Τηλεθέαση: Το MasterChef “έκαψε” τις Άγριες Μέλισσες
Πρεμιέρα έκανε το βράδυ της Δευτέρας το MasterChef. Απειλητικά τα νούμερα του ριάλιτι μαγειρικής για τις Άγριες Μέλισσες. Ποιο πρόγραμμα προτίμησαν οι τηλεθεατές;
- 28 Ιανουαρίου 2020 16:41
Μεγάλο ενδιαφέρον είχαν τα νούμερα τηλεθέασης το βράδυ της Δευτέρας, αφού το MasterChef έκανε πρεμιέρα για τέταρτη χρονιά και μπήκε δυναμικά στην prime time ζώνη των καναλιών.
Το ριάλιτι μαγειρικής ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς, έχοντας ως πρωταγωνιστές τους τους Λεωνίδα Κουτσόπουλο, Πάνο Ιωαννίδη και Σωτήρη Κοντιζά, που πέρυσι είχαν αγαπηθεί πολύ από τον κόσμο.
Τη Δευτέρα προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο, όπου είδαμε την πρώτη οντισιόν για φέτος, με διάφορους υποψηφίους να έχουν δυνατές προσωπικές ιστορίες, κάτι το οποίο τράβηξε το ενδιαφέρον του κοινού.
Οι Άγριες Μέλισσες, η κορυφαία σειρά του ΑΝΤ1 που φέτος αποτελεί την “βασίλισσα” της τηλεθέασης, φαίνεται πως απειλήθηκε από το MasterChef, αφού της στοίχισε μερικά νούμερα τηλεθέασης.
Η δραματική σειρά εποχής ήταν πολύ συχνά πρώτη στην τηλεθέαση, αλλά το βράδυ της Δευτέρας το MasterChef την πλησίασε σε απόσταση αναπνοής και, μάλιστα, την ξεπέρασε στο δυναμικό κοινό.
Συγκεκριμένα, στο δυναμικό κοινό το MasterChef ήταν πρώτο με ποσοστό 35,3%, ενώ οι Άγριες Μέλισσες είχαν 28,4%. Στο γενικό σύνολο συνέβη το αντίστροφο, με τη σειρά να είναι πρώτη με ποσοστό 33%, ενώ το ριάλιτι σημείωσε 25,5%.
Υπενθυμίζεται πως το MasterChef προβάλλεται στις 21:00, ενώ οι Άγριες Μέλισσες στις 22:45, επομένως ένα μέρος του κοινού άλλαξε κανάλι και από το Star έβαλε ΑΝΤ1 από ένα σημείο της βραδιάς και μετά.
Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί, πως στην πρεμιέρα του στα social media το κοινό ανταποκρίθηκε ενεργά με 101.154 διαδράσεις και τα posts των επίσημων σελίδων εμφανίστηκαν 962.836 φορές, ενώ στο twitter το #MasterChefGR έγινε Νο 1 trend σε λιγότερο από 2 λεπτά τηλεοπτικού αέρα και κατέκτησε την 5η θέση στα worldwide trends!
Αναλυτικά:
MASTERCHEF
Δυναμικό: 35,3%
Γενικό:25,5%
ΑΓΡΙΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ:
Δυναμικό: 28,4%u0009
Γενικό: 33%