Eurovision 2015: Τι τηλεθέαση σημείωσε ο ελληνικός τελικός;

Eurovision 2015: Τι τηλεθέαση σημείωσε ο ελληνικός τελικός;

Τι επιδόσεις έκανε η ελληνικής βραδιά επιλογής του τραγουδιού που θα μας εκπροσωπήσει στην Αυστρία το Μάιο

Μια από τις λίγες μέρες που η κρατική τηλεόραση περιμένει με αγωνία τα νούμερα τηλεθέασης ήταν και η Τετάρτη, αφού με τον ελληνικό τελικό της eurovision, οι υπεύθυνοι της ΝΕΡΙΤ ήλπιζαν να τραβήξουν τα βλέμματα των τηλεθεατών.

Λαμπερή διοργάνωση, πολλοί επώνυμοι πάνω και κάτω από τη σκηνή και φυσικά το αντικείμενο της βραδιάς, η επιλογή της ελληνικής συμμετοχής που θα πάει στην Αυστρία με τα χρώματα της χώρας μας.

Το αποτέλεσμα; Όχι ιδιαίτερα εντυπωσιακό, αν το παρατηρήσεις σαν ένα “ξερό” αριθμό. Η εκπομπή με οικοδέσποινες τη Μαίρη Συνατσάκη – η οποία φρόντισε να ευχαριστήσει το ΑΝΤ1 που της έδωσε την άδεια να παρουσιάσει!! – και τη Ντορέτα Παπαδημητρίου σημείωσε τηλεθέαση 13,6% στο σύνολο και 17,7% στις ηλικίες 15-44. Από την άλλη, τέτοιες επιδόσεις είναι τέσσερις ή πέντε φορές πιο υψηλές από τον μέσο όρο της ΝΕΡΙΤ που κινείται συνήθως σε πολικές θερμοκρασίες (ειδικά σε prime time) και αυτό από μόνο του μάλλον δείχνει πως δεν ήταν και τόσο αποτυχημένη η επίδοση.

Παράλληλα αν συγκρίνει κανείς την τηλεθέαση της δημόσιας τηλεθέασης με τον ανταγωνισμό θα δει πως ο ελληνικός τελικός πίεσε σε μια ανακατανομή των τηλεμεριδίων των τηλεοπτικών σταθμών. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της “Μουρμούρας” του Alpha που διατήρησε μεν την πρώτη θέση, με ποσοστό όμως αισθητά μειωμένο από τα συνηθισμένα της (26,4% έναντι 35% που μας έχει συνηθίσει). Επίσης στο δυναμικό κοινό η ΝΕΡΙΤ βρέθηκε κατά τη διάρκεια του τελικού στη δεύτερη θέση, μπροστά από MEGA, ANT1 και STAR).

Από την άλλη, αξίζει να σημειώσουμε πως οι διοργανώσεις των δύο τελευταίων ετών είχαν πάει αισθητά πιο υψηλή τηλεθέαση. Οι ελληνικοί τελικοί με παρουσιαστές το Γιώργο Καπουτζίδη και τη Δέσποινα Βανδή σημείωσαν 22% και 30,3% σε ηλικίες 15-44. το 2013, με 17,4% και 19.4% πέρσι.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα