5 απαιτήσεις των καταναλωτών στην εποχή της πανδημίας και ένα κατάστημα που τις ικανοποιεί όλες
Τα σούπερ μάρκετ Μασούτης είναι εδώ, για σένα και ικανοποιούν και τις 5 απαιτήσεις των καταναλωτών
- 12 Μαΐου 2020 12:39
Η περίοδος του «μένουμε σπίτι» που προηγήθηκε ήταν πρωτόγνωρη για όλους. Οι ιδιαίτερες συνθήκες, που διαμορφώθηκαν, ανέδειξαν βασικές ανάγκες των καταναλωτών. Πρόκειται για απαιτήσεις που στην πραγματικότητα πηγάζουν από τις πάγιες ανάγκες των πελατών και με αφορμή το καθεστώς των περιορισμένων μετακινήσεων που ζήσαμε λόγω covid-19 βγήκαν στο προσκήνιο.
Γιατί ο καταναλωτής του σούπερ μάρκετ, διαχρονικά, εκτός από ποιότητα, ποικιλία και προσφορές σε προϊόντα θέλει εξίσου άρτια εξυπηρέτηση τόσο κατά την επίσκεψη του σε φυσικό κατάστημα αγορών όσο και κατά την περιήγησή του σε ηλεκτρονικό κατάστημα. Και για του λόγου το αληθές, μαζέψαμε σε μία λίστα τις νέες απαιτήσεις των καταναλωτών και αποκαλύπτουμε πώς το σούπερ μάρκετ μασούτης καταφέρνει να τις ικανοποιήσει όλες.
“Θέλω να απολαμβάνω ποιότητα και προσφορές προϊόντων σε κάθε μου αγορά”
Η τεράστια ποικιλία και η οικονομία που έχει χαρίσει η επίσκεψη στα φυσικά καταστήματα “μασούτης”, τώρα, είναι διαθέσιμες και κατά τις εξ αποστάσεως αγορές που μπορούν να πραγματοποιηθούν από το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα eshop Μασούτης. Με μια σύντομη περιήγηση, χρησιμοποιώντας ένα απόλυτα επεξηματικό και εύκολο μενού, μπορείς να επιλέξεις τα αγαπημένα σου προϊόντα και να τα προσθέσεις στο ηλεκτρονικό σου καλάθι. Η εμπειρία είναι ξεκάθαρη και αποτελεσματική.
Στο συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα μπορείς να δεις τις πιο συμφέρουσες προσφορές, τα νέα προϊόντα αλλά και τη σειρά προϊόντων που ισχύουν αποκλειστικά στο ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας. Μπορείς να περιηγηθείς στα «ψηφιακά ράφια», να ετοιμάσεις την παραγγελία σου.
Τα ψώνια σου ετοιμάζονται με επιμέλεια και τρόπο απόλυτα ασφαλή και στη συνέχεια παραδίδονται ταχύτατα σε σένα είτε με παραλαβή από το κατάστημα που εξυπηρετεί την υπηρεσία είτε στο χώρο σου εντελώς δωρεάν (χωρίς δηλαδή περαιτέρω έξοδα αποστολής) για αγορές άνω των 40€.
“Θέλω να γνωρίζω ότι θα βρω όλα όσα χρειάζομαι ανά πάσα στιγμή”
Στο eshop Μασούτης είναι διαθέσιμα όλα τα βασικά και άλλα προϊόντα για την καλύτερη εξυπηρέτησή σου. Τόσο τα σύγχρονα κέντρα αποθήκευσης όσο και το άρτια εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό του συγκεκριμένου τμήματος συμβάλουν στο να είναι πάντα εξασφαλισμένη η διαθεσιμότητα των προϊόντων που επιθυμείς.
“Θέλω ευελιξία στο χρόνο που ψωνίζω και στον τρόπο παραλαβής των αγορών μου”
Το ηλεκτρονικό κατάστημα του Μασούτη κάνει το χρόνο σύμμαχό σου κι εξηγούμε πως. Μπορείς να υποβάλλεις την παραγγελία σου τη χρονική στιγμή που σε εξυπηρετεί. Μπορείς να επιλέξεις το 3ώρο που σε ικανοποιεί για να παραλάβεις τα ψώνια σου στο σπίτι. Μα κι ακόμη περισσότερο για σένα που θέλεις να αξιοποιείς στο έπακρο το διαθέσιμο χρόνο σου μπορείς κάλλιστα να δηλώσεις κατά την ολοκλήρωσης της παραγγελίας σου, παραλαβή από κατάστημα. Έτσι, μόλις λάβεις ειδοποίηση μέσω sms από την υπηρεσία, παραλαμβάνεις αυθημερόν τα ψώνια σου από την υποδοχή του καταστήματος, την ώρα ακριβώς που ταιριάζει στο δικό σου πρόγραμμα. Έτσι με απόλυτη ευελιξία διαμορφώνεις την καθημερινότητά σου, ανταποκρίνεσαι με τον καλύτερο τρόπο στις ημερήσιες υποχρεώσεις σου και εξασφαλίζεις χρόνο για σένα ή/και την οικογένειά σου.
“Θέλω να είμαι σίγουρος ότι είμαι ασφαλής”
Στο σούπερ μαρκετ μασούτης ακολουθείται ένα αυστηρό πλαίσιο διαδικασιών που διασφαλίζει την προστασία της υγείας των υπαλλήλων της εταιρίας αλλά και των καταναλωτών σύμφωνα πάντα με τους κανόνες ασφαλείας και τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας του Πολίτη. Και στην περίπτωση του ηλεκτρονικού καταστήματος εφαρμόζονται με όμοιο τρόπο όλα τα προβλεπόμενα μέτρα τόσο κατά την συλλογή των προϊόντων όσο και κατά τη διανομή αυτών.
“Να απολαμβάνω άριστη εξυπηρέτηση”
Η αγοραστική εμπειρία που σου προσφέρει ένα φυσικό κατάστημα μασούτης αποκτά νέα ψηφιακή διάσταση. Το eshop Μασούτης είναι η εξέλιξη και η δημιουργική λύση. Οι ιδιαίτεροι καιροί, απαιτούν άρτιες λύσεις, ατομική ευθύνη και ευαισθησία τόσο προς τους καταναλωτές όσο και προς τους ίδιους τους εργαζόμενους της εταιρίας. Γι’αυτό και ο Μασούτης πραγματοποίησε νέες προσλήψεις, εκπαίδευσε τους υφιστάμενους αλλά και τους νεότερους κι επάνδρωσε τα ηλεκτρονικά τμήματα προκειμένου να καλύψει τις υπεραυξημένες ανάγκες των πελατών του χωρίς να μειωθεί η ποιότητα των υπηρεσιών του στο ελάχιστο. Ενίσχυσε και εκσυγχρόνισε το στόλο των αυτοκινήτων του ενώ παράλληλα ξεκίνησε συνεργασίες με εταιρίες διανομής για την περαιτέρω υποστήριξη της υπηρεσίας.