Η Coca Cola Στέβια διακρίθηκε και στα Effie Awards
Η καμπάνια με concept “Τα καλύτερα πράγματα στη ζωή τα απολαμβάνεις φυσικά με τα μάτια κλειστά” κέρδισε, στις 11 Δεκεμβρίου, σημαντική διάκριση στο θεσμό των Effie Awards
- 12 Δεκεμβρίου 2018 16:00
Μία “ελληνική” Coca Cola, ηCoca Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια, που δημιουργήθηκε το 2017 στο Mega Plant Σχηματαρίου και έκανε παγκόσμια πρώτη στην Ελλάδα διακρίθηκε το βράδυ της Τρίτης στο θεσμό των EffieAwards, στην κατηγορία «Μη αλκοολούχα ποτά» μέσω τηςκαμπάνιας “Τα καλύτερα πράγματα στη ζωή τα απολαμβάνεις φυσικά με τα μάτια κλειστά”.
Τα Effie Hellas βραβεύουν καμπάνιες μάρκετινγκ και επικοινωνίας, που διακρίθηκαν για την αποτελεσματικότητά τους, και διοργανώνονται από την Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος σε συνεργασία με το Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) και το Σύλλογο Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς (ΣΕΔΕΑ).
Για τις ανάγκες επικοινωνίας και προβολής του προϊόντος επιλέχθηκε μία καθαρά ελληνική καμπάνια, γεγονός το οποίο αποτελεί εξαίρεση για την εταιρεία. Έχοντας στην καρδιά της καμπάνιας την γεύση Coca–Cola και την μοναδικότητα της Ελλάδας η εταιρεία στήριξε τον ελληνικό χαρακτήρα του προϊόντος με ένα 100% ελληνικό πλάνο marketing.
Η Coca Cola Χωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια έγινε το 2017 το 5ο μέλος της οικογένειάς της Coca–Cola στην Ελλάδα το οποίο ήρθε για να αυξήσει τις επιλογές της Coca–Cola στην κατηγορία των μηδενικών θερμίδων ενώ ήδη από φέτος ξεκίνησε το ταξίδι της σε χώρες της Ευρώπης κάνοντας την αρχή από την Ιταλία.
Η εταιρεία Coca–Cola, με το συγκεκριμένο προϊόν, στόχευσε στρατηγικά, από την πρώτη στιγμή, να μεγαλώσει την αγορά των αναψυκτικών. Και αυτό γιατί πιστεύει και έχει αποδείξει ότι μόνον με την είσοδο νέων καταναλωτών στον κλάδο των αναψυκτικών υπάρχει χώρος ανάπτυξης όλων, με μακροπρόθεσμο ορίζοντα.
Και το πέτυχε: η Coca–ColaXωρίς Θερμίδες, και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια ενάμιση χρόνο μετά την πρώτη του παρουσίαση έχει καταφέρει να προσελκύσει νέους καταναλωτές στην κατηγορία των αναψυκτικών, με το 30% του όγκου πωλήσεων να προέρχεται από καταναλωτές που προηγουμένως δεν έπιναν αναψυκτικά (πηγή: KANTAR, HouseholdPanels).