ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΩΝ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ

Το Ευρωπαϊκό Οπτικοακουστικό Παρατηρητήριο ανακοίνωσε τα πορίσματα του για την πτώση των εισιτηρίων στην Ευρώπη σε ένα από τα ιστορικά χαμηλά του 21ου αιώνα

Επιμέλεια: Mανώλης Κρανάκης

Το Ευρωπαϊκό Οπτικοακουστικό Παρατηρητήριο υπολογίζει πως τα εισιτήρια στην Ευρωπαϊκή Ενωση έπεσαν το 2013, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, κατά 4.1% φέρνοντας το συνολικό αριθμό τους στα 908 εκατομμύρια, 39 εκατομμύρια λιγότερα από το 2012 (947 εκατομμύρια), αριθμός που αποτελεί ένα από τα ιστορικά χαμηλά στην Ευρωπαϊκή Ενωση από την αλλαγή του αιώνα.

Τα δύο τρίτα των ευρωπαϊκών αγορών σημείωσαν πτώση στα εισιτήρια, ενώ αύξηση παρατηρήθηκε μόνο σε 8 από τις 26 ευρωπαϊκές χώρες για τις οποίες συλλέχθηκαν στοιχεία. Η μεγάλη πτώση οφείλεται στην πτώση που σημειώθηκε σε τέσσερις μεγάλες αγορές: στην Ισπανία (-15.2 εκατομμύρια), στη Γαλλία (-10.8 εκατομμύρια), στη Μ. Βρετανία (- 7 εκατομμύρια) και στη Γερμανία (-5.4 εκατομμύρια).

Μόνο η Ιταλία σημείωσε σημαντική αύξηση 6.6% ενώ τα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα σημειώθηκαν στη Βουλγαρία (+16.7%), στη Ρουμανία (+13.8%) και στη Λιθουανία (+6.8%).

Μεγάλη αύξηση σημειώθηκε ωστόσο εκτός Ευρωπαϊκής Ενωσης, με τη Ρωσία να καταλήγει δεύτερη ως μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αγορά (με αύξηση 10.5%), ενώ ρεκόρ σημειώθηκε και στην Τουρκία με αύξηση 14.8%, το μεγαλύτερο ποσοστό των τελευταίων δεκαετιών.

Η Γαλλία, παρά την πτώση των εισιτηρίων, παραμένει, ωστόσο, η χώρα με το μεγαλύτερο μερίδιο στην εθνική παραγωγή με τις γαλλικές παραγωγές να συγκεντρώνουν το 33% των συνολικών εισιτηρίων. Ακολουθεί η Ιταλία (31%), η Δανία (30%) και η Γερμανία (26%). Η Τουρκία παραμένει η χώρα με το μεγαλύτερο μερίδιο στην εθνική παραγωγή με τις τούρκικες ταινίες να συγκεντρώνουν το 58% των συνολικών εισιτηρίων της χρονιάς.

Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου εδώ

Διαβάστε ακόμη:

Πηγή: flix.gr

Ακολουθήστε το News24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

 

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα