ΟΠΑΠ: Καθαρά κέρδη 231,6 εκατ. το α’ εξάμηνο – Προμέρισμα 0,6 ευρώ
Διαβάζεται σε 2'Το μικτό κέρδος (από παιχνίδια) το α’ εξάμηνο 2024 αυξήθηκε κατά 6,6% σε ετήσια βάση και διαμορφώθηκε σε 450,6 εκατ. ευρώ (α’ εξάμηνο 2023: 422,6 εκατ.), λόγω της αύξησης των GGR σε συνδυασμό με υψηλά περιθώρια κέρδους.
- 04 Σεπτεμβρίου 2024 11:41
Σε τροχιά υλοποίησης των στόχων του έτους βρίσκεται ο ΟΠΑΠ, όπως προκύπτει από τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου για το α’ εξάμηνο 2024. Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) α’ εξαμήνου 2024 διαμορφώθηκαν στα 1,08 δισ. έναντι 1,03 δισ. το α’ εξάμηνο 2023, αυξημένα κατά 5,6% σε ετήσια βάση, ενώ τα GGR το β’ τρίμηνο 2024 ανήλθαν σε 532,8 εκατ., αυξημένα κατά 7% σε ετήσια βάση, ως συνέπεια των αξιοσημείωτων επιδόσεων του online, το οποίο είχε σχεδόν 30% συνεισφορά στα έσοδα του Ομίλου, και της συμβολής της επίγειας δραστηριότητας (retail).
Τα GGR ευνοήθηκαν επίσης από τις δημοφιλείς αθλητικές διοργανώσεις στο τέλος του τριμήνου, οδηγώντας τη δέσμευση των πελατών σε υψηλότερα επίπεδα. Το μικτό κέρδος (από παιχνίδια) το α’ εξάμηνο 2024 αυξήθηκε κατά 6,6% σε ετήσια βάση και διαμορφώθηκε σε 450,6 εκατ. ευρώ (α’ εξάμηνο 2023: 422,6 εκατ.), λόγω της αύξησης των GGR σε συνδυασμό με υψηλά περιθώρια κέρδους. Το β’ τρίμηνο 2024 το μικτό κέρδος (από παιχνίδια) διαμορφώθηκε σε 223,9 εκατ. ευρώ (β’ τρίμηνο 2023: 204,6 εκατ. ευρώ), αυξημένο κατά 9,5% σε ετήσια βάση.
Τα λειτουργικά έξοδα του α’ εξαμήνου 2024 ανήλθαν στα 213,9 εκατ. έναντι 184,4 εκατ. το α’ εξάμηνο 2023, αυξημένα κατά 16% σε ετήσια βάση. Τα λειτουργικά έξοδα β’ τριμήνου 2024 ανήλθαν σε 108,5 εκατ., αυξημένα κατά 13,6% σε ετήσια βάση, προκειμένου να υποστηρίξουν τις διευρυμένες δραστηριότητες και τη διαφημιστική προβολή του Euro’24 εν μέσω πληθωριστικών πιέσεων και ανταγωνιστικού διαδικτυακού τοπίου.