Κορονοϊός: Το Βερολίνο υψώνει το μεσαίο δάχτυλο στους αρνητές μάσκας

Κορονοϊός: Το Βερολίνο υψώνει το μεσαίο δάχτυλο στους αρνητές μάσκας
Η διαφήμιση του Visit Berlin Visit Berlin

"Φωτιά" στο Βερολίνο έβαλε η υπηρεσία τουρισμού της γερμανικής πρωτεύουσας, καθώς σε καμπάνια της εμφανίζεται μια ηλικιωμένη να υψώνει το μεσαίο δάχτυλο σε όσους αρνούνται να φορέσουν μάσκα.

Μια αμφιλεγόμενη διαφημιστική εκστρατεία “τρέχει” τις τελευταίες ώρες στο Βερολίνο, με πρωταγωνίστρια μια ηλικιωμένη, η οποία υψώνει το μεσαίο δάχτυλο σε όσους αρνούνται να φορέσουν μάσκα για τον κορονοϊό.

“Ο ανυψωμένος δείκτης για όλους εκείνους χωρίς μάσκα”, γράφει η αφίσα, δίπλα στην εικόνα της ηλικιωμένης, η οποία έχει πάρει τα απαραίτητα μέτρα για τον κορονοϊό.

Το Visit Berlin, η υπηρεσία τουρισμού της γερμανικής πρωτεύουσας, δήλωσε ότι η εκστρατεία είναι για να τονίσει τη σημασία της προστασίας της υγείας των ηλικιωμένων. Ωστόσο δεν είναι λίγοι οι Γερμανοί που την θεωρούν προσβλητική.

Η διαφήμιση “Πειθαρχούμε στους κανόνες για τον κορονοϊό”, που κυκλοφόρησε από τη Γερουσία του Βερολίνου και το Visit Berlin, αρχικά εμφανίστηκε την Τρίτη (13/10) σε μια τοπική εφημερίδα, αλλά εξαπλώθηκε γρήγορα στα social media.

Η διαφήμιση του Visit Berlin Visit Berlin

 

Ο Christian Tänzler, εκπρόσωπος του Visit Berlin, δήλωσε ότι η αφίσα – η οποία αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης εκστρατείας – είναι για να υπενθυμίσει στους ανθρώπους να ακολουθήσουν τους κανόνες στην πόλη.

“Οι περισσότεροι Βερολινέζοι και οι καλεσμένοι μας σέβονται και ακολουθούν τους κανόνες για τον κορονοϊό, αλλά ορισμένοι δεν το κάνουν. Αυτοί οι άνθρωποι διακινδυνεύουν τη ζωή των ηλικιωμένων και των ατόμων της κοινότητας που κινδυνεύουν”, δήλωσε στο BBC.

«Θέλαμε να δώσουμε προσοχή σε αυτό το πρόβλημα. Για αυτόν τον λόγο επιλέξαμε αυτό το προβοκατόρικο μοτίβο». Η διαφήμιση αφορά αυστηρά το Βερολίνο, πρόσθεσε ο Tänzler.

Όμως, η εκστρατεία δεν έτυχε της ίδιας αντιμετώπισης από όλους.

Ο Lorenz Maroldt, αρχισυντάκτης της εφημερίδας Der Tagesspiegel του Βερολίνου, δεν ενθουσιάστηκε. “Νομίζω ότι η διαφήμιση είναι κατά κάποιο τρόπο” κλασικό Βερολίνο “και θα λειτουργούσε καλά χωρίς τη δυσλειτουργική πολιτική της Γερουσίας σε αντίθεση με αυτήν”, είπε. “Η Γερουσία φαίνεται να πιστεύει ότι η προσβολή των ανθρώπων είναι πιο επιτυχημένη από αυστηρούς, σαφείς κανόνες με αποτελεσματικούς ελέγχους. Απέτυχαν εντελώς με αυτό”.

Μερικοί έχουν επίσης μπερδευτεί καθώς το κείμενο λέει “δείκτης” ενώ η γυναίκα σηκώνει το μεσαίο δάχτυλό της. Το Visit Berlin υποστηρίζει ότι η αντίφαση είναι σκόπιμη.

Άλλοι επεσήμαναν ότι ορισμένοι άνθρωποι δεν μπορούν να φορούν μάσκες για λόγους υγείας. “Η ομάδα-στόχος μας ήταν άνθρωποι που δεν σέβονται τη ζωή των άλλων”, δήλωσε ο Tänzler. “Εάν κάποιοι άνθρωποι αισθάνονται προσωπική επίθεση επειδή δεν είναι σε θέση να φορέσουν μάσκα, αυτός δεν ήταν ο στόχος μας. Ζητώ συγγνώμη για αυτό”, είπε.

Διαβάστε τις Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του News247.gr

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα