Champions League: Η Kinsey Wolanski έκανε την καλύτερη διαφήμιση της νέας εποχής
Το "guerrilla marketing" πήγε σε άλλο επίπεδο από τον Vitaly Zdorovetskiy και τη σύντροφό του Kinsey Wolanski - Δείτε την αύξηση σε αξία και followers μέσα σε λίγα λεπτά για το δίκτυό τους.
- 02 Ιουνίου 2019 11:23
Το όνομα αυτής, Kinsey Wolanski. H 22χρονη ξανθιά κατάφερε να γίνει παγκοσμίως γνωστή μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα το βράδυ του Σαββάτου όταν εισέβαλλε στο γήπεδο του τελικού του Champions League φορώντας μόνο ένα μαγιό, για να διαφημίσει το site του σύντροφού της και διάσημου YouTuber, Vitaly Zdorovetskiy.
Η νεαρή έχει περάσει από τον χώρο της πορνοβιομηχανίας, έχει κάνει φωτογραφήσεις για τα Maxim, Sports Illustrated και το FHM μεταξύ άλλων, και πλέον συνεργάζεται με τον 27χρονο Vitaly για το “Vitaly Uncensored”, ένα site και YouTube channel με φάρσες ερωτικής φύσης.
Το βίντεο της εισβολής:
Πώς σχολίασε την εισβολή η ίδια στο Instagram μέσα από τον λογαριασμό της:
Τι κατάφερε το ζευγάρι με την εισβολή της νεαρής το πρώτο εικοσάλεπτο του τελικού;
Δείτε την αύξηση στις αναζητήσεις στο Google search τη στιγμή της εισβολής. Οι αναζητήσεις για το “VITALY UNCENSORED” απογειώθηκαν κυριολεκτικά, με αποτέλεσμα όσοι δεν γνώριζαν τι είναι να το μάθουν σε παγκόσμια βάση.
Τα πρώτα λεπτά δε της εισβολής, το VitalyUncensored απέκτησε 350.000 followers στα account του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Αναμενόμενο και να γίνει πρώτο trend στο Twitter, πάνω από το hashtag του τελικού της Μαδρίτης.
Μιλάμε για ένα YouTube κανάλι που αριθμεί πάνω από 1,65 δις views συνολικά και 9,9 εκατομμύρια subscribers μέχρι τις αρχές του Μαΐου του 2019.
Ο Vitaly Zdorovetskiy αποτιμά την αξία του δικτύου του στα 7 εκ. δολάρια ενώ διατείνεται πως βγάζει 500.000 δολάρια το μήνα από τα βίντεό του.
Ο ίδιος είχε εισβάλει στον τελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου του 2014 και στους τελικούς του NBA το 2016, και του έχει απαγορευτεί η παρουσία σε μεγάλα αθλητικά γεγονότα.
Όσο για το account της Kinsey στο Instagram, αρκεί να σημειωθεί πως “μεγάλωσε” κατά ένα εκατομμύριο followers από χθες το βράδυ, με ο,τι αυτό συνεπάγεται για την ίδια και την πορεία της στα social media. Με άλλα λόγια, στόχος επετεύχθη και με το παραπάνω.
Όπως αποδεικνύεται, ο Vitaly Zdorovetskiy και η ομάδα του ξέρουν από καλό Guerilla Marketing, το οποίο αποσκοπεί στην έκπληξη του κοινού εκμεταλλευόμενο το σωστό timing και την εστιασμένη στόχευση.
Ο τελικός ποδοσφαίρου του Champions League, ήταν η “απόλυτη δεξαμενή” ανδρικού κοινού άλλωστε.
Δείτε ένα παράδειγμα παρακάτω, από διαφήμιση του βελγικού καναλιού TNT: