Οι συσκευές και οι τεχνολογίες που δεν θέλεις να λείπουν από το σπίτι σου το 2025

Διαβάζεται σε 5'
Οι συσκευές και οι τεχνολογίες που δεν θέλεις να λείπουν από το σπίτι σου το 2025

Η BSH, ηγέτης στον κλάδο των οικιακών συσκευών, βελτιώνει την ποιότητα ζωής στο σπίτι με εξαιρετικές μάρκες, καινοτόμα και βιώσιμα προϊόντα και πρωτοπόρες ψηφιακές λύσεις.

Η BSH πρωταγωνιστεί στον κλάδο των οικιακών συσκευών παρέχοντας στο καταναλωτικό κοινό μια πλούσια γκάμα προϊόντων. Ποιο είναι το όραμα της εταιρείας και με ποιο τρόπο βελτιώνει στην πράξη την ποιότητα ζωής των ανθρώπων στο σπίτι τους;

«Στη BSH έχουμε ένα ξεκάθαρο όραμα: να βελτιώνουμε την ποιότητα ζωής στο σπίτι με προϊόντα που συνδυάζουν καινοτομία και βιωσιμότητα. Αυτό δεν είναι απλώς μια ιδέα, αλλά ο οδηγός μας σε κάθε επίπεδο. Δίνουμε έμφαση στην ανάπτυξη προϊόντων που ενσωματώνουν τεχνολογία αιχμής για να κάνουν τη ζωή των καταναλωτών πιο απλή και ευχάριστη. Είτε πρόκειται για έναν φούρνο που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να ψήνει το φαγητό τέλεια, είτε για πλυντήρια που μειώνουν στο ελάχιστο την κατανάλωση νερού και ενέργειας με άψογα αποτελέσματα πλύσης, ο στόχος μας είναι να προσφέρουμε μια πραγματικά χρήσιμη και θετική αλλαγή στην καθημερινότητα. Αυτό το όραμα, άλλωστε, μας κρατά στην κορυφή της αγοράς οικιακών συσκευών».

Ποια είναι τα οφέλη της ψηφιακής πλατφόρμας Home Connect στην καθημερινότητα των καταναλωτών; Πώς συμβάλλει στην εξατομικευμένη εξυπηρέτηση σε πραγματικό χρόνο;

«Η πλατφόρμα Home Connect είναι πραγματικά ένα εργαλείο που προσφέρει στους καταναλωτές μας πολλά περισσότερα από το απλώς να ελέγχουν τις συσκευές τους από απόσταση. Προσφέρει εξατομικευμένη εμπειρία χρήσης, καθώς τους ενημερώνει για συντήρηση, προτείνει ιδανικές ρυθμίσεις και προσφέρει λύσεις σε άμεσο χρόνο μέσω του κινητού τους τηλεφώνου. Για παράδειγμα, ένας φούρνος μπορεί να προτείνει το τέλειο πρόγραμμα ψησίματος, ενώ με τις ειδοποιήσεις συντήρησης, οι συσκευές διατηρούν την υψηλή τους απόδοση. Με το Home Connect, έχουμε καταφέρει να φέρουμε τον πελάτη πιο κοντά στο σπίτι του, δίνοντάς του την ευελιξία να προσαρμόζει τη χρήση των συσκευών στις δικές του ανάγκες».

Με ποιους τρόπους ενθαρρύνετε τους καταναλωτές να στραφούν σε βιώσιμες και φιλικές προς το περιβάλλον επιλογές; Πώς υποστηρίζετε τους πελάτες να βελτιστοποιούν τη χρήση ενέργειας και νερού στις συσκευές τους;

«Η βιωσιμότητα είναι για εμάς μια πραγματική δέσμευση και θέλουμε να εμπνέουμε τους καταναλωτές μας να κάνουν περιβαλλοντικά υπεύθυνες επιλογές. Όλες οι συσκευές μας έχουν σχεδιαστεί με έμφαση στην αποδοτικότητα, ώστε να εξοικονομούν νερό και ενέργεια, ενώ προσφέρουμε διαφανή ενημέρωση μέσω της εφαρμογής Home Connect για την κατανάλωση σε πραγματικό χρόνο. Με το Consumption Forecast παραδείγματος χάρη, ο χρήστης μπορεί να δει πόση ενέργεια θα καταναλώσει σε κάθε κύκλο και να επιλέξει την πιο οικονομική λύση. Πιστεύουμε ότι, μέσω αυτών των δυνατοτήτων, μπορούμε να προσφέρουμε την αίσθηση ότι κάθε χρήση συμβάλλει σε έναν πιο βιώσιμο πλανήτη».

Ποια είναι η φιλοσοφία σας γύρω από την εξυπηρέτηση των πελατών; Πώς ακριβώς λειτουργούν το in-house τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και το δίκτυο τεχνικών προκειμένου να ανταποκρίνονται στις διαρκώς εξελισσόμενες ανάγκες των καταναλωτών;

«Η εξυπηρέτηση πελατών είναι για εμάς ένα μεγάλο στοίχημα και ταυτόχρονα μια δέσμευση. Έχουμε ένα ισχυρό in-house τμήμα, με εξειδικευμένους τεχνικούς σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο Κρήτης και Κύπρο, ώστε να μπορούμε να ανταποκριθούμε άμεσα στις ανάγκες των καταναλωτών. Η επιτυχία μας βασίζεται στην προσωπική επαφή, στην τεχνογνωσία των τεχνικών μας, στη διαθεσιμότητα ανταλλακτικών που οδηγούν στην άμεση εξυπηρέτηση και λύση. Γι’ αυτό, το 97% των επισκευών ολοκληρώνεται στην πρώτη επίσκεψη του τεχνικού, κάτι που σημαίνει λιγότερη ταλαιπωρία και άμεση εξυπηρέτηση για τους πελάτες μας. Για την υπόλοιπη Ελλάδα, υπάρχει εξουσιοδοτημένο δίκτυο τεχνικών, οι οποίοι εκπαιδεύονται συνεχώς και χρησιμοποιούν αποκλειστικά ανταλλακτικά της BSH. Παράλληλα, με την επέκταση των εγγυήσεων και τις εξατομικευμένες συμβουλές, οι τεχνικοί μας λειτουργούν και ως σύμβουλοι φροντίδας, προσφέροντας χρήσιμες πληροφορίες και βοηθώντας τους καταναλωτές να διατηρούν τις συσκευές τους σε άριστη κατάσταση με τη χρήση εξειδικευμένων προϊόντων φροντίδας και καθαρισμού. Με τον τρόπο αυτό, αξιοποιούν τα προϊόντα μας στο έπακρο, νιώθοντας την ασφάλεια μιας ουσιαστικής υποστήριξης. Τέλος, μέσω της εφαρμογής Home Connect, παρέχουμε τη δυνατότητα Remote Diagnostics, επιτρέποντας τη διάγνωση και επίλυση ζητημάτων από απόσταση, παρέχοντας ουσιαστικά μια ακόμα πιο άμεση και εύκολη εξυπηρέτηση».

Πώς επιτυγχάνεται η πραγματική επαφή με τους καταναλωτές πριν την επιλογή και μετά την αγορά των οικιακών συσκευών τους; Με ποια διαδικασία λαμβάνετε υπόψιν τις ερωτήσεις ή τις παρατηρήσεις τους;

«Η επαφή με τον καταναλωτή ξεκινά πριν ακόμα επιλέξει τις συσκευές του, συνήθως μέσω των ιστοσελίδων των μαρκών μας, μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου ή με επίσκεψη στο Showroom που έχουμε στην Κηφισιά και συνεχίζεται και μετά την αγορά της επιλογής του. Η BSH προσφέρει υποστήριξη μέσω πολλαπλών καναλιών, δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες να απευθύνονται σε εμάς τηλεφωνικά, μέσω e-mail, ή ακόμα και ψηφιακά μέσω του Home Connect. Τα εκπαιδευτικά βίντεο, οι οδηγίες και η διαρκής ενημέρωση μέσω newsletter προσφέρουν χρήσιμες πληροφορίες και λύσεις για τη χρήση και τη συντήρηση των προϊόντων. Μέσα από έρευνες και αξιολόγηση ανατροφοδότησης, ακούμε τις ανάγκες τους και προσαρμόζουμε τις υπηρεσίες μας, ώστε κάθε νέα γενιά συσκευών να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες απαιτήσεις».

www.kornilios.photography

Υπογράφει ο Σταύρος Παπαδόπουλος, Marketing Director σε Ελλάδα και Κύπρο

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα