Η ‘μαγεία’ του branded content μέσα από αγαπημένα παραδείγματα του 2017

Η ‘μαγεία’ του branded content μέσα από αγαπημένα παραδείγματα του 2017

Koρυφαία Νative & branded content παραδείγματα της περασμένης χρονιάς έρχονται να αποδείξουν ότι τα brands ξέρουν πώς να περάσουν τα μηνύματά τους με τρομερά δημιουργικό τρόπο

Ποιος είναι ο ιδανικός τρόπος για να δημιουργούμε περιεχόμενο που να εξυπηρετεί τους αναγνώστες και τα brands ταυτόχρονα; Η δυνατότητα των publishers να παράγουν περιεχόμενο το οποίο να είναι ενδιαφέρον, να παράγει πραγματικό engagement και να έχει και εμπορική αξία, είναι αυτό που ‘γεννά’ το branded content.

Περισσότερα γι’αυτόν τον ολοένα και πιο ανερχόμενο τομέα, φροντίζει να μας μάθει το σεμινάριο ‘Journalism & content in the New Media Era’ στο Athens Tech College‘,  ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό πρόγραμμα 72 ωρών το οποίο δίνει στους συμμετέχοντες τα απαραίτητα εφόδια που χρειάζονται για το ψηφιακό περιβάλλον της δημοσιογραφίας και της παραγωγής περιεχομένου.  Παράλληλα δίνεται έμφαση στην διάδραση και στην πρακτική εξάσκηση, μέσο ασκήσεων ή case studies, ώστε οι συμμετέχοντες να δοκιμάζουν στην πράξη τις γνώσεις και δεξιότητες τους. Κι όλα αυτά σε πραγματικές συνθήκες δημοσιογραφικής εργασίας. Ένα μεγάλο και πολύτιμο ‘κεφάλαιο’ του σεμιναρίου είναι η τάση του native advertising στους publishers και τα νέα μέσα. Ως τότε, παραθέτουμε τα παραδείγματα που ξεχωρίσαμε το 2017, τα οποία πήγαν το branded content ένα βήμα παραπέρα.

Flower Power! Pitt Bull με λουλούδια για καλό σκοπό

Ένα Samsung Galaxy S8 ήταν το εργαλείο (και το διαφημιζόμενο brand στην προκειμένη) όπου χρησιμοποίησε η πολυβραβευμένη Γαλλίδα φωτογράφος Sophie Gamand προκειμένου να τραβήξει μία ταινία μικρού μήκους για τα Pit bulls, προωθώντας την υιοθεσία τους. Tο project ‘Flower Power, Pit Bills of the Revolotion’ ήταν η ιδανική αφορμή για να ευαισθητοποιήσει τον κόσμο που είναι παρεξηγημένος με την συγκεκριμένοι ράτσα. Η Sophie Gamand το κατάφερε και φωτογράφησε Pit Bulls με λουλούδια στο κεφάλι, τα οποία δείχνουν αξιολάτρευτα, ‘γκρεμίζοντας’ την εικόνα περί αγριότητας. Ο κατάλληλος παρτενέρ της γι’αυτήν την ενέργεια ήταν το site dodo.com. Το βίντεο προωθήθηκε μέσα από το facebook και μετρά, από τον Ιούλιο του 2017 έως σήμερα,  πάνω από 12 εκατομμύρια προβολές.

 Η Airbnb δεν ξεχνά την ιστορία του Ellis Island

 

Σε συνεργασία με την New York Times και το T Brand Studio (το πολυβραβευμένο brand marketing studio των NYTimes), η  Airbnb κατάφερε να ταιριάξει “αριστοτεχνικά” την ιστορία του ταξιδιού και της φιλοξενίας. Μέσα από μία διαδραστική σελίδα γεμάτη παλιές φωτογραφίες, έγγραφα και ιστορικά γεγονότα, ταξιδεύουμε πίσω στο χρόνο, στο Ellis Island, ένα μέρος με μεγάλη ιστορία: εκεί όπου, πριν 2 αιώνες, κατέφταναν τα υπερωκεάνια από την Ευρώπη, προκειμένου να «δηλωθούν» οι επιβαίνοντες, πριν κάνουν μια νέα αρχή. Τι πιο ευφυές από το Airbnb προκειμένου να συνδέσει την τότε φιλοξενία με αυτήν που παρέχεται τώρα μέσω της πλατφόρμας της;

Όταν το Stranger Things συνάντησε το Spotify

18,5 εκατομμύρια Αμερικανών παρακολούθησαν το πρώτο επεισόδιο Stranger Things μέσα στις 3 μέρες της κυκλοφορίας του. Νούμερα που σίγουρα δεν άφησαν αμέτοχο και αδιάφορο το Spotify, το οποίο, φρόντισε να ταιριάξει τη μουσική των χρηστών της πλατφόρμας με κάποιον χαρακτήρα της αγαπημένης σειράς, ανάλογα με τις μουσικές τους συνήθειες.

Απανταχού λάτρεις των Lego ενωθείτε!

Ένα photobooth στο κατάστημα Lego στο Λονδίνο ήταν η ιδανική ευκαιρία για να αποκτήσει ο κάθε φαν μία φωτογραφία του, φτιαγμένη από Lego! Για τους πραγματικά κολλημένους, 3 ώρες ήταν αρκετές προκειμένου να μετατρέψουν τη φωτογραφία τους σε ‘παζλ’ από Lego.

Ένα διαφορετικό αλφαβητάρι του σωστού ύπνου

 

H βρετανική Telegraph σε συνεργασία με την IKEA έφτιαξαν ένα πρωτότυπο quiz προκειμένου να δώσουν στο αναγνωστικό κοινό χρήσιμες συμβουλές για το πώς θα κοιμάσαι καλύτερα και ευκολότερα. Οι αναγνώστες απαντούσαν σε μερικές ερωτήσεις σχετικές με τον ύπνο, καταλήγοντας στην αντιστοίχη συμβουλή- γράμμα της αγγλικής αλφάβητου. Το πιο ενδιαφέρον όμως της υπόθεσης είναι ότι κάθε γράμμα, συνοδευόταν από μία φωτογραφία ενός ή περισσότερων (ανάλογα με το γράμμα) ανθρώπινων σωμάτων που το σχημάτιζαν. Μπορείς να σκεφτείς πιο έξυπνο τρόπο για να ανακαλύψεις τα προϊόντα IKEA που σχετίζονται με τον ύπνο;

Η tequila που ‘μέθυσε’ το twitter

 

Για την Παγκόσμια Ημέρα Μαργαρίτας (22 Φεβρουαρίου), η Patrón Tequila σε συνεργασία το Twitter, δημιούργησε μία ολόκληρη καμπάνια που χτίστηκε πάνω στο hashtag #MargaritaoftheYear, ωθώντας τους χρήστες να ψηφίσουν μία από τις 7 καινοτόμες συνταγές κοκτέιλ.

Η ‘επένδυση’ της Morgan Stanley

Η τράπεζα Morgan Stanley ‘πιάστηκε’ από το γεγονός ότι η Ισλανδία αποτελεί μια χώρα παράδειγμα ξαφνικής και απροσδόκητης εισροής τουριστών. Έτσι, σε συνεργασία με το BBC, έκανε sponsored ένα αφιέρωμα που ήξερε ότι θα διαβαστεί λόγω του ενδιαφέροντος περιεχομένου, ακόμα κι αν αυτό δεν σχετιζόταν τόσο άμεσα με το ίδιο το προϊόν, δηλαδή την τράπεζα.

Καθημερινές ιστορίες Ιαπώνων

Τo Great Big Story (μία παγκόσμια εταιρία που εξειδικεύεται στο storytelling μέσα από βίντεο παραγωγές) συνεργάστηκε με την αεροπορική ιαπωνική εταιρία All Nippon Airways, δημιουργώντας μία σειρά από μίνι ντοκιμαντέρ που αναδείκνυε την Ιαπωνία, μέσα από το πιο ισχυρό ‘μέσο’ για να μεταφέρει ένα brand, το μήνυμά του. Απλούς, καθημερινούς ανθρώπους, κατοίκους διαφόρων περιοχών της χώρας, οι οποίοι μέσα από μικρές ιστορίες, αναδείκνυαν την επίσκεψη στην Ιαπωνία ως ταξίδι ζωής.

 

Aυτά, είναι μερικά από τα παραδείγματα ευφάνταστων ενεργειών της περασμένης χρονιάς, όμως η όλη μαγεία του Brand Content έχει σίγουρα τα μυστικά της. Στο σεμινάριο ‘Journalism & content in the New Media Era” στο Athens Tech College’, μεταξύ άλλων, θα μάθουμε όλα όσα αξίζει να γνωρίζουμε πάνω στο native advertising και στο πώς τέτοιου είδους content είναι και θα είναι μία από τις πιο hot τάσεις παγκοσμίως.

Κείμενο: Ιωάννα Παχούλη

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα