ΕΚΠΟΙΖΩ: Πυρά για το “Καλάθι” – Αναφορές για κερδοσκοπία στον… άνηθο

ΕΚΠΟΙΖΩ: Πυρά για το “Καλάθι” – Αναφορές για κερδοσκοπία στον… άνηθο
istock

"To 83% των καταναλωτών δεν αγόρασε από τα εποχιακά καλάθια, το καλάθι του Άη Βασίλη και των εορτών" σύμφωνα με την ΕΚΠΟΙΖΩ.

«Επικοινωνιακό τρικ» χωρίς αποτέλεσμα για τους καταναλωτές χαρακτήρισε το καλάθι του νοικοκυριού η πρόεδρος του ΕΚΠΟΙΖΩ κα. Παναγιώτα Καλαποθαράκου.

«To 83% των καταναλωτών δεν αγόρασε από τα εποχιακά καλάθια, το καλάθι του Άη Βασίλη και των εορτών» τόνισε σε δηλώσεις της στο Open, σημειώνοντας ότι ακόμη και το 46% των καταναλωτών που αγοράζουν μέσω του “καλαθιού” δεν παίρνουν από αυτό το σύνολο των προϊόντων.

Παράλληλα στην ίδια εκπομπή καταγράφηκαν καταγγελίες από τον εκπρόσωπο οργάνωσης καταναλωτών από τον Βόλο αλλά και από τον πρόεδρο του Αγροτικού Συνεταιρισμού Μεγάρων Παναγιώτη Παπαπαυλου ότι υπάρχει κερδοσκοπία με τον άνηθο, λόγω έλλειψης: Όπως αναφέρθηκε από εισαγωγές αν και δίνεται από χονδρεμπόρους σε τιμή 30 λεπτών, πουλιέται 1,5 ευρώ το ματσάκι σε σούπερ μάρκετ. Πάντως, όπως αναφέρθηκε στις λαϊκές αγορές η τιμή παραμένει στα 50 λεπτά.

Πάντως με βάση ανάρτηση που έκανε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης «η πλειοψηφία των προϊόντων στο καλάθι του νοικοκυριού για 13η εβδομάδα έχει σταθερές ή μειωμένες τις τιμές.»

Όπως αναφέρει, τη «13η εβδομάδα εφαρμογής του “Καλαθιού του Νοικοκυριού”, από 833 προϊόντα τα 57 (7%) ανέβηκαν, τα 57 (7%) μειώθηκαν και 719 (86%) παρέμειναν σταθερά! Τιμές σταθμισμένες σε όγκο και βάρος. Η πρωτοβουλία μας σταθερά προσφέρει εναλλακτική διέξοδο σε όσους έχουν πραγματικά ανάγκη».

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα