ΑΑΔΕ: Το κινητό γίνεται φορητό λογιστήριο – Οι συναλλαγές με ένα “κλικ”

Διαβάζεται σε 3'
ΑΑΔΕ: Το κινητό γίνεται φορητό λογιστήριο – Οι συναλλαγές με ένα “κλικ”
Εργαζόμενος στη Χιλή έζησε το όνειρο δισεκατομμυρίων εργαζομένων. iStock

Με ένα “κλικ” από το κινητό θα γίνεται η έκδοση παραστατικών και εγγράφων, ενώ ξεκινά η δυνατότητα για ενημέρωση με τεχνητή νοημοσύνη μέσα από τις νέες εφαρμογές που θα ενσωματωθούν στην πλατφόρμα myAADEapp.

Μια σειρά από νέες εφαρμογές, που θα μπορούν μέσα από το κινητό  τηλέφωνο να κάνουν πιο εύκολη τη ζωή των φορολογουμένων ενεργοποιεί η ΑΑΔΕ.

Υπηρετώντας τον στόχο για απλοποίηση διαδικασιών και διευκόλυνση της συναλλακτικής σχέσης με τη διοίκηση, η φορολογική αρχή δίνει τη δυνατότητα στους πολίτες σε χρόνο εξπρές να διεκπεραιώνουν φορολογικές υποθέσεις και να έχουν πλήρη εικόνα για  τις υποχρεώσεις τους περιορίζοντας τη ταλαιπωρία και τη γραφειοκρατία στις συναλλαγές με την εφορία.

Έτσι, με βάση τα όσα έχουν δρομολογηθεί  για τον εμπλουτισμό της πλατφόρμα myAADEapp κι αναμένεται να παρουσιαστούν σήμερα από το Διοικητή της ΑΑΔΕ Γιώργο Πιτσιλή, οι επαγγελματίες και επιχειρήσεις θα έχουν την δυνατότητα να εκδίδουν τιμολόγια και δελτία αποστολής από το κινητό τους τηλέφωνο. Επίσης, όλοι οι φορολογούμενοι θα μπορούν να αποθηκεύουν πιστοποιητικά που ζητούν φορείς και οργανισμοί για την ολοκλήρωση των συναλλαγών τους.

Επιπλέον ενεργοποιείται το chatbox με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης που θα λύνει απορίες των φορολογουμένων για διάφορα θέματα, ενώ παράλληλα συστήνεται κι ένα νέο τηλεφωνικό κέντρο όπου εξειδικευμένοι υπάλληλοι θα δίνουν απαντήσεις στα ερωτήματα των φορολογουμένων.

Οι νέες εφαρμογές

Αναλυτικότερα το σχέδιο δράσης για την διεύρυνση των φορολογικών μέσω κινητού προβλέπει τα εξής:

  1. Νέα εφαρμογή για επαγγελματίες και  επιχειρήσεις μέσω της οποίας θα μπορούν ανά πάσα στιγμή από όπου κι αν βρίσκονται να εκδίδουν τιμολόγιο, το οποίο αυτόματα θα καταγράφεται στα ηλεκτρονικά βιβλία.
  2. Έκδοση ψηφιακού δελτίου αποστολής, μέσω του οποίου ο ελεγκτικός μηχανισμός θα μπορεί σε πραγματικό χρόνο να ελέγχει τη διακίνηση των προϊόντων.
  3. Αποθήκευση εγγράφων και πιστοποιητικών που χρειάζονται οι φορολογούμενοι για τις συναλλαγές.
  4. Παρακολούθηση εσόδων – εξόδων.
  5. Πρόσβαση στον φορολογικό λογαριασμό σε πραγματικό χρόνο για πληροφόρηση σχετικά με τρέχουσες φορολογικές οφειλές και ποσά επιστροφών
  6. Άμεσες ασφαλείς πληρωμές οφειλών, απευθείας από την εφαρμογή, μέσω IRIS ή με κάρτα.
  7. Διαχείριση στοιχείων επικοινωνίας και δήλωση IBAN για επιστροφές φόρου.
  8. Παρακολούθηση και διαχείριση Αιτημάτων και Ραντεβού με τη φορολογική διοίκηση.
  9. Πρόσβαση στα «Μηνύματά μου» για λήψη και διαχείριση εξατομικευμένων μηνυμάτων από την ΑΑΔΕ
  10. Εξειδικευμένες ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο για πολίτες, επιτηδευματίες και φοροτεχνικούς, καθώς και εξατομικευμένες φορολογικές ενημερώσεις
  11. ΜyWallet, για προσθήκη και αποθήκευση βασικών εγγράφων, όπως Στοιχεία Μητρώου, Φορολογική Ενημερότητα, Τέλη Κυκλοφορίας και πιστοποιητικά για εύκολη πρόσβαση
  12. Δυνατότητα quick login με χρήση PIN ή και βιομετρικών,
  13. Εντοπισμός υπηρεσιών της ΑΑΔΕ σε χάρτη με δυνατότητα Geolocation και προβολή στοιχείων επικοινωνίας
  14. Ψηφιακό πελατολόγιο, το οποίο θα ξεκινήσει από τον τομέα των υπηρεσιών οχημάτων (συνεργεία, ηλεκτρολογεία αυτοκινήτων, βουλκανιζατέρ, φανοποιεία, επιχειρήσεις πώλησης ανταλλακτικών και αξεσουάρ οχημάτων, χώροι στάθμευσης οχημάτων, πλυντήρια αυτοκινήτων, επιχειρήσεις ενοικίασης οχημάτων και επιχειρήσεις πώλησης καινούργιων και μεταχειρισμένων οχημάτων) και εντός του 2025 θα επεκταθεί και σε άλλους κλάδους εντός του 2025.
  15. Δημιουργία ενός σύγχρονου τηλεφωνικού κέντρο που θα δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα των φορολογουμένων  αντίστοιχο με αυτό που λειτουργεί στο υπουργείο Εργασίας και τον ΕΦΚΑ.
  16. Chatbot που, με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, θα μπορεί να δίνει απαντήσεις σε μια σειρά από ζητήματα.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα