“Greek Summer is a state of mind” – Το σποτ της φετινής καμπάνιας για τον τουρισμό
"Να είσαι με τους ανθρώπους που αγαπάς, να συνδέεσαι με τη φύση, να αισθάνεσαι ελεύθερος". Αυτό είναι το ελληνικό καλοκαίρι, σύμφωνα με το νέο σποτ της καμπάνιας για τον τουρισμό.
- 04 Ιουνίου 2020 22:02
“Τι κάνει το ελληνικό καλοκαίρι τόσο πολύτιμο; Δεν είναι η θάλασσα. Δεν είναι ο ήλιος. Είναι πολλά περισσότερα. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι “state of mind”. Να είσαι με τους ανθρώπους που αγαπάς, να συνδέεσαι με τη φύση, να αισθάνεσαι ελεύθερος. Αυτό είναι το ελληνικό καλοκαίρι. Έτσι, φέτος απολαύστε το όπου και αν είστε.”
Αυτό είναι το μήνυμα που συνοδεύει το πρώτο βίντεο της νέας καμπάνιας για τον ελληνικό τουρισμό. Βασικός της στόχος να υπενθυμίσει στους ταξιδιώτες πως η εμπειρία του ελληνικού καλοκαιριού, είναι κάτι πολύ παραπάνω από τις παραλίες και τον ήλιο. Αυτό είναι το συναίσθημα της ελευθερίας αλλά και η επαφή με την φύση και τον άνθρωπο.
Το λιτό και απέριττο σποτ, διάρκειας 40 δευτερολέπτων παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού στην Αίγλη του Ζαππείου, παρόντος του Κυριάκου Μητσοτάκη. “Είναι πλεονασμός να ξαναπούμε ότι φέτος τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά από ότι τα περιμέναμε”, υπενθύμισε ο πρωθυπουργός, μεταξύ άλλων.