Παρέμβαση A.Ε.Μ.ΑΡ. για την απάτη στις μετρήσεις ραδιοφώνου

Παρέμβαση A.Ε.Μ.ΑΡ. για την απάτη στις μετρήσεις ραδιοφώνου

Διακόπτεται η καμπάνια του "Sfera", ως παραπλανητική για τους ακροατές. Τι αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΑΕΜΑΡ

Μετά τις σφοδρές αντιδράσεις που προκάλεσαν τα ρεπορτάζ του ραδιοφώνου 24/7, του News 24/7 και του e-tetradio.gr, για την απάτη, στις μετρήσεις και τις παραπλανητικές τακτικές του “Sfera”, η Αστική Εταιρεία Μέτρησης Ακροαματικότητας Ραδιοφωνικών σταθμών αττικής, ανακοίνωσε ότι ο συγκεκριμένος σταθμός διακόπτει την καμπάνια.

Τρεις μέρες αφού ο Γενικός Γραμματέας Ενημέρωσης και επικοινωνίας κ. Λ. Κρέτσος, ζήτησε την παρέμβαση εισαγγελέα, η Α.Ε.Μ.Α.Ρ τοποθετήθηκε, σημειώνοντας ότι ο “Sfera”, χρησιμοποιώντας τον όρο “έρευνα”, παραπλανούσε τους ακροατές και στο εξής θα είναι στο μικροσκόπιο.

Αναμένονται με ενδιαφέρον οι κινήσεις του Δ.Σ. της ΕΙΡΑ καθώς και του ΕΣΡ.

Η ανακοίνωση της ΑΕΜΑΡ

“H Αστική Εταιρεία Μέτρησης Ακροαματικότητας Ραδιοφωνικών σταθμών αττικής (ΑΕΜΑΡ) αναγκάστηκε πρόσφατα να προσφύγει στο Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ) και να ζητήσει την άμεση λήψη μέτρων, προκειμένου να διακοπεί η παραπλανητική προωθητική ενέργεια του ραδιοφωνικού σταθμού “Sfera”, η οποία προτρέπει τους καταναλωτές να δηλώσουν ότι είναι ακροατές του συγκεκριμένου σταθμού (ακόμη κι αν δεν είναι) με το δέλεαρ μεγάλου χρηματικού επάθλου. Η εν λόγω ενέργεια, με την αθέμιτη χρήση του όρου «έρευνα» και ταυτόσημη μεθοδολογία με την επίσημη έρευνα ραδιοφωνικής ακροαματικότητας, συνιστά παραπλανητική διαφήμιση, δημιουργεί συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στην αγορά και παραβιάζει το καθήκον αληθείας και την ευπρέπεια στις συναλλαγές. Κατόπιν της προσφυγής της ΑΕΜΑΡ στο ΣΕΕ και ενόψει της συζήτησης αυτής, ο ραδιοφωνικός σταθμός “Sfera” δήλωσε ότι διακόπτει τη διαφημιστική καμπάνια και ότι αποσύρει το σχετικό υλικό από όλα τα μέσα επικοινωνίας (ραδιόφωνο, τηλεόραση, έντυπα, διαδίκτυο, υπαίθρια διαφήμιση). Η ΑΕΜΑΡ συνεχίζει να παρακολουθεί τη συμμόρφωση του σταθμού “Sfera” στην κείμενη νομοθεσία, τους κανόνες δεοντολογίας και την επιχειρηματική ηθική και θα προασπίσει το κύρος και την αξιοπιστία της έρευνας ακροαματικότητας με κάθε τρόπο, προς το συμφέρον των καταναλωτών, αλλά και για τη διασφάλιση του ελεύθερου και υγιούς ανταγωνισμού στην αγορά”.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα