Πτήση MH370: Βρέθηκαν συντρίμμια που μοιάζουν να ανήκουν στο μοιραίο Boeing της Malaysia Airlines
Συγκλονισμένη η παγκόσμια κοινή γνώμη παρακολουθεί τις τελευταίες εξελίξεις. Εντοπίστηκαν συντρίμμια, που φέρουν ομοιότητες με τμήματα Boeing 777, του ίδιου τύπου με το αεροσκάφος της Malaysia Airlines που δεν βρέθηκε ποτέ (Pics+Vids)
- 29 Ιουλίου 2015 19:59
Συντρίμμια που φέρουν ομοιότητες με το Boeing 777 της Malaysia Airlines, που εξαφανίστηκε μυστηριωδώς από τα ραντάρ, ενώ εκτελούσε την πτήση MH370 Κουάλα Λουμπούρ – Πεκίνο, στις 8 Μαρτίου του 2014 και δεν εντοπίστηκε ποτέ, βρέθηκαν σε νησί στον Ινδικό Ωκεανό.
Τα δύο τμήματα από φτερά αεροσκάφους εντοπίστηκαν σχεδόν ενάμιση χρόνο μετά την εξαφάνιση της πτήσης MH370, κοντά στο νησάκι Reunion, ανατολικά της Μαδαγασκάρης, στον Ινδικό Ωκεανό.
Το σημείο όπου βρέθηκαν τα συντρίμμια, βρίσκεται πολύ δυτικότερα από εκείνο, όπου επικεντρώνονταν οι έρευνες.
Οι ειδικοί εξετάζουν τα συντρίμμια, λέγοντας πως ακόμη είναι νωρίς να πουν, εάν πράγματι ανήκουν στο μοιραίο αεροσκάφος.
Υπενθυμίζεται, ότι στο παρελθόν έχουν βρεθεί κι άλλες φορές συντρίμμια που πιθανολογήθηκε ότι ανήκαν στο Boeing της Malaysia Airlines, προκαλώντας ελπίδες για έναν επίλογο στο θρίλερ που διαρκεί σχεδόν 18 μήνες και στοίχισε τη ζωή σε 239 επιβαίνοντες.
“Είναι πολύ νωρίς να πούμε εάν πρόκειται για την πτήση MH370”. “Οι τοπικές αρχές εξετάζουν τα συντρίμμια, τα οποία ταιριάζουν με αυτά της πτήσης MH370. Δεν είμαστε σίγουροι, αλλά υπάρχουν αρκετές πιθανότητες”, δήλωσαν αξιωματούχοι που συμμετέχουν στις έρευνες.
Αυτόπτης μάρτυρας είπε πως “έχουν καλυφθεί με όστρακα, γεγονός που δείχνει, ότι έχουν παραμείνει στο νερό για μεγάλο διάστημα”.
“Απίστευτες ομοιότητες μεταξύ των συντριμμιών και του χείλους προσβολής ενός B777”
Σε ανάρτησή του στο διαδίκτυο, ο Γάλλος εμπειρογνώμονας σε θέματα ασφαλείας πτήσεων Xavier Tytelman, υποστήριξε ότι “υπάρχουν απίστευτες ομοιότητες μεταξύ του χείλους προσβολής ενός #Β777 και των συντριμμιών που εντοπίστηκαν”.
Ο Tytelman αναφέρθηκε ακόμα στην ύπαρξη ενός κωδικού “ΒΒ670″, ο οποίος δεν ανταποκρίνεται ούτε στον αριθμό νηολόγησης ενός αεροπλάνου ούτε στο σειριακό αριθμό ενός αεροσκάφους. Αντιθέτως εάν αυτό το χείλος προσβολής ανήκει πράγματι στην πτήση MH370, είναι ξεκάθαρο ότι αυτό το στοιχείο θα επέτρεπε να το ταυτοποιήσουμε γρήγορα. Εντός ολίγων ημερών θα έχουμε μία οριστική απάντηση”.
“Το γεγονός ότι εντοπίσαμε συντρίμμια στη Ρεϊνιόν δε σημαίνει ότι το MH370 πέταξε τόσο μακριά. Αν κατέπεσε στα ανοιχτά της Αυστραλίας, τα συντρίμμια του θα μπορούσαν απλά να παρασυρθούν από τα ρεύματα και να καταλήξουν σε αυτήν την περιοχή έπειτα από ένα χρόνο…”, πρόσθεσε.
Υπενθυμίζεται, πως δύο μήνες μετά την αεροπορική τραγωδία, οι επίσημες έρευνες από αέρος τερματίστηκαν.
Οι άνθρωποι που συμμετείχαν στην διεθνή ομάδα ερευνών και διάσωσης “αποχαιρέτησαν” τους 239 επιβάτες και μέλη του πληρώματος του μοιραίου αεροσκάφους, με σειρά φωτογραφιών, σηματοδοτώντας έτσι το τέλος των εκτεταμένων ερευνών από αέρος.
Ποτέ πριν, στην ιστορία της αεροπορίας, δεν συνεργάστηκαν τόσα κράτη, για τον εντοπισμό αεροσκάφους.
Στις έρευνες συμμετείχαν άνδρες και γυναίκες από οκτώ χώρες, την Αυστραλία, τη Νέα Ζηλανδία, τη Βρετανία, τη Μαλαισία, τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και την Κίνα, παρέχοντας είτε τεχνική υποστήριξη είτε τεχνογνωσία.
Τον Οκτώβριο του 2014, οι έρευνες μπήκαν μια νέα φάση, καθώς ειδικά σκάφη έφθασαν στο νότιο Ινδικό Ωκεανό για να ερευνήσουν θαλάσσιες χαράδρες και κορυφές 6.000 μέτρα κάτω από την επιφάνεια του ωκεανού.
Η νέα έρευνα άρχισε έπειτα από μήνες τεχνικών αναλύσεων και χαρτογράφησης μιας τεράστιας περιοχής του θαλάσσιου βυθού στην οποία πιστεύεται πως χάθηκε αυτό το αεροπλάνο που μετέφερε 239 ανθρώπους.