Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης: Καθηγητής απολύθηκε επειδή το μάθημά του ήταν πολύ δύσκολο

Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης: Καθηγητής απολύθηκε επειδή το μάθημά του ήταν πολύ δύσκολο
Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης istock

Εκτός του δυναμικού του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης τέθηκε 84χρονος καθηγητής μετά από καταγγελίες πάνω από 80 φοιτητών ότι το μάθημά του ήταν πολύ δύσκολο. Αντιδράσεις από ομάδα γονέων και καθηγητών.

Η απόλυση ενός καθηγητή του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης (NYU), κατόπιν αιτήματος φοιτητών που δήλωσαν ότι το μάθημά του ήταν πολύ δύσκολο, συνεχίζει να προκαλεί αντιδράσεις, καθώς ορισμένοι γονείς και καθηγητές έκαναν λόγο για “εκπτώσεις” στα ακαδημαϊκά πρότυπα.

Ο Maitland Jones Jr, καθηγητής οργανικής χημείας, απολύθηκε από το Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης αφού περισσότεροι από 80 φοιτητές από το μάθημά του στο οποίο συμμετέχουν συνολικά 350 φοιτητές υπέγραψαν μια αναφορά που διαμαρτύρονταν για τους βαθμούς, τη διδασκαλία και τη βοήθεια που έλαβαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού, σύμφωνα με τον Guardian.

Ο Τζόουνς, 84 ετών, έλαβε τον Αύγουστο επιστολή από τον πρύτανη με το οποίο τερματίζεται η σύμβασή του, όπως ανέφεραν οι New York Times.

Καθηγητές χημείας που αντιτάχθηκαν στην απόφαση έγραψαν σε αρκετούς πρυτάνεις του NYU, λέγοντας ότι ανησυχούσαν ότι η υπόθεση θα μπορούσε να υπονομεύσει την ελευθερία του διδακτικού προσωπικού και να αποδυναμώσει τις αποδεδειγμένες πρακτικές διδασκαλίας.

“Είμαστε όλοι στην ίδια πλευρά και θέλουμε να πετύχουν οι φοιτητές, αλλά χρησιμοποιούμε εσφαλμένες και σε πολλές περιπτώσεις λανθασμένες μετρήσεις για την αξιολόγηση της επιτυχίας”, ανέφερε σε ένα tweet η Stephanie Lee, μία από τους καθηγητές που υπέγραψαν την επιστολή.

“Μια συνέπεια αυτής της εσφαλμένης ευθυγράμμισης είναι ότι οι ενέργειές μας γίνονται καθοδηγούμενες από το φόβο“.

Σύμφωνα με το ψήφισμα των φοιτητών, το μάθημα του Jones ήταν πολύ δύσκολο και οι φοιτητές δεν είχαν ούτε πόρους ούτε βοήθεια. Ωστόσο, δεν έλεγε ότι ο καθηγητής πρέπει να απολυθεί.

“Σας προτρέπουμε να συνειδητοποιήσετε ότι ένα μάθημα με τόσο υψηλό ποσοστό αποχωρήσεων και χαμηλούς βαθμούς έχει αποτύχει να θέσει ως προτεραιότητα τη μάθηση και την ευημερία των φοιτητών και είναι μια αρνητική εικόνα του τμήματος χημείας καθώς και του ιδρύματος στο σύνολό του”, αναφέρουν.

Ο Τζόουνς, ένας ευρέως αναγνωρισμένος καθηγητής, γνωστός για τη συγγραφή ενός εγχειριδίου οργανικής χημείας, δήλωσε στους Times ότι σκεφτόταν να συνταξιοδοτηθεί, αλλά ανησυχούσε για το τι θα μπορούσε να σημαίνει η απόφαση του NYU για άλλους καθηγητές και μέλη ΔΕΠ.

Εκπρόσωπος του NYU υπερασπίστηκε την απόλυση, τονίζοντας το υψηλό ποσοστό αποχωρήσεων φοιτητών και τις κακές αξιολογήσεις του μαθήματος. Η δήλωση ανέφερε ότι η απόφαση βασίστηκε επίσης σε καταγγελίες για αποβολές, μη ανταπόκριση, ενσυναίσθηση και έλλειψη διαφάνειας σχετικά με τη βαθμολόγηση.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα