Στάλλω από την ‘Εθνική Ελλάδος’: Το κούρεμα καταθέσεων στην Κύπρο το βίωσαν σαν δεύτερη εισβολή

Στάλλω από την ‘Εθνική Ελλάδος’: Το κούρεμα καταθέσεων στην Κύπρο το βίωσαν σαν δεύτερη εισβολή

Η πρωταγωνίστρια της σειράς 'Εθνική Ελλάδος' Μαριέλλα Σαββίδου μιλά στο news247 για την Κύπρο, τα χρόνια στο Παρίσι και τη συμμετοχή στο γαλλικό Voice και φυσικά για την απολαυστική Στάλλω που υποδύεται στη νέα σειρά του Γ. Καπουτζίδη

Μιλώντας μαζί της στο τηλέφωνο δύσκολα καταλαβαίνεις πως πρόκειται για το ίδιο άτομο που έχεις αγαπήσει στη μικρή οθόνη. Άλλωστε η Στάλλω της “Εθνικής Ελλάδος” μιλάει σε βαριά κυπριακή διάλεκτο που κάποιες φορές θέλει ακόμη και υποτιτλισμό για έναν Ελλαδίτη ώστε να την κατανοήσει.  Η Μαριέλλα Σαββίδου και ο ρόλος της Στάλλως, είναι χωρίς υπερβολές η πιο κωμική νότα στη νέα σειρά του Γιώργου Καπουτζίδη, Εθνική Ελλάδος. Ο ίδιος ο σεναριογράφος έχει περιγράψει το ρόλο ως το σημείο διαφυγής, το κομμάτι της παιδικότητας σε μια τηλεοπτική προσπάθεια που κατά τα άλλα αγγίζει πολλά και διαφορετικά κοινωνικά θέματα.

Συναντήσαμε την Κύπρια ηθοποιό και μιλήσαμε μαζί της για τη σειρά που έχει κατακτήσει τις καρδιές των τηλεθεατών, τα 12 χρόνια διαμονής της στην πόλη του φωτός, την παράλληλη αγάπη της για το τραγούδι που την οδήγησε να συμμετάσχει στο γαλλικό The Voice, αλλά και τα δύσκολα χρόνια της κρίσης και του μνημονίου στην Κύπρο.

Πώς αποφάσισες να επιστρέψεις στην Κύπρο μετά από 12 χρόνια στο Παρίσι;

Μου έγινε μια πρόταση για ένα σήριαλ στην Κύπρο στον ΑΝΤ1, το “Ελένη η πόρνη” που ήταν και ένα θέμα που εμένα με απασχολούσε με την έννοια του ότι έχει να κάνει με την αληθινή ιστορία μιας κοπέλας που είχε απαχθεί και ήταν αντικείμενο σωματεμπορίας για πολλά χρόνια. Και επειδή εγώ υποστηρίζω το STOP στην Κύπρο, το Stop trafficking – η μαμά μου είναι ενεργό μέλος – και ήταν κάτι που άκουγα και ήξερα την κατάσταση στην Κύπρο, γιατί δυστυχώς είναι μεγάλο πρόβλημα.

Είναι ένα πρόβλημα που οφείλεται στη γεωγραφικής θέση της χώρας;

Και στη νοοτροπία δυστυχώς. Υπάρχει πρόβλημα στις χώρες μας, εδώ βέβαια δεν το έχω ψάξει ακόμη, δεν είχα το χρόνο. Αλλά δε σου κρύβω ότι είχαμε έντονα τη συζήτηση και με την Κωνσταντίνα Μιχαήλ, ότι θα θέλαμε να μάθουμε πιο πολλά για αυτό. Κι όταν έγινε αυτή η πρόταση λοιπόν, είπα θα πάω! Μου έγινε και πρόταση συγχρόνως από το θέατρο στην Κύπρο και είπα γιατί να μην το κάνω; Είπα θα πάω για κανένα χρόνο. Βέβαια ο χρόνος αυτός έγιναν τρεισήμισι χρόνια. Η σειρά τελείωσε, έρχονταν καινούριες δουλειές και έλεγα οκ ας κάτσω ακόμη λίγο και βλέπουμε. Εννοείται όταν είχα λίγο καιρό οφ, έτρεχα, πήγαινα Παρίσι. Να ‘ναι καλά το facebook, μιλούσα με τους φίλους μου. Είναι πολύ σημαντικά τα social media, όταν είσαι στο εξωτερικό, να μπορείς να κρατήσεις επαφή με τους δικούς σου.

 

Πώς αντιμετωπίζεις αυτή την απόσταση, μετά από τόσα χρόνια διαμονής στη Γαλλία;

Έχω φίλους εκεί που τους θεωρώ οικογένειά μου. Υπάρχουν άτομα που τα νιώθω σαν αδέρφια μου. Έλληνες και ξένοι! Η φίλη μου η Μαρία, η φίλη μου η Τζο από το Ομάν, η Αν-Σεσίλ που είναι Γαλλίδα που κι αυτή τη θεωρώ αδερφή μου… δηλαδή έχω πολύ δυνατούς δεσμούς με τη Γαλλία και άτομα που τα αγαπώ πάρα πολύ.

Είσαι δηλαδή κάτι αντίστοιχο με τη Κωνσταντίνα Μιχαήλ και το ρόλο της στο σήριαλ;

Είμαι, είμαι. Όταν διαβάζαμε τους ρόλους της έλεγα συνέχεια, “πο, πο την αγαπάω τη Φρόσω, την αγαπάω πολύ”. Σ’ αυτό με την πολυπολιτισμικότητα, η Φρόσω μου θυμίζει πάρα πολύ τη μάνα μου. Είναι ακριβώς έτσι. Και πιστεύω μου το έχει μεταφέρει αυτό.

Η ΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ

Με την κατάσταση τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Κύπρο να βρίσκεται σε κρίσιμη φάση, τις διαπραγματεύσεις της νέα κυβέρνησης, αλλά και την είσοδο του νησιού μετά την Ελλάδα στο μνημόνιο δεν μπορούσαμε να μην ρωτήσουμε τη Μαριέλλα πως βίωσε την κρίση.

Η ηθοποιός περιγράφει τις δυσκολίες, τη φτώχεια και την ανεργία, αλλά και την αγανάκτησή της που κανείς από τους υπευθύνους (σας θυμίζει κάτι;) δεν έχει καθίσει στο εδώλιο του κατηγορουμένου για την τραπεζική κρίση ή το ατύχημα στο Μαρί. 

Πάμε στην Κύπρο! Ήσουν εκεί στα δύσκολα. Δεν γνωρίζουμε ακριβώς στην Ελλάδα τι εστί μνημόνιο για την Κυπρο. Πώς ήταν η κατάσταση;

Είναι ακόμη πολύ δύσκολα τα πράγματα. Νομίζω ότι αυτό που συμβαίνει τώρα στην Κύπρο μπορεί και να είναι χειρότερο από αυτό που συμβαίνει εδώ, γιατί έγινε πάρα πολύ ξαφνικά. Υπάρχει αυτή η λανθασμένη εντύπωση, άτομα που μου λένε “εσείς το ζήσατε για μια μέρα και μετά τελείωσε”. Όχι παιδιά, δεν είναι καθόλου έτσι. Υπάρχει τεράστια οικονομική κρίση στην Κύπρο. Έχουμε κι εμείς χαράτσια. Και μην ξεχνάτε ότι στην Κύπρο είχε γίνει η έκρηξη στο Μαρί, πολύ πριν γίνει το κούρεμα, που στοίχισε πάρα πολύ στον φορολογούμενο. Άσε το κοινωνικό επίπεδο που χαθήκανε, σκοτωθήκανε τόσοι άνθρωποι. Και όλο αυτό που ζήσαμε σαν μια τριτοκοσμική χώρα για κάποιο καιρό. Ήταν πάρα πολύ δύσκολο. Δεν είχαμε ρεύμα. Υπήρχαν δύο άλλοι μικροί ηλεκτροπαραγωγικοί σταθμοί, που έδιναν κάποιο ρεύμα, αλλά δεν μπορούσαμε να έχουμε όλοι στο νησί συγχρόνως.

Είναι μια καθημερινότητα που ίσως δεν είναι πολύ γνωστή στην Ελλάδα. Πώς είναι τα πράγματα τώρα;

Το νιώθω αυτό εδώ. Ο κόσμος δεν έχει αντιληφθεί τι έχει γίνει κάτω στην Κύπρο. Μου λένε, “εσείς μια χαρά είστε”. Υπάρχουν πάρα πολλές οικογένειες που λιμοκτονούν τώρα, οι επιχειρήσεις δεν πάνε καλά – οι μεσαίες επιχειρήσεις έχουν τεράστιο πρόβλημα – έχουν κλείσει πάρα πολλές επιχειρήσεις, ο κόσμος δεν έχει πλέον την αγοραστική ικανότητα να παίρνει αυτά που θέλει και δεν μπορεί πλέον να ζει τις ζωές που ζούσε. Ο κόσμος, όπως και εδώ είναι σε πολύ κακή ψυχολογική κατάσταση γενικώς.

Τι συνέβη με το περιβόητο κούρεμα καταθέσεων;

Μερικοί φαντάζονται ότι το κούρεμα έγινε μόνο στους πλούσιους. Αλλά ξεχνούν πως έχει κλείσει μια τράπεζα όπου εκεί οι καταθέτες έχασαν όλα τα λεφτά τους. Αυτοί που ήταν στη Λαϊκή Τράπεζα τους εγγυούνται τις πρώτες 100.000, αλλά σε μετοχές. Που σημαίνει πως τα χρήματα θα τα πάρουν, δεν ξέρω σε πόσα χρόνια. Ξέρω κόσμο που έχει πάθει έμφραγμα από το σοκ. Άτομα που μάζευαν μια ζωή τα χρήματά τους. Έχω και συγγενείς μου, που είναι κάποιας ηλικίας, που οι άνθρωποι εξοικονομούσαν τα χρήματά τους και τα χάσανε σε μια μέρα.

 

Η άλλη τράπεζα έκοψε ένα 50% σε λογαριασμούς από 100.000 και πάνω. Και τώρα θα μου πεις εγώ που ήμουν σε αυτή και δεν είχα τόσα, επηρεάστηκα; Βεβαίως, όλοι αυτοί που είχαν επιχειρήσεις και δουλειές, γιατί κουρεύτηκαν και λογαριασμοί επιχειρήσεων, αδυνατούσαν να πληρώσουν μισθούς, άρα έχει απολυθεί πάρα πολύς κόσμος. Ήταν πάρα πολύ βαρύ και έγινε σε μια μέρα. Πολύς κόσμος το ένιωσε σαν μια δεύτερη εισβολή. Εγώ δεν έχω ζήσει την εισβολή για να πω κάτι σε αυτό, αλλά πάρα πολύς κόσμος το βίωσε έτσι.

Τι είναι εκείνο που πήγε στραβά πιστεύεις στη χώρα σου;

Σε ότι αφορά την Κύπρο κάτι το οποίο με στενοχωρεί πάρα πολύ… με ενοχλεί πάρα πολύ είναι που δεν υπάρχει απόδοση ευθυνών. Με ενοχλεί πάρα πολύ που άτομα που έχουν περάσει από κυβερνητικούς οργανισμούς, έχουν καταχραστεί χρήματα και δεν έχει γίνει ποτέ κάτι γι’ αυτό. Δεν έχουν τιμωρηθεί. Κυβερνήσεις που έχουν περάσει, έχουν κάνει διάφορα, βγαίνουν αυτά στην επιφάνεια, αλλά δεν ακούμε να έχει τιμωρηθεί κάποιος. Αυτοί οι τραπεζικοί οι οποίοι ήξεραν ότι ερχόταν αυτή η βόμβα, που δεν είπαν τίποτα, δεν έκαναν τίποτα, αλλά έκαναν κατάχρηση της εξουσίας τους. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι που έχουν καταχραστεί το δημόσιο, θεωρώ ότι είναι προδότες και το να λέμε αυτός φταίει και να βλέπω ότι κανείς δεν μπαίνει στη φυλακή και δεν τιμωρείται γι’ αυτό που κάνει, το θεωρώ πραγματικά απαράδεκτο. Είναι κάτι που δεν αφήνει την ελπίδα να ανθίσει θεωρώ.

Εκεί ένας νέος άνθρωπος, θα έρθει να σου πει, που είναι η δικαιοσύνη σε αυτό το μέρος; Εγώ γιατί πασχίζω τόσο πολύ; Κι αυτό είναι κάτι που μπορώ να δω τη διαφορά με τη Γαλλία. Που γίνονται δίκες, βγαίνουν όλα στη φόρα, πάνε φυλακή. Τώρα, θα μου πεις και εκεί πάντα δεν γίνεται απόδοση ευθυνών, αλλά είναι σημαντικό να γίνεται αυτό ως ένα βαθμό.

Στην Ελλάδα τα κόμματα που εναλλάσσονταν για χρόνια στην εξουσία τιμωρήθηκαν για τις επιλογές τους, κόμματα που δεν θα το περίμενε κανείς πριν από πέντε χρόνια μπήκαν στη βουλή. Έχουμε εκπροσώπηση ναζιστικού κόμματος (θέμα που πραγματεύεται και η σειρά). Έχεις παρατηρήσει μια αντίστοιχη μεταστροφή της νοοτροπίας του κόσμου και στην Κύπρο λόγω της κρίσης;

Κοίτα. Εγώ νομίζω ότι το να συγκρίνουμε την Ελλάδα με την Κύπρο είναι σχεδόν ακατόρθωτο. Γιατί στην Κύπρο έχουμε ένα θέμα, που εσείς δεν έχετε καθόλου. Είναι το ότι είμαστε οι μισοί υπό κατοχή. Και αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό και είναι ένα από τα πρωταρχικά θέματα σε κάθε κυβέρνηση και στις τοποθετήσεις των κομμάτων. Αυτό μας καθοδηγεί στο πως λειτουργεί το κάθε κόμμα κι έτσι είναι δύσκολο να αλλάξει ο κόσμος κατεύθυνση. Υπάρχει ακόμη πάρα πολύς κόσμος που είναι πρόσφυγες, έχουν χάσει περιουσίες. Και εμένα οι γονείς μου έχουν χάσει περιουσία από τους Τούρκους. Υπάρχει ατζέντα εκ των πραγμάτων διαφορετική. Ακόμη και τα ακραία κόμματα στην Κύπρο, το βασικό τους θέμα έχει να κάνει με την Κατοχή, άρα μόνο και μόνο με αυτό ως δεδομένο δεν μπορώ να το συγκρίνω με την εδώ κατάσταση.

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ VOICE

Η Μαριέλλα μας μιλά και για τη συμμετοχή της στο γαλλικό talent show The Voice. Αν και μάθαμε για αυτή πολύ πρόσφατα, η ίδια βρέθηκε στη Γαλλία για την εκπομπή πριν από τρεις μήνες. Μάλιστα, μας περιγράφει ένα αστείο περιστατικό, πριν γίνει γνωστή η συμμετοχή της. “Πριν βγει όλο αυτό στη φόρα, ξεκίνησε το δεύτερο Voice στην Ελλάδα και έγραφε κάποιος στο twitter. “Αν είναι να κερδίσει πάλι Κύπριος, ας πάει η Στάλλω από την Εθνική Ελλάδος”. Που να ήξερε πως η Στάλλω είχε όντως ήδη πάει…

Πριν λίγες μέρες ανακαλύψαμε πως είχες λάβει μέρος στο γαλλικό The Voice. Μίλησέ μας για αυτό.

Τα γυρίσματα στο γαλλικό Voice έγιναν το Νοέμβριο, αλλά το επεισόδιο παίχτηκε πριν μερικές εβδομάδες. Όμως εγώ είχα συμβόλαιο και δεν μπορούσα να μιλήσω γι’ αυτό. Ξέρεις πως μαθεύτηκε στην Ελλάδα; Μόλις βγήκε στη Γαλλία ξεκίνησαν όλοι οι φίλοι μου στο facebook και μου στέλνανε “μπράβο, σκίζεις” και λέω αφού το γράψαν όλοι, τώρα μπορώ να το πω.

 

Έφτασα στα blind. Πήγα εκεί πάρα πολύ άρρωστη, γιατί πήγα το Νοέμβριο, όταν είχαμε ήδη ξεκινήσει τα γυρίσματα. Το καλοκαίρι κάναμε προπόνηση στον πάγο, αλλά πηγαίναμε δύο με τρεις ώρες. Όταν ξεκίνησαν δέκα ώρες γυρίσματα, εγώ δεν ήμουν συνηθισμένη σε τόσο κρύο και όλοι μας δηλαδή και έπαθα βρογχοπνευμονία. Μου χορήγησαν κορτιζόνες και μου λέει ο γιατρός: “Ξέρεις είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα, θα δοκιμάσουμε”. Του λέω, “ξέρεις έφτασα μέχρι εδώ. Θέλω να το κάνω”. Ήταν πολύ δυνατή εμπειρία. Επειδή είχα φλεγμονή όμως έσπασε η φωνή μου. Και είμαι στη σκηνή, να σκέφτομαι: “είμαι τόσα χρόνια στο τραγούδι δεν μου έχει συμβεί ποτέ αυτό, να σπάσει η φωνή μου και μου συμβαίνει εδώ; Όχι δεν θα το δεχτώ”. Λέω δεν με ενδιαφέρει είμαι εδώ και θα δώσω τα δυνατά μου.

Η ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ

 

Τον περασμένο Αύγουστο η Μαριέλλα βρέθηκε για πρώτη φορά ως μόνιμη κάτοικος στην Αθήνα, αφού είχε επιλεγεί από τον Γιώργο Καπουτζίδη στο ρόλο της Στάλλως. Τι πιστεύει για τη νέα σειρά στην οποία πρωταγωνιστεί; Τι λέει για τις ατελείωτες προπονήσεις στον πάγο, τα μηνύματα που περά το σήριαλ, αλλά και την ξεκαρδιστική κυπριακή διάλεκτο της Στάλλως;

Και κάπως έτσι φτάνουμε στο σήμερα. Πώς βρέθηκες στην Ελλάδα και στο καστ της Εθνικής Ελλάδος;

Ο Γιώργος ο Καπουτζίδης έκανε τον περασμένο Αύγουστο ένα τεράστιο κάστινγκ όπου είχαν παραβρεθεί εκατοντάδες άτομα. Είπα, θέλω να πάω γιατί με ενδιαφέρει πάρα πολύ η δουλειά του Γιώργου Καπουτζίδη και του Αντώνη Αγγελόπουλου. Δηλαδή, εγώ ήμουν σε σειρές και θέατρα στην Κύπρο και παραιτήθηκα για να έρθω εδώ. Και ήρθα, όχι γιατί ήθελα πάσι θυσία να δουλέψω στην Ελλάδα. Δεν θα ερχόμουν χωρίς να έχω κάτι χειροπιαστό εδώ.

Παρακολουθούσες τις προηγούμενες σειρές του Καπουτζίδης;

Βέβαια τις παρακολουθούσα. Μου λένε το βλέπατε εδώ το Πάρα 5 και τους έλεγα, εδώ όχι, έξω ναι! Όταν πήγα στο κάστινγκ και όταν μου δώσανε αυτό το κείμενο για τη Στάλλω, είπα τη θέλω αυτή τη Στάλλω την αγαπάω. Ξεκινήσαμε αμέσως να πορευόμαστε προς το ρόλο αυτό και έτσι και έγινε.

 

Παρατηρούμε όμως πως αυτό το σενάριο στην Εθνική Ελλάδος είναι διαφορετικό. Τι πιστεύεις πς έχει αλλάξει;

Μου άρεσαν πολύ οι κωμικές σειρές. I love Σαββατογεννημένες. Όλες αυτές οι σειρές είναι πια cult πιστεύω. Είναι διαφορετικό το σενάριο όμως αυτό. Νομίζω ότι τα πράγματα πλέον έχουν αλλάξει, το έχει πει και ο Γιώργος, ο ίδιος έχει ωριμάσει και θέλει να πει αυτό το πράγμα τώρα. Η Ελλάδα έχει αλλάξει πια, δεν είναι η Ελλάδα τότε με το Παρα 5′, που ήταν πιο ξέγνοιαστη. Τώρα με όλα αυτά που έχουν γίνει, η Ελλάδα είναι σε μια άλλη θέση. Και με όλα αυτά που έχει δει ο Γιώργος γύρω του και που αφουγκράζεται καθημερινά, ένιωθε ότι ήθελε να πει αυτό το πράγμα.

Είσαι πολύ άνετη στον πάγο, γιατί είσαι η μόνη που κινείσαι συνέχεια δεν σταματάς. Πώς τα καταφέρνεις;

Είναι ο ρόλος, τι να κάνω κι εγώ. Αυτό βέβαια της ταχύτητας, ήταν το μόνο που το είχα από την αρχή, ήμουν αθεόφοβη. Και οι προπονητές οι Ρουμάνοι μου έλεγαν “You’re very good”. Αλλά μετά, τις τεχνικές και όλα αυτά δεν τα ήξερα, ούτε το άθλημα. Αλλά η Στάλλω το έχει αυτό, είναι έτσι σίφουνας.

Μήπως ο χαρακτήρας της Στάλλως είναι λίγο πιο παράταιρος σε σχέση με τις άλλες τρεις της σειράς;

Εγώ νομίζω ότι η Στάλλω και οι άλλες, ενώ είναι μια απίθανη σχέση, στην πραγματικότητα δένουν γιατί έχουν αυτό τον κοινό στόχο. Και όλο αυτό τις δένει, ο στόχος του αθλήματος, του να παίξουν στον αγώνα και να βγούνε πρώτες! Άλλωστε μην ξεχνάς πως η Στάλλω έχει πάει εκεί γιατί έχει εμπειρία από οντισιόν. Βέβαια αυτοί, την παίρνουν γιατί έχει καλό στόχο. Της λένε: “χρειάζεσαι ισορροπία, σημάδι, μυαλό”. Και λέει, ωραία: “ισορροπία και σημάδι έχω”. Έχει δηλαδή το γνώθι σ’ αυτόν!

 

Θεωρώ ότι η σειρά σε καλύπτει και μόνο που την παρακολουθείς. Σου δίνει σωστά τις δόσεις γέλιου, σοβαρού. Συμφωνείς;

Αυτό είναι μεγάλη μαεστρία, δεν είναι; Και πιστεύω πως αν το έλεγες στη θεωρία, ξέρεις θα γίνει μια σειρά που θα γίνεται αυτό και εκείνο θα σου έλεγε κανείς: “Τώρα αυτό θα πάει στον Έλληνα;”. Κι όμως! Και ξέρεις κάτι; Το βλέπει και πολύ νεαρός κόσμος και αυτό είναι πολύ ωραίο.

Πώς είναι τα γυρίσματα για τη σειρά;

Τα γυρίσματα είναι πολύ εντατικά και είναι και δύσκολο γιατί είναι στον πάγο. Φαντάσου πως μου έκαναν πρόταση για θεατρική παράσταση και δεν δέχτηκα. Όλο το καστ δηλαδή, λόγω των γυρισμάτων, έχει διακόψει άλλες δουλειές. Και η Σμαράγδα ήταν στο Σιρανό και έφυγε, η Κωνσταντίνα ήταν στις Φόνισσες του Παπαδιαμάντη και αποχώρησε, η Κατερίνα ήταν στο Άνι. Είμαστε και πρωταγωνιστικοί ρόλοι, με πολλές σκηνές και ο πάγος έχει δυσκολίες. Αν δεν είναι στη θερμοκρασία που πρέπει δεν μπορείς να παίξεις και πρέπει να καθυστερήσει το γύρισμα. Είμαστε δηλαδή πάντα σε ετοιμότητα… είμαστε αθλήτριες!! 

Δηλαδή πιστεύεις ότι μπορείτε να παίξετε τώρα; Αν έπρεπε να πάρετε μέρος ως ομάδα θα μπορούσατε να περάσετε;

Δεν κατάλαβα, γιατί να μην μπορούμε. Να στοχεύσεις όμως εκεί που πρέπει, να κάνεις ρίψη ή να “σκουπίσεις” μπροστά από την πέτρα είναι πολύ δύσκολο. Πέφτουμε κιόλας, βέβαια, μην νομίζει ο κόσμος ότι δεν υπάρχουν πτώσεις.

Ένας ακόμη ρόλος που είναι μοναδικός, είναι αυτός του Σαφέτα. Ένας άνθρωπος που όλοι μπορούμε να τον φανταστούμε στην Ελλάδα…

Και στην Κύπρο!!! Κοίτα, βγάζει κάτι πολύ ελληνικό η αλήθεια είναι, αλλά κάτι τέτοιους έχουμε και στην Κύπρο. Απίστευτος ηθοποιός! Μου λέει “εγώ, ήξερα ότι θα γινόμουν ηθοποιός από τη β’ Δημοτικού και είπα θα γίνω”. Πορώνεται πάρα πολύ. Όπως και η Αδαμάκη δεν υπάρχει. Εγώ είχα πάθει δέος όταν έμαθα ότι θα παίζει και εκείνη, γιατί τη θυμάμαι όταν ήμουν μικρή από τις “Τρεις Χάριτες”. Νομίζω ότι Καπουτζίδης και Αγγελόπουλος πήραν πραγματικά τα κατάλληλα άτομα για τον κάθε ένα ρόλο ξεχωριστά. Είναι εκπληκτικό αυτό που έκαναν.

 

Φοβάσαι, ότι ένας ρόλος τόσο ιδιαίτερος, είναι καρικατούρα η Στάλλω, θα σε χαρακτηρίσει, θα σε εγκλωβίσει;

Δεν φοβάμαι γι’ αυτό, γιατί δουλεύω εδώ και χρόνια και δεν το έχω βιώσει ποτέ. Νομίζω πως κάποιος που θα με γνωρίσει, θα δει ότι δεν έχω καμιά σχέση με τη Στάλλω και είμαι πολύ διαφορετική. Η Στάλλω είναι και ένα προϊόν δουλειάς, για να φτάσω εκεί έχω προβληματιστεί, έχω σκεφτεί, έχω κάνει δουλειά, δεν προκύπτει έτσι από τη μια μέρα στην άλλη.

Στην Ελλάδα δεν έχεις ζήσει ποτέ στο παρελθόν. Τι είναι το πιο δύσκολο εδώ;

Το πάρκινγκ (γέλια). Πάντως θα έλεγα οι συνθήκες είναι πάνω κάτω οι ίδιες. Νομίζω ένας καφές είναι πιο φτηνός εδώ, παρά στην Κύπρο. Έχει πολλά να σου προσφέρει η Αθήνα, πιο πολλά από την Κύπρο εννοείται.  Ο κόσμος πάντως μου φέρθηκε πολύ καλά και νιώθω μεγάλη χαρά που είμαι εδώ. Νιώθω τον κόσμο πολύ θετικό μαζί μου.

Σε αναγνωρίζουν από τη σειρά τώρα πια;

Έχει ξεκινήσει. Νιώθω λίγο αμήχανα, γιατί εμένα δεν με ήξερε κανείς στην Ελλάδα πριν. Στη χώρα μου με αναγνώριζαν γιατί εκεί ήμουν ηθοποιός, αλλά εδώ όταν ερχόμουν έλεγα “τι ωραία δεν με ξέρει κανείς”. Όμως, όχι, νομίζω ο κόσμος έχει αγαπήσει τη σειρά και με βλέπουν πάρα πολύ θετικά. Κάποιοι προσπάθησαν να μου μιλήσουν και κυπριακά στο δρόμο και ήταν πάρα πολύ γλυκό.

Από που είναι η διάλεκτος της Στάλλως στο σήριαλ;

Εγώ είμαι από τη Λευκωσία, όμως μιλάω λίγο πιο βαριά στη σειρά, γιατί η Στάλλω είναι από ένα χωριό δίπλα στη Λάρνακα. Υπάρχουν διαφορές από περιοχή σε περιοχή στο νησί σε ότι αφορά τη διάλεκτο. Ας πούμε στη Λεμεσό μιλάνε πολύ πιο τραγουδιστά από ότι στη Λευκωσία.

Γνωρίζουν οι νέοι στην Κύπρο τη διάλεκτο;

Βέβαια. Κοίτα, κάποια πράγματα από τη διάλεκτο σίγουρα έχουν χαθεί. Κάποια χωριά ήταν σαν κοιτίδα της αρχαιοελληνικής γλώσσας. Ο πατέρας μου, μου έλεγε πως η γιαγιά μου του έλεγε “βγκάλε γιε μου το μάτι σου να το πλύνω” και εννοούσε το μάτι – το ιμάτιον (που σημαίνει το ρούχο).

Η κυπριακή διάλεκτος έχει πολλά τέτοια μέσα. Αλλά έχουμε και πολλές εκφράσεις από τα αγγλικά. Εγώ θέλω για παράδειγμα να πει η Στάλλω κάτι στη σειρά, αλλά ο Γιώργος μου λέει δεν θα γίνει αντιληπτό. Θέλω να πει η Στάλλω όταν ρίχνει την πέτρα “κουτσώ το”. Είναι ένα ρήμα που λέμε πάρα πολύ στην Κύπρο και σημαίνει πετυχαίνω. Η έκφραση αυτή βγαίνει από το αγγλικό good shot (καλή βολή).

Το Mini Βιογραφικό της Μαριέλλα Σαββίδου

Σπούδασε πολιτικές επιστήμες, επικοινωνία και στη συνέχεια μπήκε στη δραματική σχολή. Ήθελε από μικρή να μάθει όσο περισσότερα μπορεί και να γίνει ένα πολύπλευρος, ολοκληρωμένος άνθρωπος. Στη Γαλλία έχει παίξει σε δεκάδες θεατρικές παραστάσεις και μιούζικαλ, πριν αποφασίσει να επιστρέψει στα πάτρια εδάφη και στη συνέχεια στην Ελλάδα.

Την ενδιαφέρει η πολιτική, όχι με την έννοια του να γίνει η ίδια πολιτικός, αλλά για να γνωρίζει πως λειτουργούν τα πράγματα. Πάντα είχε ιδιαίτερη αδυναμία στον κόσμο των τεχνών, κάτι που στη μικρή Κύπρο την καταπίεζε να το αναπτύξει όπως θα ήθελε, γεγονός που την οδήγησε να πάρει τη μεγάλη απόφαση να φύγει για τη Γαλλία.

Έχει δουλέψει σε διάφορες δουλειές στο Παρίσι, πρωταγωνιστώντας κυρίως σε μιούζικαλ, όπως το Ρεντ, το Γκριζ, το Σικάγο κα.

Θέλησε να επιστρέψει στην Κύπρο για να δοκιμάσει τις υποκριτικές της ικανότητες και στη μητρική της γλώσσα, αλλά και για να είναι κοντά με την οικογένειά της.

Όταν ήρθε στην Αθήνα ξετρελάθηκε με τα νότια προάστια, όπου και έμεινε για κάποιο διάστημα, μέχρι που συνειδητοποίησε πως οι μετακινήσεις στην πρωτεύουσα είναι δύσκολες και πρέπει να μετακομίσει κάπου πιο κεντρικά.

Αν και δεν το έχει σχεδιάσει, δεν θα την ένοιαζε καθόλου αν έμενε περισσότερο καιρό στην Ελλάδα, μετά το τέλος της σειράς.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα