WOLT: 3 ΜΕΓΑΛΑ SUCCESS STORIES ΤΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙΟ ΤΟΥ E-COMMERCE
Εκπρόσωποι των εταιρειών Mailo’s, Jackaroo και Sushi Lunchi, μας μιλούν για τη συνεργασία τους με τη Wolt και πώς η πλατφόρμα αποτελεί συνώνυμο της ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις τους.
Η Wolt ξεκίνησε τη λειτουργία της στη χώρα μας το 2019 και έκτοτε έχει επεκταθεί σε περισσότερες από 50 πόλεις, αποτελώντας σήμερα έναν σημαντικό παράγοντα στην ελληνική αγορά του e-commerce, έχοντας στόχο να κάνει τη ζωή καταναλωτών, επιχειρήσεων και διανομέων καλύτερη και ευκολότερη. Έτσι, ο αριθμός των επιχειρήσεων που έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα, ξεκινώντας από μερικές εκατοντάδες το 2019, αυξήθηκε εκθετικά, παρουσιάζοντας μέση ετήσια αύξηση της τάξεως του 135%, για την τετραετία 2019-2023. Την ίδια στιγμή, οι επιλογές των χρηστών σε εστιατόρια και προϊόντα λιανικής διευρύνθηκαν σημαντικά, με τη Wolt να μετατρέπεται χρόνο με τον χρόνο στον απόλυτο προορισμό για όλες τις ανάγκες των χρηστών, αποτελώντας σήμερα ένα «shopping mall» στην τσέπη του καταναλωτή.
Μάλιστα, το 2023 περισσότερες από 13.000 επιχειρήσεις είχαν τη δυνατότητα να αυξήσουν τον τζίρο και τις παραγγελίες τους, μέσω της συνεργασίας τους με την πλατφόρμα της Wolt.
Συγκεκριμένα, η μέση ετήσια αύξηση του τζίρου των επιχειρήσεων, μέσα από την πλατφόρμα της Wolt, ξεπέρασε το 100% για την τετραετία, ενώ και η αύξηση των εισερχομένων παραγγελιών ήταν αντίστοιχη, επιβεβαιώνοντας έτσι τις ευκαιρίες ανάπτυξης που παρέχει η Wolt στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
Για τη συνεργασία τους με τη Wolt, μιλήσαμε με τους: κ. Αντώνη Δρακουλαράκο, ιδρυτή του Sushi Lunchi, κ. Μιχάλη Μαντζουράνη, επικεφαλής και εμπνευστή του Jackaroo και τον κ. Φώτη Ταμβάκη, General Manager του Mailo’s The Pasta Project.
Όπως αναφέρει ο κ. Ταμβάκης, «Η συνεργασία με την Wolt αποτέλεσε μία στρατηγική επιλογή για την επιχείρησή μας καθώς αναζητούσαμε έναν συνεργάτη που θα μπορούσε να αποπνέει το premium προφίλ που θέλαμε και να ενισχύσει την παρουσία μας στην αγορά. Το εύκολο και ελκυστικό interface της πλατφόρμας έκανε τη διαδικασία παραγγελίας απλή και ευχάριστη για τους πελάτες, ενώ η αξιοπιστία και ο επαγγελματισμός της ομάδας της Wolt αντικατοπτρίζει την δέσμευσή μας για ποιότητα και εξυπηρέτηση και την φρεσκάδα του brand. Η συνεργασία με την Wolt φέρει πολύ θετικό πρόσημο για την επιχείρησή μας, δεδομένου ότι εξαρχής βοήθησε ιδιαιτέρως στην αύξηση της ορατότητάς μας σε νέους πελάτες και, συνεπώς, στην αύξηση των πωλήσεών μας. Σταθήκαμε ισχυροί στην αρένα του ανταγωνισμού, έχοντας πλέον το μέσο να επεκταθούμε και να εξυπηρετήσουμε όλο και περισσότερες αγορές, ενώ η Wolt παρείχε πολύτιμα δεδομένα και εργαλεία ανάλυσης που μας επέτρεψαν να κατανοήσουμε καλύτερα τις προτιμήσεις των καταναλωτών και να προσαρμόσουμε την στρατηγική μας ανάλογα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024, οι online -αποκλειστικά μέσω Wolt- παραγγελίες των Mailo’s The Pasta Project αποτέλεσαν το 57% του τζίρου στο σύνολο του δικτύου σε Ελλάδα και Κύπρο».
Από την πλευρά του, ο κ. Δρακουλαράκος δήλωσε σχετικά: «Η συνεργασία μας με τη Wolt ξεκίνησε εν μέσω της πανδημίας του κορονοϊού, μία περίοδο όπου τα εστιατόρια ήταν κλειστά λόγω του lockdown. Έτσι, με όχημα τη Wolt δημιουργήσαμε το Sushi Lunchi, ένα pop up sushi concept το οποίο ήταν ανοιχτό αποκλειστικά για delivery. Ήταν εντυπωσιακό ότι ήδη από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του καταστήματος, ο κόσμος αγκάλιασε αυτό το εγχείρημα, και μπήκαμε εύκολα σε μία αγορά που η είσοδος σε αυτή φάνταζε δύσκολη, με τη στήριξη της Wolt, και την αξιοποίηση δύο ιδιαίτερα σημαντικά εργαλείων ανάπτυξης που προσφέρει: το αξιόπιστο λογισμικό της και το διευρυμένο δίκτυο διανομέων που διαθέτει».
Ο κ. Μαντζουράνης ανέφερε σχετικά πως: «Η συνεργασία με τη Wolt αποτέλεσε μία συνειδητή επιλογή όταν ξεκινήσαμε την εταιρεία μας, καθώς έχει μεγάλο στόλο διανομέων και επομένως σύντομους χρόνους απόκρισης. Έτσι, τα 3 χρόνια της συνεργασίας μας έχουμε καταφέρει να δημιουργήσουμε μία πολύ καλή συνεργασία και δεν αποτελεί έκπληξη για εμάς το ότι έχουμε πετύχει το παγκόσμιο ρεκόρ παραγγελιών στην πλατφόρμα, μεταξύ όλων των συνεργαζόμενων καταστημάτων της και στις 27 χώρες όπου η Wolt έχει παρουσία».
Η ανάπτυξη της πλατφόρμας σε γεωγραφικό επίπεδο πραγματοποιείται με γρήγορους ρυθμούς, και έτσι την καθιστά ουσιαστικό σύμμαχο για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις σε όλη τη χώρα. Πάνω σε αυτό, ο κ. Ταμβάκης, δήλωσε πως: «Από το πρώτο κιόλας κατάστημα στο Κολωνάκι, καταλάβαμε ότι θα μπορούσε να δοθεί μεγάλη ώθηση στην επιχείρησή μας μέσα από τη συνεργασία μας με τη Wolt. Η ευκολία παραγγελιοληψίας και παράδοσης, η δυνατότητα επέκτασης του πελατειακού κοινού μέσω της πλατφόρμας, η πρόσβαση σε δεδομένα και αναφορές για τις πωλήσεις και τις τάσεις των καταναλωτών, καθώς και η δυνατότητα προώθησης των προϊόντων μέσω της πλατφόρμας αποτελούν ένα σύνολο στοιχείων και εργαλείων που συμβάλλουν στην αύξηση της προβολής, των πωλήσεων και της γενικής επιτυχίας της επιχείρησης. Επιπλέον, η Wolt παρέχει εξειδικευμένη υποστήριξη ακόμα και σε τοπικό επίπεδο ή κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων καμπανιών/activations, βοηθώντας την επιχείρηση να αξιοποιήσει κάθε δυνατότητα της πλατφόρμας σε κάθε δυνατή χρονική στιγμή βάσει αναγκών».
Ο κ. Δρακουλαράκος μάλιστα ανέφερε πως: «Με τη συνεργασία μας με τη Wolt ήταν εντυπωσιακό το ότι τη μία μέρα δεν είχαμε ντελίβερι, και την επόμενη είχαμε καταφέρει να διανέμουμε τα πιάτα μας σε όλη την Αθήνα, από το Φάληρο, μέχρι το Ψυχικό. Έτσι, καταφέραμε να αναπτυχθούμε με γρήγορους ρυθμούς, έχοντας στο πλευρό μας την πλατφόρμα».
Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί πως στην περίπτωση του Jackaroo, με τη στήριξη της Wolt, τα καταστήματα της αλυσίδας πέτυχαν το ρεκόρ των περισσότερων παραγγελιών από οποιοδήποτε άλλο κατάστημα η πλατφόρμα συνεργάζεται στη χώρα μας. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Μαντζουράνης: «Από την εποχή του COVID και μετά η διανομή έχει τριπλασιαστεί, και το delivery έχει σίγουρα έρθει για να μείνει μιας και βλέπουμε ότι διατηρεί τεράστια δυναμική. Στην περίπτωσή μας, σχεδόν το 60% του τζίρου μας είναι η διανομή. Η συνεργασία μας με τη Wolt είναι ιδιαίτερα στενή, και επομένως πριν επιλέξουμε το επόμενο location καταστήματός μας, είμαστε σε επικοινωνία προκειμένου να βρούμε από κοινού το σημείο που εξυπηρετεί καλύτερα, με στόχο να καλύψει το ένα κατάστημα το άλλο δηλαδή να φτάσουμε σε ένα σημείο που η Αττική να μπορεί να καλυφθεί περίπου στο 80%, και να υπάρχει μία συνέχεια στη διανομή, χωρίς να υπάρχουν κενά σε αυτή και να εξυπηρετείται μεγάλος αριθμός καταναλωτών. Μέχρι στιγμής, έχουμε αυτόν τον στόχο, ενώ μακροπρόθεσμα θέλουμε να επεκταθούμε και στην επαρχία, με πρώτη στάση τη Θεσσαλονίκη».
Ποια είναι όμως τα αγαπημένα προσφερόμενα πιάτα του κάθε καταστήματος, σύμφωνα με τις παραγγελίες των πελατών της Wolt;
«Το σασίμι, τα τραγανά τηγανητά μεζεδάκια, αλλά αν έπρεπε να ξεχωρίσω ένα θα ήταν το κλασικό chirashi-don, από αυτό ξεκίνησαν όλα», δήλωσε ο κ. Δρακουλαράκος.
«Τα best sellers για τους καταναλωτές της Wolt είναι από την κατηγορία των brioche είναι το chicken melt και το τηγανητό κοτόπουλο μερίδα» ανέφερε ο κ. Μαντζουράνης.
Ενώ ο κ. Ταμβάκης ανέφερε σχετικά: «Οι signature συνταγές των Mailo’s The Pasta Project που ξεχωρίζουν ως αγαπημένα προϊόντα των χρηστών της Wolt και παραμένουν σταθερές αξίες για το brand είναι και οι δημοφιλείς Parmesan Chicken με κρέμα παρμεζάνας, φρέσκα μανιτάρια και εστραγκόν, η κλασσική Carbonara, η Truffle Mushrooms με άγρια μανιτάρια και λάδι λευκής τρούφας, καθώς και το μοναδικό Pastitsio που ξέφυγε από την παραδοσιακή εκδοχή του ταψιού και έγινε μακαρονάδα».