αφανείς ήρωες, επιζώντες πολέμων και αυταρχικών καθεστώτων, οι οποίοι συνειδητοποίησαν στη ζωή τους τι σημαίνει να ζεις χωρίς δημοκρατία. Μιλώντας στα εγγόνια τους και στην κάμερα, αφηγούνται τα βιώματά τους, συγκλονίζουν με τις πληγές που κουβαλούν και θυμίζουν σε όλους μας αβίαστα την ευθύνη να συμμετάσχουμε στην εκλογική διαδικασία και να προστατεύσουμε την ανθρώπινη ελευθερία και τη Δημοκρατία.

Το βίντεο είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα των ευρωπαϊκών εκλογών, ενώ διατίθεται και υποτιτλισμένο στα ελληνικά.

Στην καμπάνια του ΕΚ συμμετείχαν συνολικά 54 άτομα, παππούδες-γιαγιάδες και τα εγγόνια τους, από 10 χώρες της ΕΕ. Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στην Κοπεγχάγη και διήρκησαν 8 ημέρες και το συνολικό υλικό των συνεντεύξεων ξεπέρασε τις 15 ώρες.

Αυξάνεται το ενδιαφέρον για τις ευρωπαϊκές εκλογές

Το 2019 συμμετείχαν στις εκλογές πάνω από τους μισούς πολίτες που είχαν δικαίωμα ψήφου (50,6 %). Την άνοιξη του 2024, 26.000 πολίτες από όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ συμμετείχαν σε έρευνα του Ευρωβαρόμετρου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου με θέμα τις ευρωπαϊκές εκλογές. Με βάση τις απαντήσεις των ερωτηθέντων, πάνω από το 60% των πολιτών στην ΕΕ ενδιαφέρεται για τις εκλογές που θα διεξαχθούν από τις 6 έως τις 9 Ιουνίου του 2024, έντεκα ποσοστιαίες μονάδες πάνω από το αντίστοιχο ποσοστό που είχε καταγραφεί την άνοιξη του 2019 (δηλαδή τρεις μήνες πριν από τις προηγούμενες ευρωπαϊκές εκλογές). Επιπλέον, το 71% δηλώνει ότι είναι πιθανό να ψηφίσει, ποσοστό επίσης μεγαλύτερο κατά 10 μονάδες σε σχέση με την προηγούμενη φορά.

Από τα ευρήματα της έρευνας προκύπτει επίσης ότι τέσσερεις στους πέντε Ευρωπαίους πολίτες συμφωνούν ότι «η συμμετοχή στις εκλογές είναι σημαντική για να διαφυλαχθεί η δημοκρατία» (81%) και ότι «η συμμετοχή στις εκλογές είναι σημαντική για να εξασφαλιστεί ένα καλύτερο μέλλον για τις επόμενες γενιές» (84%). Τέλος, πάνω από οκτώ στους δέκα πολίτες (81%) πιστεύουν ότι η προσέλευση στις κάλπες είναι ακόμη πιο σημαντική λόγω της τρέχουσας γεωπολιτικής κατάστασης.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα