Ιρλανδία: Βαριά “καμπάνα” 390 εκατ. ευρώ στη Meta για τις προσωποποιημένες διαφημίσεις

Ιρλανδία: Βαριά “καμπάνα” 390 εκατ. ευρώ στη Meta για τις προσωποποιημένες διαφημίσεις
Mark Zuckerberg AP Photo/Nick Wass, File

Η πολιτική του "γίγαντα" των social media για τις προσωποποιημένες διαφημίσεις στοίχισε ακριβά στον Μαρκ Ζούκερμπεργκ, καθώς του επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 390 εκατ. ευρώ. Στον "ορίζοντα" ριζικές και ακριβές αλλαγές.

Οι ιρλανδικές ρυθμιστικές αρχές κατάφεραν σημαντικό πλήγμα στη Meta και στον Μαρκ Ζούκερμπεργκ, λόγω της πολιτικής που ακολουθεί η εταιρεία για τις προσωποποιημένες διαφημίσεις.

Οι ρυθμιστικές αρχές επέβαλαν στη μητρική εταιρεία του Facebook και του Instagram πρόστιμο ύψους 390 εκατ. ευρώ, ενώ της απαγόρευσαν να αναγκάζει τους ευρωπαίους χρήστες να συμφωνούν σε εξατομικευμένες διαφημίσεις, με βάση τη διαδικτυακή τους δραστηριότητα.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με το RTE, η Επιτροπή Προστασίας Δεδομένων της Ιρλανδίας επέβαλε πρόστιμα σε δύο περιπτώσεις που θα μπορούσαν να κλονίσουν σημαντικά την εταιρεία, τόσο σε οικονομικό, όσο και σε επιχειρηματικό επίπεδο.

Η εποπτική αρχή επέβαλε στη Meta πρόστιμο 210 εκατ. ευρώ για παραβιάσεις των αυστηρών κανόνων απορρήτου της ΕΕ σχετικά με το Facebook και επιπλέον 180 εκατ. ευρώ για παραβιάσεις που αφορούν το Instagram.

Η Meta έχει χρονικό διάστημα τριών μηνών για να ευθυγραμμίσει το μοντέλο στόχευσης δεδομένων με την απόφαση, αφού οι ρυθμιστικές αρχές διαπιστώνουν ότι η τρέχουσα νομική βάση για τις διαφημίσεις είναι άκυρη.

Μόλις λίγο καιρό πριν, η Meta ήρθε αντιμέτωπη με ακόμη ένα πρόστιμο, ύψους 265 εκατ. ευρώ, επειδή δεν κατάφερε να προστατεύσει επαρκώς τα δεδομένα των χρηστών της.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα