Ανήσυχες Ιδέες, Ανήσυχοι Άνθρωποι

Ανήσυχες Ιδέες, Ανήσυχοι Άνθρωποι
Ermis Awards

Ο Παναγιώτης Τζεμπελίκος και ο Δημήτρης Βορίλας είναι η δημιουργική ομάδα της MullenLowe Athens.

1. Ποια είναι η αγαπημένη (δική σου) διαφήμιση;

2. Τι σου αρέσει περισσότερο σε αυτή σου την ιδέα;

Π.Τζ.: Το πώς συνδέει τα χέρια με μια, κατά βάσει, take-away μάρκα.

Δ.Β.: Το ότι είναι μια διαφήμιση για καφέ χωρίς να δείχνει σχεδόν καθόλου καφέ.

3. Τι σου αρέσει περισσότερο στη δουλειά σου;

Π.Τζ.: Μου αρέσει που κάθε φορά έχω να αντιμετωπίσω διαφορετικά ζητούμενα, καταστάσεις και συνθήκες. 

Δ.Β.: Η ενασχόληση με διαφορετικό αντικείμενο κάθε μέρα. Δεν βαριέμαι ποτέ (εκτός από τις Δεύτερες).

4. Τι λιγότερο;

Π.Τζ.: Ότι όλοι ξέρουν τα πάντα.

Δ.Β.: Το “Έτσι το θέλει ο πελάτης…”. Και όταν δεν κλείνουν καλά τα τάπερ.

5. Ποια αρετή θαυμάζεις περισσότερο στους συναδέλφους σου;

Π.Τζ.: Την υπομονή.

Δ.Β.: Το ότι παραμένουν ρομαντικοί… με την έννοια ότι δεν έχουν δηλητηριαστεί από τον κυνισμό ακόμη και μετά από χρόνια στη διαφήμιση.

6. Που θα βρίσκεσαι σε δέκα χρόνια από τώρα;

Π. Τζ.: Όπου υπάρχει γραφείο.

Δ.Β.: Λένε ότι στο Άγιο Όρος έχει ωραίο φαγητό και κρασί.

7. Τι σε κάνει χαρούμενο;

Π. Τζ.: Όταν δεν οδηγώ.

Δ.Β.: Η κυρά μου, τα σκυλιά γενικά και το να πίνω μπίρες στο ντους.

8. Τι σημαίνει για σένα δυστυχία;

Π. Τζ.: Η έλλειψη επικοινωνίας.

Δ.Β.: Κάποια σοβαρή ασθένεια.

9. Ποιο βιβλίο έχει επηρεάσει την δουλειά σου;

Π.Τζ.: Οποιοδήποτε βιβλίο με εικόνες.

Δ.Β.: “Ασκήσεις ύφους” του Raymond Queneau και οποιοδήποτε κόμικ του Αρκά.

10. Τι σε εκνευρίζει;

Π.Τζ.: Το “Κάντο να το δούμε”.

Δ.Β.: Πόσο χώρο έχετε υπολογίσει γι’ αυτό το άρθρο;

11. Πώς σου έρχονται οι ιδέες;

Π.Τζ.: Ψάχνω ακόμη να το βρω.

Δ.Β.: Μαζεύω άσχετες-μεταξύ τους-πληροφορίες, και μετά έρχεται έτσι στο άσχετο η ιδέα.

12. Για ποιο από τα projects που έχεις συμμετάσχει είσαι περήφανος;

Π.Τζ.: Για όσα χρειάστηκαν ξενύχτι.

Δ.Β.: Για όσα έχουν βγει on air με τις λιγότερες αλλοιώσεις μετά τη διαδρομή: κεφάλι>client service>όποιος έχει κάποια #@$@% να πει>πελάτης.

13. Ποια brands θαυμάζεις;

Π.Τζ.: Sony Bravia, Mini Cooper.

Δ.Β.: Guinness beer, Nike.

14. Ποια ώρα της ημέρας είσαι πιο παραγωγικός;

Π.Τζ.: Πρωί.

Δ.Β.: Πρωί.

15. Τι φυσικό χάρισμα θα ήθελες να έχεις;

Π.Τζ.: Θα ‘θελα να ‘μουν ζαμανφού.

Δ.Β.: Με πρόλαβε.

16. Εάν δεν ήσουν διαφημιστής, τι επάγγελμα θα μπορούσες να κάνεις;

Π.Τζ.: Αυτό που έκανε ο Bob Ross.

Δ.Β.: Δεν ξέρω. Πάντως δεν θα μπορούσα να κάνω το αρχαιότερο.

17. Ποια είναι τα αγαπημένα σου website;

Π.Τζ.: TheFlix.

Δ.Β.: Pitchfork, Bored Panda, TheOnion.

18. Ποιο είναι το καλύτερο στοιχείο του agency στο οποίο δουλεύεις;

Π.Τζ.: Η υπευθυνότητα.

Δ.Β.: Η συναδελφικότητα.

19. Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σου φανταστικοί ήρωες;

Π.Τζ.: O Spiderman.

Δ.Β.: Ο Sport Billy.

20. Ποιοι/ποιες είναι οι αγαπημένες σου προσωπικότητες; (άντρες, γυναίκες);

Π.Τζ.: Ο Leonardo.

Δ.Β.: Ο Παναγιώτης Τζεμπελίκος (έφτασα 20η ερώτηση για να γλείψω τον προϊστάμενο.)

21. Ποιο είναι το προσωπικό σου motto;

Π.Τζ. & Δ.Β.: “Να ‘χαμε να λέγαμε και να ‘χαμε να πούμε.”

22. Σε ποιο project εύχεσαι να είχες δουλέψει;

Π.Τζ.:

Δ.Β.:

Who is Who

O Παναγιώτης Τζεμπελίκος ξεκίνησε από την Adel Saatchi & Saatchi ως Art Director. Μετά από έναν χρόνο, έγινε ένα από τα πρώτα στελέχη της Cream ως Senior Art Director και συνέχισε ως Creative Director για 8 χρόνια. Μεταπήδησε στη Frank για 3 χρόνια και το 2010 ανέλαβε το δημιουργικό τμήμα της TBWA/ATHENS ως Executive Creative Director. Από το καλοκαίρι του 2012 μέχρι σήμερα είναι Creative Director στη MullenLowe Athens.

Έχει δημιουργήσει ATL και brand building καμπάνιες πολυεθνικών και ελληνικών μαρκών (VW, Nova-Multichoice, Old Holborn, Eurobank, Emporiki Bank, Neff, TIM-Wind, Χρυσή Ζύμη, Fix Dark, Minerva, Illy Coffee, Dixons-Kotsovolos, Coffee Island).

Ο Δημήτρης Βορίλας δεν κρύβει την ηλικία του όπως ο αποπάνω. Γεννήθηκε το 1985 και από τότε παραμένει ανήσυχος. Τελείωσε, φυσικά και όχι στην ώρα του, το τμήμα Ε.Μ.Μ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών. Εργάστηκε στην AOB(Athens Olympic Broadcasting) το 2004, στον Alpha Radio για ένα φεγγάρι, στον θείο του που είναι ηλεκτρολόγος και πολλά άλλα. Στη διαφήμιση μετρά 12 χρόνια ως κειμενογράφος.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα