post impression url

Νίκος Παπαγγελής: Ο ακρωτηριασμός, η ποδηλασία και ο δρόμος για το Παρίσι

Διαβάζεται σε 8'
Νίκος Παπαγγελής: Ο ακρωτηριασμός, η ποδηλασία και ο δρόμος για το Παρίσι

Ο Έλληνας Παραολυμπιονίκης θα είναι ο πρεσβευτής της καμπάνιας της P&G «Κάθε Μέρα Πρωταθλητές», κατά την διάρκεια των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων 2024 στο Παρίσι.

Μπορεί να είναι μόλις 25 ετών, όμως έχει ήδη καταφέρει πολλά στη ζωή του. Πρωταθλητής εντός και εκτός στίβου, ο Νίκος Παπαγγελής ήρθε σε πολύ νεαρή ηλικία αντιμέτωπος με τον καρκίνο, ωστόσο ο ακρωτηριασμός του αποτέλεσε την αρχή για μια νέα ζωή γεμάτη μαθήματα δύναμης και σημαντικές διακρίσεις. Το news247 τον συνάντησε και μίλησε μαζί του για την περιπέτεια υγείας που αντιμετώπισε, την ποδηλασία και τους στόχους του για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες 2024 στο Παρίσι.

Σε πολύ νεαρή ηλικία ήρθες αντιμέτωπος με τον καρκίνο. Τι ήταν αυτό που σου έδωσε δύναμη να συνεχίσεις;

Όταν διαγνώστηκα με καρκίνο αυτό που μου έδινε τεράστια δύναμη ήταν να ξαναγίνω ο Νίκος που ήμουν πριν αρρωστήσω, δεν ήθελα να βλέπω τους γονείς, τα αδέρφια και την οικογένεια μου να πονάνε για εμένα. Είχα θέληση για να ζήσω την ζωή μου όσο καλύτερα μπορώ.

Φανταζόσουν ποτέ ότι αυτή η περιπέτεια υγείας θα σε οδηγούσε σε μια τόσο επιτυχημένη πορεία στον πρωταθλητισμό;

Σίγουρα δεν μπορούσα να φανταστώ ότι μετά από 10 χρόνια θα έχω καταφέρει πολλά πράγματα στον αθλητισμό και ποσό μάλλον συμμετοχές σε Παραολυμπιακούς αγώνες, μετάλλια σε ευρωπαϊκά πρωταθλήματα και παγκόσμια κύπελλα.

Έχεις επιλέξει την ποδηλασία, ένα άθλημα που δεν είναι και τόσο δημοφιλές στην Ελλάδα. Τι σε ώθησε σε αυτό; Θεωρείς ότι είναι ένα άθλημα που χρειάζεται αντοχή, μυαλό ή και τα δύο;

Ισχύει αυτό, η ποδηλασία δεν είναι εκεί που τις αξίζει σαν άθλημα στην Ελλάδα και είναι άσχημο αυτό καθώς διαθέτουμε τα πάντα που χρειάζεται η αγωνιστική ποδηλασία. Επέλεξα αυτό το άθλημα γιατί από την πρώτη στιγμή που το δοκίμασα ένιωσα ελεύθερος, χωρίς να με κρατάει πίσω καμία αναπηρία ή σκέψη. Είναι από τα πιο δύσκολα αθλήματα καθώς χρειάζεται πολλές ώρες προπονήσεις στο ποδήλατο, πολλά χιλιόμετρα σε όλες τις καιρικές συνθήκες. Χρειάζεται να είσαι δυνατός τόσο σωματικά όσο και ψυχικά και νοητικά για να μπορέσεις να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις του αθλήματος.

Στα 25 σου χρόνια έχεις αποσπάσει σημαντικές διακρίσεις, ενώ παράλληλα έχεις ξεκινήσει την προετοιμασία για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες 2024 στο Παρίσι. Ποιος είναι ο στόχος σου για την κορυφαία διοργάνωση;

Βρίσκομαι λιγότερο από 3 μήνες πριν την δεύτερη συμμετοχή μου στους Παραολυμπιακούς αγώνες, στόχος μου είναι να βρεθώ στην καλύτερη αγωνιστική κατάσταση της ζωής μου και να διεκδικήσω το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

«Κάθε Μέρα Πρωταθλητές»

Ο Νίκος Παπαγγελής έχει θριαμβεύσει σε σημαντικές προσωπικές προκλήσεις, έχει κατακτήσει σπουδαίες διακρίσεις και έχει ήδη γνωρίσει την επιτυχία στους Παραολυμπιακούς αγώνες του Τόκιο, προωθώντας πάντα την αξία της αποφασιστικότητας. Φέτος, στη μάχη της προετοιμασίας για τους Παραολυμπιακούς Αγώνες 2024 στο Παρίσι, ο ίδιος έχει στο πλευρό του έναν μεγάλο σύμμαχο: Την Procter & Gamble που διαθέτει καθημερινά προϊόντα όπως Ariel, H&S, Fairy.

Η εταιρεία, ως Παγκόσμιος Χορηγός Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων και επίσημος υποστηρικτής της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής & της Ελληνικής Παραολυμπιακής Ομάδας, θα είναι παρούσα στη διοργάνωση μέσα από την καμπάνια «Κάθε Μέρα Πρωταθλητές», παρέχοντας προϊόντα και υπηρεσίες, σε περισσότερους από 22.000 αθλητές, αλλά και στις ομάδες τους, στο Ολυμπιακό Χωριό. O Nίκος Παπαγγελής είναι πρεσβευτής της καμπάνιας στην Ελλάδα, σε μια συνεργασία που έχει στόχο να αναδείξει πώς μπορεί κανείς να δίνει τον καλύτερό του εαυτό κάθε μέρα.

Στο πλαίσιο της συγκεκριμένης καμπάνιας, κατά τη διάρκεια των Αγώνων στο Παρίσι η P&G θα παρέχει στους αθλητές περισσότερες δωρεάν υπηρεσίες από κάθε άλλη φορά, ώστε οι ίδιοι να επικεντρωθούν στην επίτευξη του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος, βγαίνοντας στη μεγαλύτερη σκηνή του κόσμου. Τα προϊόντα της P&G θα ανταποκριθούν στις καθημερινές ανάγκες περισσότερων από 22.000 αθλητών και των ομάδων τους, μέσα στο Ολυμπιακό Χωριό, προσφέροντας υπηρεσίες και προϊόντα προσβάσιμα σε όλους συμπεριλαμβανομένων:

  • The Village Nursery από τα Pampers: Τα Pampers® για πρώτη φορά στους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες, δημιουργούν ένα άνετο και κατάλληλο περιβάλλον ώστε οι αθλητές- γονείς να μπορούν να περάσουν χρόνο με τα μωρά και τα μικρά παιδιά τους και να απολαύσουν πολύτιμες στιγμές μαζί, μέσα στο Ολυμπιακό Χωριό, κατά τη διάρκεια των Αγώνων στο Παρίσι 2024. Ο χώρος θα είναι ιδανικός για παιχνίδι και οικογενειακές στιγμές ενώ θα εξυπηρετεί όλα τα μωρά και τις ανάγκες τους ,με υψηλής ποιότητας πάνες και μωρομάντηλα Pampers.
  • Beauty & Grooming Salon από το Pantene®, Head & Shoulders®, Gillette® και Braun® θα παρέχουν δωρεάν θεραπείες ομορφιάς και περιποίησης μαλλιών σε όλους τους αθλητές, για να αισθάνονται και να δείχνουν όσο το δυνατόν καλύτερα και να επικεντρωθούν στο να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στους αγώνες – αυτό που έχει και τη μεγαλύτερη αξία.
  • Laundry Rooms από το Ariel: Οι αθλητές θα έχουν τη δυνατότητα να φέρουν τα ρούχα και τις στολές τους στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους με πλυντήρια, για πλύσεις σε κρύο νερό, που παρέχονται από το Ariel, το Επίσημο Προϊόν Πλυντηρίου των Ολυμπιακών Αγώνων Παρίσι 2024.
  • Η Dental Clinic της Oral-B® θα χαρίσει στους αθλητές υγιή χαμόγελα γεμάτα αυτοπεποίθηση, προσφέροντας τους πρόσβαση σε υπηρεσίες για την αντιμετώπιση γενικών και επειγόντων θεμάτων με οδοντόβουρτσες και οδοντόκρεμες υψηλής ποιότητας της Oral-B® καθώς και εκπαίδευση για την στοματική υγιεινή.
  • Period Protection: Always και Tampax® θα παρέχουν προϊόντα περιόδου στις τουαλέτες του Ολυμπιακού Χωριού.
  • P&G «Κάθε Μέρα Πρωταθλητές»- Welcome Kit: Κάθε αθλητής θα λάβει μια επαναχρησιμοποιούμενη τσάντα, με θέμα το Παρίσι, που θα περιέχει προϊόντα P&G όπως Oral-B, Head & Shoulders, Aussie, Safeguard και Febreze για να καλύψει τις ανάγκες υγείας και υγιεινής του κατά την διάρκεια των Αγώνων στο Παρίσι 2024.

«Καθημερινά, τα προϊόντα της P&G παρέχουν στους καταναλωτές προϊόντα υψηλής απόδοσης, τα οποία εμπιστεύονται για να καλύψουν τις καθημερινές ανάγκες του νοικοκυριού και της προσωπικής φροντίδας των ίδιων και των οικογενειών τους», δήλωσε ο Chief Brand Officer της P&G, Marc Pritchard. «Αυτό μας ενέπνευσε να αναδείξουμε τον τρόπο με τον οποίο τα κορυφαία αυτά προϊόντα εξυπηρετούν αθλητές, οικογένειες και καταναλωτές, ώστε εκείνοι να μπορούν να επικεντρωθούν στο να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό, είτε στην Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή σκηνή, είτε στις καθημερινές στιγμές που έχουν αξία για τον καθένα», εξηγεί.

Από την πλευρά της, η Dame Laura Kenny, έξι φορές Ολυμπιονίκης εστιάζει στη σημασία που έχει η καμπάνια της P&G για τους αθλητές που είναι γονείς. «Είναι απίστευτο να βλέπεις ότι η P&G με τα προϊόντα της, αναγνωρίζει αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία για τους αθλητές και να στέκεται δίπλα τους με ουσιαστικό τρόπο κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων», σημειώνει και προσθέτει: «Για τους αθλητές που έχουν επίσης τον ρόλο του γονιού, η δυνατότητα σύνδεσης με τα μωρά τους σε ένα ειδικά διαμορφωμένο χώρο, όπως το Village Nursery των Pampers, θα είναι μια φανταστική υπηρεσία και θα αποτελεί πολύτιμη υποστήριξη στους αθλητές των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων κατά τη διάρκεια των Αγώνων».

Να σημειωθεί ότι η P&G και τα προϊόντα της συνεργάζονται με περισσότερους από 100 αθλητές με τις καλύτερες επιδόσεις στον κόσμο, υποστηρίζοντας, με διάφορους τρόπους, τις προσπάθειές τους, εντός και εκτός γηπέδου, μέσω οικονομικών πόρων, αλλά και τη στήριξη φιλανθρωπικών σκοπών της επιλογής τους.
Η πλήρης σύνθεση των αθλητών της P&G εκπροσωπεί 17 χώρες και 37 αθλήματα και περιλαμβάνει ενδεικτικά τους:

  • Clarisse Agbegnenou, Judo, Γαλλία-Δύο φορές χρυσή Ολυμπιονίκη, που συνεργάζεται με τα Pampers, Ariel, and Oral-B.
  • Niek Kimmann, Χρυσό Ολυμπιονίκη BMX, Ολλανδία, που συνεργάζεται με την Gillette.
  • Marie-Amélie Le Fur, Χρυσή Παραολυμπιονίκη – Γαλλία, συνεργάζεται με την Always.
  • Alexis Hanquinquant, Χρυσό Παραολυμπιονίκη Παρα-τρίαθλον, Γαλλία, συνεργάζεται με τις μάρκες Braun, Gillette, Head & Shoulders, και Oral-B.
  • Anastasia Pagonis, Χρυσή Παραολυμπιονίκη παρα-κολύμβηση, Αμερική, συνεργάζεται με την Venus;
  • Lydia Jacoby, δύο φορές Ολυμπιονίκη κολύμβηση, Αμερική, συνεργάζεται με την Venus.
  • Wang Shun, κολύμβηση, Χρυσό Ολυμπιονίκη Κίνα, συνεργάζεται με την Safeguard.

Η σύνδεση της P&G με τους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες

Ήδη από το 2010, η P&G είναι Παγκόσμιος Χορηγός της Διεθνoύς Ολυμπιακής Επιτροπής (IOC), ενώ τον Ιούλιο του 2020, η εταιρεία ανακοίνωσε την επέκταση της παγκόσμιας συνεργασίας της με τους Ολυμπιακούς Αγώνες μέσα από τους αγώνες LA28, συμπεριλαμβανομένων και των παγκόσμιων δικαιωμάτων με την Διεθνή Παραολυμπιακή Επιτροπή (IPC) και τους Παραολυμπιακούς Αγώνες.

Τη φετινή χρονιά, κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων 2024 στο Παρίσι, η P&G αγκαλιάζει τη διοργάνωση με την καμπάνια «Κάθε Μέρα Πρωταθλητής» μέσα από το πρίσμα των Ολυμπιακών Αγώνων αλλά και τα κορυφαία προϊόντα της, που χρησιμοποιούν εκατομμύρια νοικοκυριά κάθε μέρα. Ταυτόχρονα, στηρίζει την Ελληνική Παραολυμπιακή Επιτροπή & την Ελληνική Παραολυμπιακή Ομάδα, ως Επίσημος Υποστηρικτής.

Από τότε που έγινε Παγκόσμιος Χορηγός των Ολυμπιακών Αγώνων, η P&G και τα brands της, συμπεριλαμβανομένων των Always®, Tide®, Ariel®, Gillette® και Head & Shoulders®, έχουν συνεργαστεί με περισσότερους από 500 αθλητές στηρίζοντας τη δέσμευση τους να δίνουν κάθε μέρα το καλύτερο που μπορούν, με τον ίδιο τρόπο που τα προϊόντα της P&G δεσμεύονται να παρέχουν υψηλή απόδοση για τους ανθρώπους που βασίζονται σε αυτά στην καθημερινή τους ζωή.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα