Ο “εχθρός” που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες Tesla στις ΗΠΑ είναι ανίκητος
Διαβάζεται σε 3'Οι οδηγοί των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις ΗΠΑ πήραν αυτές τις ημέρες ένα σκληρό μάθημα, με την αυτοκινητοβιομηχανία του Έλον Μασκ να αντιμετωπίζει ακόμα μια πρόκληση.
- 18 Ιανουαρίου 2024 01:42
Εξαντλημένες μπαταρίες, εκνευρισμένοι οδηγοί και ουρές χιλιομέτρων θα συναντήσει κανείς αν βρεθεί αυτές τις ημέρες σε σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ.
Και ο λόγος που συμβαίνουν όλα τα παραπάνω είναι οι ακραία χαμηλές θερμοκρασίες και η χιονοθύελλα που πλήττει τις πολιτείες στις βόρειες ΗΠΑ, μεταξύ αυτών και το Σικάγο, όπου ο υδράργυρος βρίσκεται κάτω από το μηδέν.
Μεταξύ των οδηγών που αντιμετωπίζουν μεγάλες δυσκολίες είναι φυσικά και οι οδηγοί των Tesla , αφού σύμφωνα με δημοσίευμα των New York Times, οι οδηγοί σε όλο το Σικάγο αντιμετώπισαν δυσκολίες όχι μόνο στο να φορτίσουν τα αυτοκίνητά τους, αλλά ακόμη και να ανοίξουν τις πόρτες των αυτοκινήτων τους, αφού τα πάντα είχαν παγώσει.
Πολλά από τα αυτοκίνητα έμειναν ακινητοποιημένα σε μεγάλες ουρές, καθώς όπως δήλωσαν οι οδηγοί, το κρύο εξασθένησε την ικανότητα των ηλεκτρικών οχημάτων να φορτίζονται και να διατηρούν τη φόρτιση.
“Όταν κάνει τόσο κρύο, τα αυτοκίνητα δεν λειτουργούν καλά, οι φορτιστές δεν λειτουργούν καλά και ούτε οι άνθρωποι λειτουργούν καλά”, δήλωσε ο Javed Spencer, οδηγός της Uber, ο οποίος είπε ότι δεν έκανε τίποτα άλλο τις τελευταίες τρεις ημέρες εκτός από το να φορτίζει το νοικιασμένο ηλεκτρικό αυτοκίνητό του και να ανησυχεί μήπως ξεμείνει ξανά.
“Βρίσκομαι εδώ πάνω από πέντε ώρες και ακόμα δεν έχω καταφέρει να φορτίσω το αυτοκίνητό μου“, δήλωσε οδηγός του Tesla στο CBS News Chicago. “Μια φόρτιση που θα έπρεπε να διαρκεί κανονικά 45 λεπτά, διαρκεί δύο ώρες“, είπε χαρακτηριστικά.
Με περισσότερους ανθρώπους να κατέχουν ηλεκτρικά οχήματα από ποτέ, οι πολικές θερμοκρασίες δημιούργησαν “πονοκέφαλο” στους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς οι χαμηλές θερμοκρασίες αποστραγγίζουν τις μπαταρίες και μειώνουν την αυτονομία οδήγησης.
Οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες της Tesla δεν αφορούν μόνο την αυτοκινητοβιομηχανία. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου, οι οποίες χρησιμοποιούνται στα πάντα, από τα smartphones μέχρι το Model S sedan, είναι ευαίσθητες στο κρύο, ιδίως όταν οι θερμοκρασίες είναι κάτω από το μηδέν.
Οι συμβουλές της Tesla στους οδηγούς για το κρύο
Στον οδηγό Cold Weather Best Practices της Tesla, μία από τις βασικές συμβουλές προς τους οδηγούς είναι να προετοιμάσουν το όχημά τους για φόρτιση σε ακραίες καιρικές συνθήκες.
Τα οχήματα καταναλώνουν περισσότερη ενέργεια για τη θέρμανση των μπαταριών και της καμπίνας τους σε κρύο καιρό, οπότε είναι φυσιολογικό να βλέπουμε την κατανάλωση ενέργειας να αυξάνεται, υπενθυμίζει η Tesla στους χρήστες. Διατηρήστε το επίπεδο φόρτισης πάνω από το 20 τοις εκατό για να μειώσετε το αντίκτυπο των θερμοκρασιών παγετού.
Η Tesla συνιστά επίσης στους οδηγούς να χρησιμοποιούν τη λειτουργία “προγραμματισμένης αναχώρησης” για να καταγράφουν εκ των προτέρων την έναρξη ενός ταξιδιού, ώστε το όχημα να μπορεί να καθορίσει την καλύτερη στιγμή για την έναρξη της φόρτισης. Αυτό επιτρέπει στο αυτοκίνητο να λειτουργεί με μέγιστη απόδοση από τη στιγμή της εκκίνησής του.