Ο Alpha ανατρέπει το σκηνικό: Πρωτιά τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό

Ο Alpha ανατρέπει το σκηνικό: Πρωτιά τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό

Πρώτος σε τηλεθέαση ο Alpha τον Οκτώβριο, στο κοινό 15-44. Αναλυτικά τα νούμερα

Με θετικό πρόσημο ξεκίνησε η νέα τηλεοπτική χρονιά για τον Alpha καθώς τα μηχανάκια της AGB έδειξαν επικράτηση του σταθμού στο λεγόμενο “δυναμικό κοινό”, ηλικίας 15-44, για το μήνα Οκτώβριο.

Ειδικότερα, στις ηλικίες 15-44 ο Alpha κατέγραψε τηλεθέαση 18,1% στο σύνολο της ημέρας. Ακολουθούν το Mega με 17,9, ο Ant1 με 15, το Star με 11 και ο ΣΚΑΪ με  7,5%.

Πρόκειται για μια πρωτιά που είχε χρόνια να επιτύχει το κανάλι, η οποία μάλιστα σημειώθηκε ένα μήνα που σηματοδοτεί ουσιαστικά την έναρξη της νέας σεζόν, με το λανσάρισμα των νέων προγραμμάτων των καναλιών.

Κατά το διάστημα 1-31 Οκτωβρίου, ο Alpha κέρδισε την προτίμηση των τηλεθεατών στο κοινό 15-44, κατακτώντας την 1η θέση τόσο στο σύνολο ημέρας όσο  και στο prime time.

Στο prime time – την πιο ισχυρή ζώνη – ο Alpha σημείωσε μέσο όρο 20,5%. Ακολουθούν το Mega με 18,2 και ο Ant1 με 15,2%.

Το μεγάλο κανάλι διατηρεί βεβαίως την πρωτιά στο σύνολο του κοινού, με ποσοστό 17%. Ο Alpha ακολουθεί με μικρή διαφορά και ποσοστό 16,7%, ενώ τρίτος είναι ο Ant1 με 15,9%.

Στην Κάντζα, πάντως, επικρατεί ικανοποίηση για τις επιλογές τόσο στον τομέα της ενημέρωσης όσο και της ψυχαγωγίας, καθώς και τη σταθερή γραμμή “τροφοδοσίας” του προγράμματος με νέες σειρές και εκπομπές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η πλειοψηφία των εκπομπών του καναλιού κατέκτησε την 1η θέση, με τις δύο σειρές μυθοπλασίας να καταγράφουν εντυπωσιακά ποσοστά  τηλεθέασης.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η εξαιρετικά δημοφιλής “Μουρμούρα”, μία μικρή παραγωγή χαμηλού κόστους, που -όπως σημειώνουν άνθρωποι του καναλιού- ξεκίνησε μεν ως outsider, ωστόσο κέρδισε γρήγορα τις εντυπώσεις και καθήλωσε τους τηλεθεατές, καταγράφοντας τον Οκτώβριο τηλεθέαση 34% στο σύνολο και 39,1% στο δυναμικό κοινό, διατηρώντας μεγάλη διαφορά από το “Ταμάμ” του Ant1 που ήρθε δεύτερο με 24%.

Δελτίο Ειδήσεων με δυναμική

‘Οσον αφορά τον τομέα της ενημέρωσης, αξίζει να σημειωθεί ότι τον Οκτώβριο, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha τερμάτισε πρώτο, τόσο στο σύνολο κοινού όσο και στο κοινό 15-44.

Στο σύνολο κοινού, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha κέρδισε τον ανταγωνισμό, σημειώνοντας μέσο όρο 20,2%. Ακολούθησαν ΑΝΤ1 με 20%, Mega με 18,6%, Star με 14%, ΣΚΑΪ με 8,9% και ΝΕΡΙΤ με 8,8%.

Στην 1η θέση ήταν και στο κοινό 15-44 με μέσο όρο 19,5%. Ακολούθησαν ΑΝΤ1 με 17,3%, Mega με 14,3%, Star με 12%, ΣΚΑΪ με 6,8% και ΝΕΡΙΤ με 3,2%.

Βέβαια, το δελτίο του Alpha προβάλλεται νωρίτερα από τα δελτία των άλλων καναλιών. Είναι σαφής ωστόσο η δυναμική του, καθώς κερδίζει σε νούμερα δημοφιλείς “σαπουνόπερες” της απογευματινής ζώνης.

Η δυναμική του δελτίου δικαιώνει τις επιλογές της διεύθυνσης ειδήσεων του σταθμού. Ο διευθυντής Βασίλης Παπαδρόσος είναι ο άνθρωπος που εμπνεύστηκε, εισηγήθηκε και υποστήριξε το λεγόμενο πολυθεματικό μοντέλο, ενός δελτίου με σφιχτή δομή και γρήγορο ρυθμό, το οποίο φέτος είναι ακόμα πιο ανανεωμένο, με αναβαθμισμένο ρόλο του Αντώνη Σρόιτερ αναβαθμίστηκε, μειωμένο σχολιασμό και τους  δημοσιογράφους να παρουσιάζουν οι ίδιοι τα ρεπορτάζ τους στο στούντιο.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα