Ενισχύθηκε η εμπιστοσύνη των Γερμανών καταναλωτών

default image

Στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων έξι μηνών ενισχύθηκε η εμπιστοσύνη των Γερμανών καταναλωτών, σύμφωνα με την έκθεση του ομίλου έρευνας GfK

Στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων έξι μηνών ενισχύθηκε η εμπιστοσύνη των Γερμανών καταναλωτών, καθώς η συμπαγής ανοδική στροφή της μεγαλύτερης οικονομίας της ευρωζώνης και η βελτίωση στη μεγαλύτερη αγορά εργασίας της ευρωζώνης ενθάρρυνε τις εκεί επενδύσεις, σύμφωνα με την έκθεση του ομίλου έρευνας της αγοράς GfK που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.

Ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος του GfK για τον Ιούλιο – που βασίζεται σε έρευνα σε περίπου 2000 Γερμανούς πολίτες – ανήλθε στο 8,4, από 7,4 για το μήνα Ιούνιο, ενώ οι σχετικές εκτιμήσεις 25 οικονομολόγων που είχαν συμμετάσχει σε σχετική σφυγμομέτρηση του Μπλούμπεργκ έκαναν λόγο για άνοδο του δείκτη στο 7,8.

Ο επιμέρους δείκτης που αποτυπώνει τη διάθεση των καταναλωτών να ξοδέψουν κατέγραψε άνοδο κατά 13,2 μονάδες, και διαμορφώθηκε στο 9,1. Ο δείκτης που αποτυπώνει τις εκτιμήσεις για τις προοπτικές της οικονομίας διαμορφώθηκε στο 69, υποχωρώντας ελαφρώς από τα επίπεδα ρεκόρ στα οποία είχε ανέλθει ένα μήνα νωρίτερα (69,5).

“Λαμβανομένου υπόψη του σημερινού γενικού κλίματος, είναι λογικό να υποθέσουμε ότι η ανοδική στροφή του καταναλωτικού κλίματος θα διατηρηθεί και τους επόμενους μήνες”, τονίζεται στην ανακοίνωση του GfK. Ωστόσο, μια από τις διαπιστώσεις της έκθεσης δεν ήταν και τόσο ενθαρρυντική. Ο επιμέρους δείκτης που αποτυπώνει τις προσδοκίες των ερωτηθέντων για τα εισοδήματά τους υποχώρησε για πρώτη φορά μετά από πέντε συνεχόμενες ανόδους (κατά 4,9 μονάδες και διαμορφώθηκε στο 28,9).

(Πηγή: ΑΠΕ)

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα