Balenciaga: Ο creative director ζητά (επιτέλους) “συγγνώμη” για τη διαφήμιση με παιδιά
Ο creative director του οίκου Balenciaga, Demna "σπάει τη σιωπή" του και μετά από εβδομάδες ζητά "συγγνώμη" για την αμφιλεγόμενη διαφημιστική καμπάνια με τα παιδιά.
- 02 Δεκεμβρίου 2022 18:05
Με το #cancelbalenciaga και το #BoycottBalenciaga να αποτελούν τα νέα “συνθήματα” της cancel culture και να συγκεντρώνουν εκατοντάδες χιλιάδες μηνύματα στις δημοφιλείς πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως, ο creative director του οίκου Balenciaga, Demna Gvasalia πήρε επιτέλους θέση και ζήτησε την πολυπόθητη “συγγνώμη”, μετά τον σάλο που προκλήθηκε για την αμφιλεγόμενη διαφήμιση της Balenciaga.
Μετά από εβδομάδες σιωπής και ενώ οι πελάτες του διάσημου οίκου μόδας καίνε κυριολεκτικά τα παπούτσια τους και κόβουν με ψαλίδι ρούχα στα social media, ο γεωργιανής σχεδιαστής μόδας με μία μακροσκελή του δήλωση στον λογαριασμό του στο Instagram, ζήτησε “συγγνώμη” και δεσμεύτηκε να ασχοληθεί με οργανώσεις προστασίας των παιδιών.
“Θέλω να ζητήσω προσωπικά συγγνώμη για τη λάθος καλλιτεχνική επιλογή ιδέας για την καμπάνια με τα παιδιά και αναλαμβάνω την ευθύνη μου. Ήταν ακατάλληλο παιδιά να προωθούν αντικείμενα που δεν είχαν καμία σχέση με αυτά”, γράφει χαρακτηριστικά ο Demna και συμπληρώνει: “Όσο και αν μερικές φορές θα ήθελα να προκαλέσω μια σκέψη μέσα από τη δουλειά μου, ΠΟΤΕ δεν θα είχα σκοπό να το κάνω αυτό με ένα τόσο φρικτό θέμα όπως η παιδική κακοποίηση που καταδικάζω. Τέλος. Πρέπει να μάθω από αυτό, να ακούσω και να συνεργαστώ με οργανώσεις παιδικής προστασίας για να μάθω πώς μπορώ να συνεισφέρω και να βοηθήσω σε αυτό το τρομερό θέμα.
Ζητώ συγγνώμη από οποιονδήποτε προσβλήθηκε από τις εικόνες αυτές και η Balenciaga έχει εγγυηθεί ότι θα ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα όχι μόνο για την αποφυγή παρόμοιων λαθών στο μέλλον αλλά και για την ανάληψη ευθύνης για την προστασία της παιδικής ευημερίας με κάθε τρόπο”, κατέληξε.
Υπενθυμίζεται πως μετά την κατακραυγή, η Balenciaga αποφάσισε να αποσύρει την διαφημιστική καμπάνια, ενώ ζήτησε συγγνώμη μέσα από τον επίσημο λογαριασμό της στο Instagram.
“Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για οποιαδήποτε προσβολή μπορεί να προκάλεσε η νέα μας σειρά για το καλοκαίρι και για την εμφάνιση ανησυχητικών μηνυμάτων στην καμπάνια μας. Οι βελούδινες τσάντες με αρκουδάκια δεν θα έπρεπε να παρουσιάζονται με παιδιά σε αυτήν την καμπάνια. Καταργήσαμε αμέσως την καμπάνια από όλες τις πλατφόρμες. Λαμβάνουμε αυτό το θέμα πολύ σοβαρά και λαμβάνουμε νομικά μέτρα κατά των μερών που είναι υπεύθυνα για τη δημιουργία του σετ και τη συμπερίληψη μη εγκεκριμένων αντικειμένων για τη φωτογράφιση της καμπάνιας μας για την Άνοιξη 23”, έγραψε ο οίκος μόδας.
Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις