24 MEDIA CREATIVE TEAM

21+1 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ (Η ΚΑΙ ΟΧΙ) ΤΟ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ 2021

Η ελληνική τηλεόραση τη φετινή χρονιά είχε πολύ υλικό να δώσει στο ενημερωτικό και ψυχαγωγικό κομμάτι της.

Σειρές, εκπομπές, ριάλιτι, τάλεντ σόου, μαγειρικοί διαγωνισμοί, μουσικοχορευτικές εκπομπές. Ψυχαγωγία ήθελες; Ενημέρωση ήθελες; Είχε απ΄ όλα. Εμείς ξεχωρίσαμε τις 21 στιγμές που θα μας μείνουν χαραγμένες στη μνήμη είτε για τους σωστούς είτε για τους τελείως λάθος λόγους. Ακολουθεί η τηλεοπτική ανασκόπηση του 2021.

Η Ζέτα Δούκα μιλά για τον Γιώργο Κιμούλη στο Πάμε Δανάη


Ήταν 26 Ιανουαρίου του 2021 όταν η Ζέτα Δούκα, ορμώμενη από το δύναμη της Σοφίας Μπεκατώρου να καταγγείλει επώνυμα τη σεξουαλική κακοποίηση που υπέστη, άνοιξε τον ασκό του αιόλου στον χώρο της του θεάτρου.

Η Ζέτα Δούκα μίλησε για τα περιστατικά που συνέβησαν το 2008 στη συνεργασία της με τον Γιώργο Κιμούλη. Όπως είπε είχε δεχτεί ψυχολογική και λεκτική βία εντός κι εκτός σκηνής, ενώ ανέφερε ένα συγκεκριμένο περιστατικό κατά το οποίο, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της, ο Γιώργος Κιμούλης την κλώτσησε και την έβρισε.

«Δεν είναι σεξουαλικής φύσεως και θέλω να το τονίσω, είναι ψυχολογική και λεκτική βία. Ήταν πριν από 13-14 χρόνια σε κεντρικό θέατρο της Αθήνας με ένα πολύ ωραίο έργο, με σπουδαίο καστ. Ο συγκεκριμένος σκηνοθέτης και ηθοποιός ήταν επικεφαλής του θιάσου, ο οποίος είναι ένας σπουδαίος ηθοποιός. Συνάντησα μια απίστευτης έντασης ψυχολογική και λεκτική βία εντός και εκτός σκηνής, με εξάρσεις, περιστατικά θυμού, απαξίωσης, ειρωνείας σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Πάνω στη σκηνή έκανε ό,τι μπορούσε προκειμένου να προκαλέσει στον άλλον ένα υποκριτικό βραχυκύκλωμα για να τα χάσει. Αυτό γινόταν ακόμα πιο έντονο όταν οι κριτικές που άρχισαν να βγαίνουν για μένα ήταν καλές, αυτό τον θύμωνε. Εκτός σκηνής υπήρχαν περιστατικά λεκτικής βίας. Κι υπήρχε κι ένα περιστατικό, όταν καιγόταν η Αθήνα με τα γεγονότα για τον Γρηγορόπουλο, έστειλε έναν συνάδελφο, υπέροχο ηθοποιό και φίλο μου έκτοτε, να μου πει να βγω στη σκηνή και να πω ότι ακυρώνεται η παράσταση. Όταν πήγα να τον ρωτήσω γιατί δεν το λέει αυτός ως επικεφαλής, με έβρισε, με κλώτσησε και είπε “ΟΚ, πάμε τρίτο κουδούνι”. Έβαλα την αξιοπρέπεια μου κάτω από το θέατρο, έβαλα τον φόβο μου πάνω για να μην πουν ότι έκλεισε το θέατρο αυτή. Κατέρρευσα δύο φορές επί σκηνής. Η παράσταση για την οποία μιλάω ήταν το “Πιο κοντά” (Closer), στο Θέατρο Αθηνών το 2008 – 2009. Ό,τι είπα το υπέστην από τον Γιώργο Κιμούλη» ανέφερε η Ζέτα Δούκα στη Δανάη Μπάρκα και τον Άρη Καβατζίκη.

Η συγκλονιστική περιγραφή της Τζένης Μπότση για τη σεξουαλική παρενόχληση που δέχτηκε


Η Τζένη Μπότση επιλέγει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΙ. Κάθεται απέναντι στη Σία Κοσιώνη. Έχει πια αποφασίσει να μιλήσει δημόσια για τη σεξουαλική κακοποίηση που δεχτηκε το 1994 από πολύ γνωστό ηθοποιό και σκηνοθέτη. Είχε μόλις τελειώσει τη δραματική σχολή και ήταν έτοιμη να εκπληρώσει το όνειρό της. Ήταν μόνο 22 ετών. Ο τότε σκηνοθέτης επικοινώνησε μαζί της και της πρότεινε να είναι η πρωταγωνίστρια σε ένα έργο. Καθότι γίνονταν εργασίες στο θέατρο της είπε να πάνε στο προσωπικό του γραφείο στου Ζωγράφου, το οποίο αποδείχτηκε ότι ήταν ένα διαμέρισμα.

«Είχε έρθει να δει τις πτυχιακές μας εξετάσεις. Μετά από κάποιους μήνες επικοινώνησε μαζί μου και με κάλεσε να πάω σε ένα θέατρο για να με δει για κάποιο έργο. Πήγα στο πρώτο ραντεβού το οποίο έγινε σε κεντρικό θέατρο. Μου είπε πως θα έπρεπε να πάμε στο γραφείο του επειδή εκεί γίνονταν κάποιες δουλειές.

Πήγαμε σε ένα διαμέρισμα στην περιοχή του Ζωγράφου. Εκεί έγινε η ακρόαση. Μου είπε να ξεχάσω το κείμενο και θα μου υπαγόρευε εκείνος τι θα λέω. Κάποια στιγμή άρχισαν να έχουν βωμολοχία αυτά που θα έπρεπε να πω, του είπα πως δεν μπορώ να πω αυτά τα εκτός κειμένου λόγια γιατί ήταν χυδαία.

Μου είπε πως το καταλαβαίνει αλλά θα υπάρξει διασκευή του έργου οπότε ίσως να φύγω, να το σκεφτώ και να ξαναπάω μια επόμενη φορά για να συνεχίσουμε. Όντως έφυγα και το σκέφτηκα πολύ. Είπα πως πρέπει να το παλέψω, είναι μεγάλη ευκαιρία για μένα και ξαναπήγα στο ίδιο μέρος. Μου ζητήθηκε να φοράω και φούστα που δεν φορούσα την πρώτη φορά.

Κάποια στιγμή με έβαλε να χορέψω και με γύρισε προς τον τοίχο. Τον ένιωσα μετά από λίγο πολύ κοντά, την ανάσα του, και όταν γύρισα να τον κοιτάξω, είδα ότι αυτοϊκανοποιούνταν. Έπαθα σοκ. Ούρλιαζα, φώναζα και έκλαιγα. Νομίζω ότι και αυτός σοκαρίστηκε με την τόσο έντονη αντίδραση μου. Τότε ήμουν 22 ετών.Ήταν κλειδωμένη η πόρτα, δεν μπορούσα οπότε ανταλλάξαμε κάποιες κουβέντες και μετά έφυγα και δεν το είπα σε κανένα για πάρα πολλά χρόνια. Ξέρω ότι δεν μπορούσα να το πω στους γονείς μου. Δεν θα με ξαναφήναν να ασχοληθώ με το θέατρο. Δεν μπορούσα να το πω στους φίλους μου, δεν μπορούσα να το πω σε κανέναν. Μόνο στην κοπέλα που ήμασταν μαζί στο καμαρίνι μου είπε λίγες ημέρες μετά ”ξέρεις κάτι, με πήρε αυτός τηλέφωνο και μου είπε ότι θέλει να κάνω μια οντισιόν. Και γύρισα και την κοίταξα και της είπα μην πας”. Αυτή η κοπέλα μού έστειλε πριν από λίγες ημέρες μήνυμα και μου είπε ”σε ευχαριστώ που με προστάτευσες”. Είναι η μόνη κοπέλα που κατάφερα να προστατεύσω και για αυτό βγαίνω τώρα. Είχα καταλάβει πως δεν το είχε κάνει μόνο σε μένα, υπήρχαν κι άλλες, πολλές. Δεν είχα το θάρρος να μιλήσω. Ζητώ συγγνώμη από όλα τα κορίτσια μετά από εμένα που δεν είχα το θάρρος να το σταματήσω. Πραγματικά θέλει πολύ θάρρος και αυτή τη στιγμή θέλει θάρρος για αυτό που κάνω. Και ταραζόμαστε όλες. Και οι 14 είμαστε πάρα πολύ ταραγμένες. Μιλάω με γυναίκες στο τηλέφωνο που δεν τις ξέρω και νιώθουμε σαν να μιλάμε με την αδερφή μας, συγκινούμαστε, κλαίμε. Τώρα δεν φοβόμαστε. Θέλουμε να σταματήσει αυτό εδώ. Φτάνει, κάθε μορφή βίας».

Με δάκρυα στα μάτια η Τζένη Μπότση μιλά για την κόρη της. «Θα της δείξω ότι και εγώ θα πω την αλήθεια χωρίς να φοβάμαι. Και τώρα δεν φοβάμαι».

Στιγμιότυπο από "The Bachelor" 2021 Instagram @thebachelorgr

The Bachelor, δεύτερη σεζόν. Γιατί;

Το ”The Bachelor’‘ για δεύτερη τηλεοπτική χρονιά εμφανίστηκε στους τηλεοπτικούς δέκτες μας. Τη θέση του Παναγιώτη Βασιλάκου πήρε ο Αλέξης Παππάς και το νυφοπάζαρο ανανέωσε τη σύνθεσή του με νέο υλικό έτοιμο να τα δώσει όλα για να κερδίσει το πολυπόθητο τρόπαιο. Ένα άστοχο φορμάτ που δεν θα έπρεπε να είχε επιλεχθεί εξαρχής από το κανάλι. Πάνω από 20.000 υπογραφές έχουν συγκεντρωθεί σε διαδικτυακό ψήφισμα με αίτημα να κοπεί το ριάλιτι, αναφέρονται τα εξής: «Η εκπομπή αναπαράγει σεξιστικά στερεότυπα, υποβιβάζει τη γυναίκα, προωθεί τον ανταγωνισμό και την επιθετικότητα ανάμεσα στις ομόφυλες, ενδυναμώνει την ιδέα του κυρίαρχου αρσενικού, προσβάλλει κάθε έννοια ισότητας των φύλων. Σε μια εποχή που η έμφυλη βία κορυφώνεται, εμείς ζητάμε ισότητα, δημοκρατία». Με την ελπίδα να ήταν η τελευταία χρονιά που είδαμε The Bachelor.

Ας γεμίσει ο κόσμος όλος γκέι φιλιά

Θα προτιμούσα να μην είναι είδηση. Θα προτιμούσα να μην χρειαζόταν να μπει στη λίστα με τα όσα θα θυμόμαστε από το τηλεοπτικό 2021. Επειδή όμως σημασία δεν έχει τι προτιμώ εγώ αλλά επιτέλους να φτιάξουμε μία συμπεριληπτική κοινωνία χωρίς αγκυλώσεις ας γίνουν τα γκέι φιλιά πρώτη είδηση. Δύο ελληνικά σίριαλ επέλεξαν να προβάλλουν σχέσεις μεταξύ ομόφυλων ανδρών και μάλιστα τα ζευγάρια αυτά να ανταλλάσσουν και φιλιά. Αναφέρομαι στις Άγριες Μέλισσες που προβάλλονται στον ΑΝΤ1 και στην Τούρτα της Μαμάς που προβάλλεται στην ΕΡΤ (το κρατάμε κι αυτό στα σημαντικά).

Ο Δημήτρης Αποστόλου, ένας εκ των δύο σεναριογράφων της Τούρτας της Μαμάς -ο άλλος είναι ο Αλέξανδρος Ρήγας-, μίλησε στην εκπομπή Super Κατερίνα για τη συγκεκριμένη σκηνή. «Είναι δυσάρεστο ότι αυτό το πράγμα μας απασχολεί ακόμα και σήμερα. Η αγάπη, ο ενθουσιασμός, η χαρά θα έπρεπε να είναι μία ιστορία που να μην αφορά κανένα φύλο. Να είναι όλοι οι άνθρωποι ακριβώς όπως βγαίνει η ψυχούλα τους. Ζούμε σε δύσκολες εποχές, όπου η αγάπη αντιμετωπίζεται γενικά με μία δυσανεξία. Αυτή η δουλειά δεν είχε σκοπό να δείξει καμία κορεκτίλα, ούτε να κάνει κηρύγματα. Πριν πολλά χρόνια, είχα μία σκέψη ένα βράδυ.


Σκεφτόμουν, αν με χτυπήσει αυτοκίνητο, τι θα έχω αφήσει να θυμούνται από εμένα; Έτσι αποφάσισα να λέω την αλήθεια εκεί που μπορώ, εκεί που την αντέχουν και έχει λόγο να υπάρχει. Και το ακολούθησα. Όταν τελείωσε το επεισόδιο, με πήραν κάποιοι φίλοι που πιο πολύ μου συζητήσανε πώς μας άφησε η ΕΡΤ να μιλάμε έτσι, όχι το φιλί. Όταν πήγαμε την Τούρτα της Μαμάς στην ΕΡΤ, ρωτάγαμε αν είναι σίγουροι ότι το θέλουν γιατί ήταν η ΕΡΤ, η κρατική τηλεόραση. Μας είπαν να κάνουμε ελεύθερα ό,τι θέλουμε. Αυτό το φιλί θα έπρεπε να ήταν αυτονόητο, όχι να γίνει θέμα».


Ο ηθοποιός Δημήτρης Τσίκλης που υποδύεται τον Λευτέρη Μεγαρίτη μίλησε στην εκπομπή Στούντιο 4 για το φιλί. «Ήξερα εξαρχής ότι θα πάει προς αυτή την κατεύθυνση. Για το φιλί το έμαθα μετά από λίγο καιρό όταν πήρα τα σενάρια. Στην Ελλάδα δεν έχουμε ακόμα αποβάλει την ομοφοβία. Δεν είχα πρώτες σκέψεις για το φιλί. Όταν συζητήσαμε για τον ρόλο και είπαμε ότι θα πάει προς αυτή την κατεύθυνση είπα “ωραία, γουστάρω”. (…) Τα μηνύματα που πήρα για το φιλί σε πολύ μεγάλο βαθμό ήταν υπέρ και ξάπλωσα με χαρά ότι κάτι αλλάζει. Ένιωσα ότι κάτι κάνω όχι μόνο εγώ, αλλά και ο Λευτέρης (σ.σ. Χαρίτος) και η σειρά. Η γενιά μου και οι παρέες μου κάπως έχουμε αποβάλλει την ομοφοβία. Η σεξουαλικότητα κάθε ατόμου δεν προσδιορίζει τον χαρακτήρα του. Με την αγάπη οφείλουμε να μετακινήσουμε αυτή την κοινωνία. Προφανώς υπήρχαν και τα αρνητικά σχόλια. Έλαβα κάποια στους προσωπικούς μου λογαριασμούς στα social media, είδα και αρκετά κάτω από posts. Στο Twitter η αλήθεια είναι πως τα περισσότερα μηνύματα ήταν θετικά και ήταν μεγάλη μου χαρά. Θέλω να πιστεύω ότι κάτι αλλάζει πια. Απογοητεύομαι όταν βλέπω ανθρώπους να έχουν τόσο μίσος μέσα τους. Με θλίβει αυτό».

Μέχρι τα γκέι φιλιά να γίνουν αυτονόητα όλες αυτές οι σκέψεις θα γίνονται γροθιά στην ομοφοβία που θέλει τους ανθρώπους να ζουν κρυμμένοι και αποκομμένοι από το κοινωνικό σύνολο, μακριά από τις επιθυμίες και τα θέλω τους. Τα φιλιά μας.

Στιγμιότυπο από το επεισόδιο της Δευτέρας Alpha TV

Ο Σασμός έφερε σεισμό

Η ελληνική μυθοπλασία στα καλύτερά της. Ο Σασμός βασίζεται στο ομώνυμο βιβλίο του Σπύρου Πετρουλάκη και προβάλλεται από τον Alpha με τεράστια επιτυχία, ιδιαίτερα για καθημερινή σειρά και εν μέσω ισχυρού ανταγωνισμού. Ο Σασμός μπαίνει στο top5 των καλύτερων δραματικών σειρών της ελληνικής τηλεόρασης της 20ετίας. Χαρισματικοί ηθοποιοί πατούν πάνω στο σενάριο του Β. Χ. Σπηλιόπουλου και μας χαρίζουν μοναδικές ερμηνείες. Δημήτρης Λάλος, Μαρία Πρωτόπαππα, Δημήτρης Ήμελλος, Μαρία Τζομπανάκη, Τάσος Νούσιας, Μαριλίτα Λαμπροπούλου, Ορφέας Αυγουστίδης, Χριστίνα Χειλά Φαμέλη, Κώστας Νικούλι και η κορυφαία Όλγα Δαμάνη. Γίνονται ήδη συζητήσεις για τη δεύτερη σεζόν του Σασμού.

Η επιστροφή της Ελένης Μενεγάκη


13 Σεπτεμβρίου, πιο νωρίς από κάθε άλλη χρονιά η Ελένη Μενεγάκη έκανε πρεμιέρα στο Mega, έπειτα από έναν χρόνο τηλεοπτικής απουσίας. 1η Ιουλίου 2020 μάς έλεγε: «Σήμερα, δεν κλείνει ο κύκλος του Alpha. Κλείνει ένας κύκλος δικός μου, σχεδόν 30 χρόνια στην τηλεόραση. Δεν ξέρω το μετά. Και να γυρίσω και να μην γυρίσω δεν έχει αξία. Και να γυρίσω, πάλι θα έχει κλείσει ένας κύκλος. Δεν θα είμαι ίδια, θα έχω αλλάξει. Το πώς θα μας βρει το μετά κανείς μας δεν το ξέρει. Κλείνει ένα κεφάλαιο τεράστιο για ‘μενα. Ένα κεφάλαιο που δεν ξέρω αν τα όνειρά μου είχαν φτάσει τόσο μακριά. Δεν θα είχα κάνει τίποτα αν δεν είχα πέσει στους σωστούς ανθρώπους, αν δεν είχα τα αυτιά μου ανοιχτά να μαθαίνω, αν δεν τους είχα δίπλα μου. Πόσα ευχαριστώ να πω για τους ανθρώπους στον ΑΝΤ1 που με πήραν από το χέρι και μου έμαθαν τόσα πολλά».

Στα τέλη του καλοκαιριού μάθαμε όλοι ότι η Ελένη Μενεγάκη επιστρέφει και μάλιστα σε νέα τηλεοπτική στέγη. «Πέντε μήνες οργανώνουμε και σχεδιάζουμε αυτή τη στιγμή, πέντε μήνες ονειρευόμουν αυτή τη στιγμή και δεν ξέρω τι να σας πω! Θέλω να σας πω ότι μου λείψατε πολύ! Είμαι πολύ ευτυχισμένη που θα σας έχω και πάλι στη ζωή μου. Η τηλεοπτική σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει και όλοι έχουμε βάλει τα καλά μας. Νας σας παρουσιάσουμε όλα όσα έχουμε ετοιμάσει εδώ για εσάς και όλα όσα έχει ετοιμάσει το Mega το καλό. Σιγά-σιγά αυτό το κανάλι γίνεται αυτό που ήταν πάντα για εσάς. Χαίρομαι πάρα πολύ που είμαι και εγώ μέσα σ΄αυτό» είπε η παρουσιάστρια στο καλώς ορίσατε, κοπιάστε να σας τρατάρουμε.

Μέχρι στιγμής, η απόφασή της να γυρίσει (αλλά και να κάνει ένα μικρό διάλειμμα) δείχνει να βρίσκει ανταπόκριση από το τηλεοπτικό κοινό και την αγορά.

Γιώργος Λιάγκας – Φαίη Σκορδά ξανά μαζί στο Πρωινό


«Με μεγάλη χαρά, ο ΑΝΤ1 ανακοινώνει την επιστροφή του Γιώργου Λιάγκα στο δυναμικό του. Το κανάλι και ο δημοσιογράφος-παρουσιαστής έχουν γράψει μαζί πολλά χιλιόμετρα στο παρελθόν. Συναντιούνται και πάλι, σε μια διευρυμένη συνεργασία που θα περιλαμβάνει project του σταθμού. Ο Γιώργος Λιάγκας, σύντομα, θα λέει ”καλημέρα” μαζί με τη Φαίη Σκορδά, στο Πρωινό. Μια επαγγελματική επανασύνδεση δύο τηλεοπτικών προσώπων πρώτης γραμμής, τα οποία αγαπήθηκαν πολύ από το τηλεοπτικό κοινό που τους ανέδειξε ως το πιο δημοφιλές δίδυμο της πρωινής ζώνης. Η Φαίη Σκορδά και ο Γιώργος Λιάγκας έχουν δοκιμαστεί μαζί στον τηλεοπτικό αέρα και έχουν αποδείξει, με επιτυχία, τον επαγγελματισμό και την καλή χημεία τους. Η νέα τους συνάντηση αποδεικνύει ότι το ”μαζί” και για τους δύο έχει, ακόμα, πολύ δρόμο μπροστά και ότι οι αληθινοί δεσμοί των ανθρώπων δεν διαλύονται, αλλά εξελίσσονται».

Με αυτή την ανακοίνωση ο ΑΝΤ1 έκανε γνωστή την επιστροφή του Γιώργου Λιάγκα στο πλευρό της Φαίης Σκορδά. Ο παρουσιαστής στις πρώτες στιγμές της πρεμιέρας τους ανέφερε: «Ανοίξαμε έναν επαγγελματικό κύκλο μαζί με αυτήν την εκπομπή πριν από 10 χρόνια που στήσαμε τότε στο Mega. Τη φέραμε στον ΑΝΤ1, 3 χρόνια μαζί και τη συνεχίζεις 4 χρόνια μόνη σου με πολύ μεγάλη επιτυχία όλα αυτά τα χρόνια και τώρα ξαναενωνόμαστε. Θεωρώ ότι ο ΑΝΤ1 είναι το σπίτι μου και αυτή είναι η εκπομπή που άνθισα τηλεοπτικά. Αυτό που κάνουμε εμείς τώρα είναι ανθρώπινο και φυσιολογικό για τα δικά μου δεδομένα».

Οι εμετικές δηλώσεις του Σταύρου Μπαλάσκα για τη γυναικοκτονία στα Γλυκά Νερά


Τη στιγμή που γράφεται αυτό το κείμενο μετράμε 16 γυναικοκτονίες για το 2021. 15 γυναίκες δολοφονήθηκαν από συντρόφους και συζύγους σε μία πολιτεία που αρνείται να κατανοήσει γιατί πρέπει ο όρος γυναικοκτονία να κατοχυρωθεί νομικά. Η γυναικοκτονία της Καρολάιν στα Γλυκά Νερά και το θέατρο που έπαιζε για μέρες ο σύζυγός της, Μπάμπης Αναγνωστόπουλος, συγκλόνισαν το πανελλήνιο. Κάποιοι από εμάς σοκαρίστηκαν, κάποιοι άλλοι εξοργίστηκαν και υπήρχε κι ένας ανάμεσά μας που θέλησε να παραδώσει μαθήματα «πέφτω στα μαλακά, αρκεί να ξέρω πώς να το χειριστώ».

Ο λόγος για τον Σταύρο Μπαλάσκα, συνδικαλιστή της ΕΛΑΣ ο οποίος σε εμφάνισή του στην εκπομπή Κοινωνία Ώρα Mega είπε με θράσος. «Είναι βλάκας (σ.σ. ο πιλότος). Εκείνη τη στιγμή που σκότωσε τη γυναίκα του, εάν ήταν ατυχές γεγονός μέσα στον θυμό του, αν ήταν “τά ‘χασε και τρελάθηκε”, εάν έπαιρνε τηλέφωνο την αστυνομία, δεν θα πήγαινε ούτε τέσσερα χρόνια φυλακή. Θα πήγαινε εν βρασμώ ψυχής, σε ενδοοικογενειακό καυγά, “χωρίς να το θέλω”, “πρότερος έντιμος βίος”, χιλιάδες πράγματα. Θα πήγαινε πέντε, έξι χρόνια φυλακή; Είναι νέο παιδί. Τώρα θα πάρει δόλο, τη σκηνοθεσία. Δεν έχει κανένα ελαφρυντικό. Τι ελαφρυντικό μπορεί να έχει τώρα; Τώρα θα σαπίσει μέσα στη φυλακή. Έκανε όλη τη σκηνοθεσία, σκότωσε το σκυλί του, προσπάθησε να μπερδέψει, έβγαλε κάρτες από κάμερα, τώρα τέλειωσε». Μία δήλωση που θα πρέπει να θυμόμαστε. Μία δήλωση που γεννά γυναικοκτόνους. Μία δήλωση που μαρτυρά την παθογένεια της κοινωνίας μας. Τη στιγμή που γράφεται αυτό το κείμενο μετράμε 15 γυναικοκτονίες για το 2021.

Γυναικοκτονία Ρόδος: «Δεν είστε όλες οι γυναίκες θύματα»


Η Δώρα δολοφονήθηκε εν ψυχρώ στη Ρόδο από τον πρώην σύντροφό της στις 24 Σεπτεμβρίου 2021. Την πυροβόλησε μέσα στο αυτοκίνητό της και στη συνέχεια αυτοκτόνησε με το ίδιο όπλο. Στο σημείωμα που άφησε πίσω του ενημέρωσε δεν μπορεί να ζήσει χωρίς εκείνη.

Η μητέρα και ο πατέρας του γυναικοκτόνου της Δώρας μίλησαν δημόσια λίγες ώρες μετά τη γυναικοκτονία της. Για το παιδί τους μίλησαν που «γελάστηκε». Για το «καλό, εργατικό παιδί που έχει λόγο» μίλησε η μάνα του. Για τις «αχ, οι άλλες γυναίκες» μίλησε ο πατέρας του που μας υποσχέθηκε μάρτυρες κι άλλους. Η απόλυτη κατάντια ήρθε στη συνέχεια με τις δηλώσεις του θείου του στο Πρωινό. «Το παιδί δεν είναι το τέρας που παρουσιάζετε. Αυτή είναι η ένστασή μου. Έχετε μπλέξει πολλές ειδήσεις σε μία. Ήταν ένας άνθρωπος, ερωτευμένος, παθιασμένος με την κοπέλα του, όπως είναι ο καθένας μας με τη σχέση του και καλά κάνει, γιατί έτσι πρέπει να είσαι και από εκεί πέρα η καθεμία από εσάς θα πρέπει να σέβεται αυτό που ο καθένας μας σας προσφέρει. Όχι μέχρι να μας ρίξετε “ναι εντάξει μωρούλι μου” και μόλις σας φτιάξουμε τα σπίτια μας και τις δομές που θέλετε, ξαφνικά θέλετε την ελευθερία σας.

Ο καθένας από εμάς θα ζήλευε. Ο καθένας αντιδρά διαφορετικά. Δεν πήρε ένα όπλο και ξαφνικά κι έκανε έτσι για να φτάσει στο σημείο να κάνει αυτό που έκανε και να αυτοκτονήσει, είναι πολύ δύσκολο, πρέπει να την έχει λατρέψει (…). Δεν δικαιολογώ καμία πράξη βίας. Αλλά δεν μπορείτε να παρουσιάζετε όλους τους φονιάδες σαν να είναι τα τέρατα που τους παρουσιάζετε. Παρουσιάζετε τις γυναίκες όλες σαν θύματα, δεν είστε όλες θύματα, υπάρχετε κι εσείς με αγγελική μορφή, αλλά εξωτερικά και μόνο, για το μέσα βάλτε άλλη λεξούλα. Χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν, αλλά δεν θέλω να θίξετε κι εσείς την οικογένειά μου». Η απόλυτη σήψη.

Η Ιωάννα Παλιοσπύρου εμφανίζεται στο δικαστήριο


Την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2021 η Ιωάννα Παλιοσπύρου, φορώντας τη λευκή προστατευτική μάσκας της, εμφανίζεται για πρώτη φορά μπροστά στις κάμερες για να παρευρεθεί στην εναρκτήρια συνεδρίαση του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου που εκδίκαζε την επίθεση με βιτριόλι που δέχθηκε από την Έφη Κακαράντζουλα. Η 36χρονη δράστης δεν εμφανίστηκε στο δικαστήριο. Αποφάσισε να εκπροσωπηθεί από τον δικηγόρο της.

Η Ιωάννα Παλιοσπύρου εξέφρασε την απογοήτευσή της εξερχόμενη από το δικαστήριο. «Για ακόμα μια φορά αυτή που προσπάθησε να με σκοτώσει απέδειξε πόσο ψυχρή και πόσο δειλή είναι». Η εικόνα της Ιωάννας είναι μία από τις πιο συγκλονιστικές εικόνες που έχουμε δει στην ελληνική τηλεόραση.

Η Έφη Κακαράντζουλα καταδικάστηκε καταδικάστηκε σε ποινή κάθειρξης 15 ετών και τριών μηνών, για τα αδικήματα της απόπειρας ανθρωποκτονίας από πρόθεση, με ενδεχόμενο δόλο, και της απείθεια. «Ευχαριστώ την οικογένειά μου, τις φίλες μου και ιδιαίτερα ευχαριστώ όλο τον κόσμο γιατί ήταν ιδιαίτερα σημαντικός σύμμαχος για μένα και μου έδωσε κουράγιο και δύναμη για την αναγνώριση της αδικίας που έχω υποστεί. Ελπίζω οι γυναίκες και όλα τα θύματα βίας και οι κακοποιημένες γυναίκες να βρουν στο πρόσωπό μου την ελπίδα ώστε να μην φοβούνται και να διεκδικούν τα δικαιώματά τους. Θα προσπαθήσω να είμαι δίπλα σε όποιον με χρειαστεί για να τον βοηθήσω» ήταν τα λόγια της Ιωάννας Παλιοσπύρου πριν φύγει από τον χώρο των δικαστηρίων.

Η κηδεία της Φώφης Γεννηματά και οι σπαρακτικοί επικήδειοι των παιδιών της


«Κρατήθηκες με όσες δυνάμεις σου είχαν απομείνει, για να μας κρατήσεις στην αγκαλιά». «Αντίο μαμά, είσαι μαχήτρια». «Ήξερες πάντα όσα ξέρει μία μάνα, η αγκαλιά σου ήταν ζεστή, τρυφερή αλλά και ασπίδα δυνατή σαν κι εσένα. Αυτό το οικείο άρωμα που δεν ξεκολλάει από πάνω μας». Τ

Τα τρία παιδιά της Φώφης Γεννηματά αποχαιρετούν τη μαμά τους. Η Φώφη Γεννηματά με τον πρόωρο χαμό της ένωσε τους πάντες. Ποιος να τολμήσει να σκεφτεί πολιτικές ιδεολογίες και κομματικές ταυτότητες μπροστά σε τέτοιο ανείπωτο πόνο. Η Φώφη Γεννηματά αναμετρήθηκε με τον καρκίνο ουκ ολίγες φορές. Είδε τον πατέρα και τη μάνα της να φεύγουν χτυπημένοι από αυτόν. Τον πάλεψε όταν χτύπησε και τη δική της πόρτα. «Αν έμενα στο “γιατί σε μένα”, δεν θα είχα 3 παιδιά και ίσως να μην ζούσα σήμερα. Το θέμα είναι να μπορείς να ζεις. Να μην ζεις συνέχεια κάτω από τη σκιά και την αγωνία και τον φόβο. Αν ζεις με τον φόβο, αυτή δεν είναι ζωή, έχει νικηθεί στην πραγματικότητα, στην καθημερινότητά σου. Εγώ δεν έζησα ποτέ έτσι», είχε πει στην εκπομπή Μεσάνυχτα.

Η Φώφη Γεννηματά έφυγε από τη ζωή στις 25 Οκτωβρίου 2021. Ήταν 57 ετών.

Η γυναίκα σύμβολο από τις Γούβες στις δασικές πυρκαγιές του καλοκαιριού


Η κραυγή της κυρίας Παναγιώτας στις Γούβες της βόρειας Εύβοιας μάς συγκλόνισε. Ο φωτορεπόρτερ του πρακτορείου SOOC, Κωνσταντίνος Τσακαλίδης, απαθανάτισε την απόγνωση που ένιωθε η ηλικιωμένη γυναίκα βλέποντας τις φλόγες να τυλίγουν το χωριό της. Η φωτογραφία σύμβολο φιλοξενήθηκε στην πρώτη σελίδα των μεγαλύτερων σε κυκλοφορία εφημερίδων και περιοδικών και χαρακτηρίστηκε από το Time ως μία από τις καλύτερες λήψεις της χρονιάς.

Η αποστομωτική απάντηση της Μαριάννας Τουμασάτου σε σεξιστική ερώτηση για «μανούλες με τύψεις»


Η Μαριάννα Τουμασάτου βρέθηκε στην πρεμιέρα της παράστασης Αγώνας νέγρου και σκύλων στο θέατρο Τζένη Καρέζη και μετά την παράσταση έκανε δηλώσεις στους δημοσιογράφους.

Μία από τις ερωτήσεις είχαν να κάνουν με τις τύψεις μιας μανούλας όταν αφήνει το παιδί της στο σπίτι και βγαίνει, λόγου χάρη, για να πάει στο θέατρο. Η απάντησή της ήταν υποδειγματική. «Τι θα πει μανούλα; Η μανούλα έβαλε το παιδί της για ύπνο και έφυγε. Έχετε ρωτήσει κάποιον άντρα αν έχει τύψεις που βγαίνει ή μόνο τις μανούλες; Για ξανασκεφτείτε το πριν ρωτήσετε μια μανούλα, να ρωτήσετε και έναν μπαμπάκα. Οι τύψεις δεν είναι ίδιον των γυναικών, ούτε των μητέρων. Τύψεις είναι όταν δεν φέρεσαι καλά, όταν φέρεσαι καλά στο παιδί σου δεν σημαίνει πως δεν πρέπει να κάνει τίποτα άλλο για να πουν οι άλλοι ”Ααα είναι μια καλή μαμά”. Είμαι καλή μαμά έτσι κι αλλιώς».

Γιώργος Καπουτζίδης, ένας άνεργος ομοφυλόφιλος


Ο Γιώργος Καπουτζίδης βρέθηκε καλεσμένος στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ το βράδυ της Δευτέρας 1 Φεβρουαρίου και απάντησε στη λεκτική επίθεση που δέχθηκε από τον Αλέξη Κούγια.

Η επιστολή του ποινικολόγου ανέφερε: «Ιδιαίτερα για τον Καπουτζίδη, αυτό το νέο πρότυπο της κοινωνίας, που στην εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου ”Στην Υγειά μας” επί 3 ώρες, ανέλυε –παρουσίαζε τον έρωτά του με τον σύντροφό του, ο οποίος του αφιέρωνε και του τραγουδούσε τραγούδια, ενώπιον των φυσιολογικών οικογενειών μας και των φυσιολογικών παιδιών μας και ενώπιον εκατομμυρίων τηλεθεατών και ο οποίος τόλμησε, για να προσβάλλει την τιμή και την υπόληψή μου και να θίξει τον φυσιολογικό τρόπο δημιουργίας οικογένειας, και ανήρτησε μια φωτογραφία μου μετά από επίθεση από μπράβο, για την οποία εκκρεμεί ποινική δικογραφία, του επιφυλάσσω ιδιαίτερη μεταχείριση στα δικαστήρια. Επιτέλους, αυτή η δικτατορία των ιδιαιτεροτήτων, όπου όποιος τολμά, ακόμη και Δικηγόρος που υπερασπίζεται Έλληνα πολίτη, να αναφέρει τη λέξη ομοφυλόφιλος, αυτομάτως χαρακτηρίζεται ατιμώρητα και ασχολίαστα ως ομοφοβικός και ρατσιστής, θα πρέπει να τελειώνει γιατί στο τέλος – τέλος, λόγω του ότι είμαστε και η συντριπτική πλειοψηφία, εν αντιθέσει με τις ιδιαιτερότητες, εκτός από το να σεβόμαστε την ιδιαιτερότητά τους, έχουμε το απόλυτο δικαίωμα και υποχρέωση να προασπίζουμε, να διαφημίζουμε και να προωθούμε το φυσιολογικό τρόπο ζωής και το φυσιολογικό τρόπο δημιουργίας οικογένειας και παιδιών, γιατί αλλιώς η κοινωνία μας, κατά τη κρίση μας, θα καταστραφεί και το μέλλον των παιδιών μας θα είναι ένα ανισόρροπο και διαταραγμένο μέλλον που θα οδηγήσει τους ανθρώπους σε επιλογές ψυχικής και προσωπικής ανισορροπίας και ανεξήγητα αδιέξοδα».

Με χειρουργική ψυχραιμία ο Γιώργος Καπουτζίδης τοποθετήθηκε: «Θέλω να ευχαριστήσω όλες αυτές τις “φυσιολογικές” οικογένειες που με τίμησαν και με στήριξαν. Κι εγώ είμαι παιδί “φυσιολογικής” οικογένειας”. Αυτές οι οικογένειες εμπιστεύθηκαν έναν γκέι σεναριογράφο για να μεγαλώσει τα παιδιά τους με ένα όμορφο παραμύθι, το σίριαλ “Στο Παρά Πέντε”. Δεν έχω μιλήσει σε τηλεοπτική εκπομπή για την προσωπική μου ζωή και δεν την έχω αναλύσει τρεις ώρες, αλλά θα το κάνω τώρα. Έχω ζήσει 3 όμορφες σχέσεις στη ζωή μου και υπήρξα ευτυχισμένος. Τώρα δεν είμαι σε σχέση. ”Είμαι άνεργος ομοφυλόφιλος” όπως θα έλεγε ο κύριος Κούγιας. Δεν ήρθα εδώ για αντιπαράθεση αλλά αν θέλει ο κύριος Κούγιας μπορούμε να πάμε στα δικαστήρια. Δεν κρύβομαι, δεν φοβάμαι και είμαι ευτυχισμένος. Εμείς οι ομοφυλόφιλοι πολίτες τα έχουμε συνηθίσει αυτά, τα ζούμε από πολύ μικροί. Δεν μπήκε ποτέ κανένα παιδάκι στα 9 ή στα 10 στην τάξη του δημοτικού σχολείου με μια σημαία μπροστά. Μπαίνει χαρούμενο να κάνει το μάθημά του και ξαφνικά, κάποια άλλα παιδιά το δείχνουν με το δάχτυλο. Κι εκεί ξεκινάει μια πολύ συγκεκριμένη διαδικασία, που πρέπει να αρχίσει να κρίνεται να φοβάται, να νιώθει ότι απειλείται, καμιά φορά να αλλάζει δρόμο για το πως θα πάει στο σχολείο και είμαι ένας άνθρωπος που την έχω περάσει αυτή τη διαδικασία και πάρα πολλοί άνθρωποι την έχουν περάσει αυτή τη διαδικασία. Έχω βγει δυνατός από τη διαδικασία αυτή και αισθάνομαι καλά, δεν κρύβομαι, δεν φοβάμαι και είμαι ευτυχισμένος. Σήμερα ο μπαμπάς μου γίνεται 90 χρόνων, είναι τα γενέθλιά του. Θέλω να του στείλω όλη μου την αγάπη, γιατί ο μπαμπάς μου είναι πολύ περήφανος για ‘μένα. Τώρα έχω φτάσει στο σημείο να βλέπω την περηφάνια στα μάτια του. Ήρθα εδώ, γιατί δεν είμαι πρότυπο, ο πατέρας μου όμως είναι. Μακάρι κάποιος πατέρας να κοιτάξει το γκέι παιδί του όπως κοιτάει ο πατέρας μου εμένα, με περηφάνια».

Η Βίκυ Κουλιανού στο GNTM


Η Βίκυ Κουλιανού βρέθηκε στο GNTM 4 ως guest για να διδάξει στα εκκολαπτόμενα μοντέλα πασαρέλα, στήσιμο και να τους δώσει να καταλάβουν πως η αυτοπεποίθηση είναι το άλφα και το ωμέγα της επιτυχίας.

Το Twitter ξετρελάθηκε και είναι πια λαική απαίτηση να βρεθεί η Βίκυ Κουλιανού στην κριτική επιτροπή του GNTM την ερχόμενη σεζόν. «Το modeling δεν είναι μια δουλειά πανεύκολη, που απλά σε βάφουν και είσαι ωραίος. Είναι μια δουλειά δύσκολη και μια δουλειά που απαιτεί να χτίζεται ισχυρή προσωπικότητα και να δουλεύετε πολύ με τον εαυτό σας. Να πιστεύετε πολύ σε αυτόν γιατί θα σας τον ακυρώσουν άπειρες φορές και θα σας κάνουν να χαρείτε πολλές φορές, αλλά ως επί των πλείστων θα σας ακυρώσουν. Σήμερα το μάθημα το δικό μου πέρα από το catwalk ξεκινά από μια μποέμικη ψυχολογία που οφείλουν να έχουν όλα τα μοντέλα. Τα μοντέλα πρέπει να είναι ταξιδευτές, του σώματος, του πνεύματος, της κίνησης και του βλέμματος», ανέφερε μεταξύ άλλων η Βίκυ Κουλιανού. Περιμένουμε την επόμενη σεζόν. Βίκυ, εσύ;

Η Ιταλία κέρδισε την Eurovision κι εμείς τον Damiano

Οι Måneskin με το ”Zitti E Buoni” κέρδισαν τον φετινό διαγωνισμό της Eurovision. Ο frontman του συγκροτήματος, Damiano, από εκείνη την ημέρα προκαλεί μία φούντωση, μία φλόγα στον πληθυσμό. Να πούμε κάτι άλλο; Να μην πούμε.


Όταν η Κατερίνα Καραβάτου αποχαιρέτησε το Star


Η Κατερίνα Καραβάτου είναι ένα από τα πιο ήσυχα, ήρεμα και καλοπροαίρετα άτομα που υπάρχουν στην ελληνική τηλεόραση. Αν μας ρώταγε κάποιος ποιο είναι το χαρακτηριστικό της γνώρισμα δεν θα λέγαμε τα «καρφιά» και οι μπηχτές. Θα λέγαμε πως ρίχνει και κανά δάκρυ παραπάνω, αυτό ναι θα το λέγαμε. Για αυτό λοιπόν κι όταν πήρε τον λόγο για να αποχαιρετήσει το τηλεοπτικό κοινό κατά την τελευταία εκπομπή της Φωλιάς των Κου Κου στο Star δεν πιστεύαμε στα αυτιά μας. Έφτασε ο κόμπος στο χτένι;

Έφτασε, έφτασε. «Είμαι πολύ χαρούμενη γιατί βλέπω όλους εσάς εδώ. Σήμερα ξεκινάει η τελευταία εκπομπή της σεζόν και η τελευταία εκπομπή της Φωλιάς των Κου Κου μετά από 4 χρόνια. Κυρίες και κύριοι αυτή η εκπομπή θα είναι μια εκπομπή από τους Κου Κου για τους Κου Κου προς εσάς, για όλα αυτά που κάναμε για εσάς, για όλα αυτά που προσπαθήσαμε για εσάς. Με ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί όπως καταλαβαίνεται αν δεν είχαμε τη δική σας στήριξη και τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, αυτή η εκπομπή δεν θα ήταν αυτή που είναι. Μας στηρίξατε, μας αγαπήσατε πάρα πολύ κι αυτό θα είναι για πάντα το παράσημό μας. Η αλήθεια είναι ότι δεν μπορούμε για πέμπτη σεζόν να είμαστε Κου Κου αλλά θα σας πω κάτι. Αν μία φορά ήσουν Κου Κου, τότε θα είσαι για πάντα Κου Κου και αυτό είναι το μόνο σίγουρο. Και επίσης θεωρώ ότι μπορούμε μόνοι μας να συνεχίσουμε αυτόνομα στην ίδια πορεία η οποία ήταν νομίζω πολύ συνταρακτική, σπουδαία, σημαντική και με πάρα πολλή αγάπη. Μην με κοιτάτε με αγωνία. Ανέκαθεν έχω υπάρξει ένας πολύ αξιοπρεπής άνθρωπος, ο οποίος τιμά τη δουλειά του, τους εργοδότες και τους συνεργάτες του και πορεύεται με αγάπη ακόμα κι όταν δεν την εκλαμβάνει. Εγώ νιώθω πολύ μεγάλη αγάπη. Ξέρω να αντιμετωπίζω τις δυσκολίες και τις δικές μου και των άλλων και ξέρω να σηκώνομαι όταν πέφτω. Πέρασα πολλά στάδια το τελευταίο διάστημα, κι αυτό γιατί ήταν μια χρονιά αρκούντως σκληρή και διδακτική με λάθη απ’ όλους μας, με γενναίες συγγνώμες και απολογίες, τουλάχιστον από μένα και τον Κρατερό Κατσούλη. Κάθε αποχαιρετισμός είναι ένας μικρός θάνατος κι εγώ βίωσα αυτή την κατάσταση έτσι ακριβώς όπως σας το λέω. Στην αρχή δεν το πίστεψα, έκανα ότι δεν καταλαβαίνω, προσπάθησα να με πείσω ότι είναι ψέματα, έκλαψα, πέρασα πάρα πολύ άσχημα, πένθησα, υπήρξα απαρηγόρητη, μετά δυνατή και μετά κατάλαβα ότι ήμουν πάρα πολύ θυμωμένη. Έρχομαι σήμερα εδώ με ψηλά το κεφάλι ως η Κατερίνα που εσείς γνωρίζετε ως συνεργάτες κι εσείς ως τηλεθεατές εδώ και 17 χρόνια για να αποχαιρετήσω την Κατερίνα Καραβάτου της Φωλιάς των Κου Κου και να μοιραστώ μαζί σας τα πλεονεκτήματα του να μην θυμώνουμε. Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από μένα που δεν με υπερασπίστηκα όπως θα έπρεπε, και θέλω να συγχωρήσω όσο πιο γρήγορα όσους ανθρώπους κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε, για να προχωρήσω σωστά. Κατέληξα σε αυτό που ήξερα εδώ και πάρα πολύ καιρό και ήταν εδώ μπροστά μου. Είναι σίγουρο πώς το χειρότερο από το να φας ένα μήλο και να βρεις ένα σκουλήκι μέσα, είναι να φας ένα μήλο και να βρεις μισό σκουλήκι μέσα. Εκεί κατέληξα».

Ο Ντόντος στα Κομάντα και Δράκοι


Ο σκηνοθέτης Θοδωρής Παπαδουλάκης που το κοινό αγάπησε μέσα από το Νησί επέστρεψε στη μικρή οθόνη με τη σειρά Κομάντα και Δράκοι που έκανε πρεμιέρα στο Mega, την Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου. Ο Ντόντος ήταν ο χαρακτήρας που τράβηξε τα βλέμματα και αγαπήθηκε από την πρώτη στιγμή.

Τον Ντόντο υποδύεται ο 26χρονος Λευτέρης Κοκογιανάκης. Ο 26χρονος πρωταγωνιστής της σειράς κατάγεται από την Κρήτη έχει σπουδάσει Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής στο ΙΕΚ Χανίων. Όπως πρόσφατα δήλωσε «η αναπηρία είναι απλώς μία λέξη, τίποτα παραπάνω, κι αν κάποιοι σε βλέπουν ως κατώτερο, απόδειξέ τους ότι κάνουν λάθος, μπορούμε να κάνουμε και να καταφέρουμε πολλά πράγματα κι αυτό που ζητάμε από τον κόσμο είναι η ίση αντιμετώπιση, έχουμε τα ίδια δικαιώματα με όλους τους άλλους». Μία από τις όμορφες στιγμές της ελληνικής τηλεόρασης για το 2021 που σίγουρα θα θυμόμαστε για πολλά πολλά χρόνια.

Survivor, Τριαντάφυλλος και σπάμε τα ρολόγια


Να φταίει που κράτησε κοντά επτά μήνες; Δεν ξέρω τι φταίει πάντως η παρουσία του Τριαντάφυλλου στο Survivor μπορεί να έφερε νούμερα τηλεθέασης, έφερε και στον τηλεθεατή μέγα πονοκέφαλο. Ο Τριαντάφυλλος κατάφερε να βγει 11 φορές υποψήφιος προς αποχώρηση, ενώ ήταν ο παίκτης του Survivor που κατάφερε να συμπρωταγωνιστεί σε κάθε στιγμή έντασης στις αμμουδιές και τους στίβους μάχης του Αγίου Δομινίκου. Να χαίρεστε τα παιδάκια σας και στα επόμενα με υγεία.

Οι σειρές της ΕΡΤ


Ένα μπράβο να πούμε στην ΕΡΤ η οποία εδώ και δύο χρόνια έχει αλλάξει προσανατολισμό ως προς τα προγράμματα που προβάλλει τόσο σε επίπεδο εκπομπών όσο και σε επίπεδο μυθοπλασίας. Οι σειρές που είδαμε και ακόμα βλέπουμε στην κρατική τηλεόραση είναι εξαιρετικές. Ξεχωρίζω τη σειρά τεσσάρων επεισοδίων «Βαρδιάνος στα σπόρκα» σε σκηνοθεσία Μανούσου Μανουσάκη με πρωταγωνίστρια τη μαγική Ρένια Λουιζίδου που απέδειξε με έναν ακόμα δραματικό ρόλο το μέγεθος του ταλέντου της.

Η Μαργαρίτα Νικολαΐδη αναδείχθηκε νικήτρια του MasterChef 5


«Θέλω να φτάσω όσο πιο μακριά μπορώ κι αν είναι θέλημα Θεού να πάρω και το έπαθλο», είχε πει σε κάποια στιγμή του MasterChef 5 η Μαργαρίτα Νικολαΐδη. Κατάφερε να κάνει την επιθυμία πραγματικότητα και να γίνει η πρώτη Ελληνίδα MasterChef. Ο τίτλος συνοδευόταν και από το χρηματικό έπαθλο των 50.000 ευρώ. «Η μαγειρική είναι τρόπος ζωής και δεν είναι λίγες οι φορές, που με μια βαλίτσα στο χέρι κυνήγησε το όνειρο της. Οι σπουδές της στη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική, την οδήγησαν στο εξωτερικό, όπου έζησε για αρκετά χρόνια. Δεν δίστασε να απορρίψει σημαντικές προτάσεις στο εξωτερικό, προκειμένου να επιστρέψει στην Ελλάδα και στον ζαχαροπλάστη σύντροφο της» ανέφερε το βιογραφικό με το οποίο πέρασε την πόρτα του MasterChef 5. Η Μαργαρίτα αγαπήθηκε από τους κριτές, τους συμπαίκτες αλλά και το τηλεοπτικό κοινό που την ήθελε από τα πρώτα κιόλας επεισόδια νικήτρια του διαγωνισμού. Πέρα από τις μαγειρικές ικανότητές της η Μαργαρίτα ξεχώρισε για τον χαρακτήρα της. Όπως έγραψε και η μαγείρισσα Γωγώ Δελογιάννη: «Η πρώτη Ελληνίδα Masterchef είναι ένας τίτλος που καμία ουσιαστική αξία δεν έχει για έναν άνθρωπο με αξίες και τόσα καντάρια ταλέντο, σαν τη Μαργαρίτα. Έχει, όμως, μια συμβολική αξία. Από σήμερα ένας ακόμα δρόμος ανοίγει για την ελληνική γαστρονομία, εκείνος των γυναικών που αγωνίζονται και κερδίζουν. Εκείνος των γυναικών που μας κάνουν όλες περήφανες και αισιόδοξες για ένα καλύτερο και λιγότερο πατριαρχικό μοντέλο στις ελληνικές κουζίνες».

Ο Στάθης Παναγιωτόπουλος, οι Ράδιο Αρβύλα και μία πολύ λάθος απάντηση

«Με αφορμή καταγγελία που έφτασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για εμένα, αισθάνομαι την ανάγκη να γράψω τα εξής:

Έκανα μια απαράδεκτη πράξη, εις βάρος ενός ανθρώπου που δεν με είχε βλάψει. Έκανα την πράξη αυτή υπό την επήρεια κακής συγκυρίας στη ζωή μου, χωρίς καμία πρόθεση να βλάψω, να προσβάλλω ή να ζημιώσω κανέναν. Ήταν μια τεράστια απερισκεψία, η χειρότερη που έχω κάνει ποτέ και αντιμετωπίζω τις συνέπειες. Το μετάνιωσα πικρά και ειλικρινά, μάλιστα δεν περνάει ούτε μια μέρα έως και σήμερα που να μην το μετανιώνω. Ζήτησα συγγνώμη από το εν λόγω πρόσωπο και επανόρθωσα εμπράκτως χωρίς να θεωρώ ότι η μεταμέλειά μου εκμηδενίζει την απαξία της πράξης μου. Τώρα ζητώ συγγνώμη και δημοσίως.

Επίσης, ζητώ συγγνώμη από τους φίλους-συναδέλφους μου στην εκπομπή που συμπαρουσιάζω, οι οποίοι δεν είχαν ιδέα για το ατόπημά μου αυτό, και τους έφερα σε πολύ δύσκολη θέση. Στο εξής απέχω από την εκπομπή θέλοντας να τους απαλλάξω από αυτή τη δύσκολη θέση. Μεταμελήθηκα ειλικρινά, και δεν μπορώ παρά να ζητήσω για άλλη μια φορά συγγνώμη από τα βάθη της καρδιάς μου από το πρόσωπο που προσέβαλα».


Με αυτά τα λόγια ο Στάθης Παναγιωτόπουλος τοποθετήθηκε για την καταγγελία εις βάρος του αναφορικά με την ανάρτηση βίντεο και φωτογραφιών σεξουαλικού περιεχομένου σε ιστοσελίδα, χωρίς τη συγκατάθεση της πρώην συντρόφου του. «Χωρίς καμία πρόθεση να βλάψω, να προσβάλλω ή να ζημιώσω κανέναν». Το ξεχωρίζω και προσπαθώ να κατανοήσω ποια θα ήταν η πράξη αν είχε σκοπό να βλάψει, να προσβάλλει ή να ζημιώσει.

Ο Στάθης Παναγιωτόπουλος απομακρύνθηκε από τις εκπομπές «Ράδιο Αρβύλα» και «Βινύλιο» με τον ΑΝΤ1 να ενημερώνει τους τηλεθεατές με επίσημη ανακοίνωση.

«Ο ΑΝΤ1 διαχρονικά καταδίκαζε και πάντοτε θα καταδικάζει απερίφραστα, κακοποιητικές συμπεριφορές, πράξεις και πρακτικές που προσβάλλουν την αξιοπρέπεια του ανθρώπου και την ιδιωτικότητα.

Ο σταθμός επικροτεί τα γρήγορα αντανακλαστικά και την αποφασιστικότητα που επέδειξε ο Αντώνης Κανάκης, λαμβάνοντας την απόφαση να απομακρύνει τον Στάθη Παναγιωτόπουλο από το δυναμικό των εκπομπών του “Ράδιο Αρβύλα” και “VINΥΛΙΟ”, η οποία είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τις διαχρονικές αρχές και αξίες του σταθμού».


Όσο για την πρώτη αντίδραση του Αντώνη Κανάκη; «Είναι μια πολύ παράξενη μέρα και είμαστε όλοι πολύ στενοχωρημένοι. Μας αρέσει πολύ η επικοινωνία μαζί σας, αλλά σήμερα τα έχουμε χαμένα. Είμαι σε σύγχυση και δεν έχω προετοιμάσει τι να πω. Θα κάνω προσπάθεια να εξηγήσω ήρεμα τι γίνεται. Από εδώ και πέρα δεν θα είναι μαζί μας ο Στάθης Παναγιωτόπουλος. Όταν ακούσαμε αυτό που έγινε δεν θέλαμε να το πιστέψουμε. Ο Στάθης αποφάσισε να δημοσιοποιήσει πορνογραφικό υλικό του ίδιου και της κοπέλας, χωρίς τη συγκατάθεσή της. Πήγαν στα δικαστήρια, αλλά τελικά τα βρήκαν εξωδικαστικά. Σημασία όμως έχει το ανθρώπινο και το ηθικό κομμάτι. Η πρώτη μου αντίδραση ήταν ότι δεν γίνεται να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Του εξέφρασα τη λύπη μου και τον θυμό μου για το γεγονός ότι δεν ξέραμε κάτι τέτοιο. Εμείς όλα αυτά τα χρόνια είμαστε μια οικογένεια και καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό για εμάς. Δεν μας ενδιαφέρει τι θα αποφανθεί η Δικαιοσύνη. Για εμάς το σημαντικότερο είναι το ανθρώπινο και ηθικό θέμα. Νιώθουμε προδομένοι».

Μέχρι αυτή τη στιγμή που γράφετε το κείμενο υπάρχουν ακόμα δύο καταγγελίες εις βάρος του Στάθη Παναγιωτίδη. Η τραγουδίστρια Chrysa T. (Chrysa Demigod) του συγκροτήματος OCEANDVST, τον φωτογράφισε σε αναρτήσεις της για απρεπή και χυδαία προσέγγιση ενώ εκείνη ήταν ανήλικη και ακολούθησε και μία ακόμα επώνυμη καταγγελία από μία γυναίκα, η οποία την περίοδο του περιστατικού που εξιστορεί η ίδια, ήταν 15 ετών.

Όσα ακούσαμε μπορεί να μην ήταν Ράδιο Αρβύλα ήταν όμως σίγουρα Αμάν τα καθάρματα.

Ακολουθήστε το News24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα