H Η&Μ λανσάρει την Cosstores στο Golden Hall
H Cosstores θεωρείται η "ακριβή" φίρμα του γκρουπ H&M - H Η&Μ έχει θέσει σε λειτουργία online καταστήματα για τις φίρμες Monki, Weekday, & Other Stories και ARKET.
- 10 Φεβρουαρίου 2021 06:58
Παρά τα γενικά απαγορευτικά στον τομέα της λιανικής αλλά και στον περιορισμό μετακίνησης των καταναλωτών– που εν πολλοίς μοιάζει άγνωστο πότε θα ατονήσουν – ο σουηδικός πολυεθνικός όμιλος της H&M, προχωρά στο λανσάρισμα της φίρμας Cosstores στην Ελλάδα, μέσω φυσικού καταστήματος.
Το πρώτο κατάστημα της εν λόγω αλυσίδας ένδυσης, η οποία εισήλθε με αρχικώς με ηλεκτρονικό κατάστημα στην Ελλάδα (τιμολογιακά κινείται στο άνω κομμάτι της αγοράς και θεωρείται η «ακριβή» φίρμα του γκρουπ H&M), αναμένεται να λειτουργήσει προσεχώς στο εμπορικό κέντρο Golden Hall της Lamda Development.
H Η&Μ ήδη από το 2020 είχε θέσει σε λειτουργία πέρα από την Cosstores, online καταστήματα για τις φίρμες Monki, Weekday, & Other Stories και ARKET στην Ελλάδα, οι οποίες περιέχονται στο χαρτοφυλάκιό του ομίλου.
Η θυγατρική στην Ελλάδα, η οποία ελέγχει επίσης την ανάπτυξη της φίρμας σε Κύπρο και Βουλγαρία ποντάρει τόσο στην επιστροφή της καταναλωτικής ζήτησης όσο και στην αύξηση του μεριδίου αγοράς στην ελληνική αγορά, επεκτείνοντας τη διείσδυση της, τακτική που έχει ήδη αποδώσει για τον αντίπαλο διεθνή όμιλος ένδυσης, τον ισπανικό Inditex (Zara και οι υπόλοιπες αλυσίδες).
Το 2020 πάντως τόσο διεθνώς όσο και στην Ελλάδα οι πωλήσεις της σουηδικής αλυσίδας υποχώρησαν σημαντικά. Η χρονιά έκλεισε με πτώση τζίρου κατά 24%, καθώς το lockdown του Νοεμβρίου εξανέμισε τα οφέλη από την επανεκκίνηση των καταστημάτων και την βελτίωση της εμπορικής δραστηριότητας τους θερινούς μήνες
Η εταιρεία εμφάνισε διπλάσια πτώση τζίρου στο τελευταίο τρίμηνο της οικονομικής χρήσης, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία που περιλαμβάνονται στις οικονομικές καταστάσεις του σουηδικού ομίλου προσιτής μόδας για την Ελλάδα, η πτώση διαμορφώθηκε σε 30% σε ευρώ, μετά τις συναλλαγματικές προσαρμογές ή 32% σε σουηδικές κορώνες στο δ’ τρίμηνο που αφορά την περίοδο από 1η Σεπτεμβρίου έως 30 Νοεμβρίου.
Υπενθυμίζεται ότι το lockdown του Νοεμβρίου και η πτώση 30% στο δ’ τρίμηνο ήρθε σε μια περίοδο που η εταιρεία είχε αρχίσει να βρίσκει τον βηματισμό της μετά τη βουτιά του 52% των πωλήσεων στο τρίμηνο Μαρτίου – Μαΐου του 2020, που περιελάμβανε το πρώτο lockdown. Είναι ενδεικτικό ότι η πτώση περιορίστηκε σε 14% σε ευρώ και 16% σε σουηδικές κορώνες το καλοκαίρι, στο τρίμηνο Ιουνίου – Αυγούστου.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, η οικονομική χρήση του ομίλου H&M έκλεισε με πτώση πωλήσεων σε τοπικά νομίσματα κατά 18% και οι καθαρές πωλήσεις ανήλθαν σε 187,031 δισ. σουηδικές κορώνες (18,43 δισ. ευρώ), ενώ τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 1,24 δισ. σουηδικές κορώνες (0,12 δισ. ευρώ), καταγράφοντας πτώση 90%!
Στην τρέχουσα χρήση, κατά το πρώτο δίμηνο Δεκεμβρίου-Ιανουαρίου και με το 36% των καταστημάτων της παγκοσμίως κλειστά η H&M εμφανίζει μείωση πωλήσεων κατά 23% στο συγκεκριμένο διάστημα.
Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε τις Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του News247.gr