Παράταση στον διαγωνισμό για τη συντήρηση και λειτουργία της Εγνατίας Οδού
Διαβάζεται σε 4'Οι δύο διαγωνισμοί είχαν αρχικά προγραμματιστεί να πραγματοποιηθούν στις 13 Σεπτεμβρίου 2023, μετά μεταφέρθηκαν στις 20 του μήνα κια τώρα στις 29 Σεπτεμβρίου 2023.
- 27 Σεπτεμβρίου 2023 07:35
Το κόστος έχει υπολογιστεί σε ποσό με ΦΠΑ 73 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 58,87 εκατ. ευρώ). Αναθέτουσα Αρχή είναι η Εγνατία Οδός Α.Ε.
Ο δεύτερος διαγωνισμός αφορά στην συντήρηση-λειτουργία του δυτικού τμήματος (Θεσσαλονίκη-Ηγουμενίτσα) και τον κάθετο άξονα Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή. Το κόστος έχει υπολογιστεί σε ποσό με ΦΠΑ 88 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 70,96 εκατ. ευρώ)>
Οι δύο διαγωνισμοί είχαν αρχικά προγραμματιστεί να πραγματοποιηθούν στις 13 Σεπτεμβρίου 2023, μετά μεταφέρθηκαν στις 20 του μήνα κια τώρα στις 29 Σεπτεμβρίου 2023.
Να θυμίσουμε πως μέχρι και την υπογραφή των νέων συμβάσεων, την συντήρηση και λειτουργία έχει αναλάβει η ΑΚΤΩΡ εδώ περίπου τρία έτη. Ωστόσο το ενδιαφέρον έγκειται στο γεγονός πως μπορεί ο διαγωνισμός να μην χρειαστεί να ολοκληρωθεί, εφόσον έχει προηγηθεί η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης στο σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-EGIS PROJECTS και ο παραχωρησιούχος κρίνει ότι δεν επιθυμεί την συνέχιση του.
Το αντικείμενο των δύο έργων
Στον πρώτο διαγωνισμό περιλαμβάνεται: οι δημοπρατούμενες εργασίες, που αφορούν στην τεχνική αστυνόμευση, στην λειτουργία, στις εργασίες στοιχειώδους ή/και προληπτικής συντήρησης καθώς και εργασίες αναβάθμισης – βελτίωσης όλων των έργων Πολιτικού Μηχανικού και Η-Μ εγκαταστάσεων του Αυτοκινητοδρόμου και των καθέτων αξόνων του – ανοικτής οδοποιίας και σηράγγων – για 24 (είκοσι τέσσερις) μήνες στα παρακάτω τμήματα:
– τμήμα της Εγνατίας Οδού (αυτοκινητόδρομος Α2) από τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) 17 Κλειδίου (ΧΘ: 289) μέχρι πριν το Τελωνείο Κήπων (ΧΘ: 657,7), μήκους περίπου 368,7 χλμ.
– Κάθετος Άξονας της Εγνατίας Οδού, “Α/Κ Αξιού/Χαλάστρας – Μεθοριακός Σταθμός Ευζώνων” (αυτοκινητόδρομος Α1) της Εγνατίας Οδού (Αρμοδιότητα ΔΠΥ Έργων Δυτ. & Κεντ. Μακεδονίας – Κλιμάκιο Κεντ. Μακεδονίας), από τον Α/Κ 19 Αξιού/Χαλάστρας (ΧΘ: 0 / 485 ΠΑΘΕ) μέχρι τον Ι/Κ Ειδομένης (ΧΘ: 59,9 / ΧΘ ΠΑΘΕ: 544,9 – μη συμπεριλαμβανομένου του Ι/Κ Ειδομένης)
– Κάθετος Άξονας “Α/Κ Λαγκαδά – Μεθοριακός Σταθμός Προμαχώνα” (αυτοκινητόδρομος Α25 – συνολικού μήκους περίπου 95,5 χλμ.) της Εγνατίας Οδού (Αρμοδιότητα ΔΠΥ Έργων Δυτ. & Κεντ. Μακεδονίας – Κλιμάκιο Δυτ. Μακεδονίας), από τον Α/Κ 24 Λαγκαδά (ΧΘ: 0) μέχρι τον Ι/Κ στη ΧΘ: 95,5, πριν το Συνοριακό Σταθμό (Σ.Σ.) Προμαχώνα
– Κάθετος Άξονας της Εγνατίας Οδού “Κομοτηνή – Νυμφαία – Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα” (οδικός άξονα Α23 – συνολικού μήκους περίπου 21,9 χλμ.) της Εγνατίας Οδού (Αρμοδιότητα ΔΠΥ Έργων Ανατ. Μακεδονίας & Θράκης), από τον Ι/Κ Κομοτηνής (ΧΘ: 0) μέχρι τα Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα (ΧΘ: 21,9)
Στον δεύτερο διαγωνισμό περιλαμβάνεται: η τεχνική αστυνόμευση, η λειτουργία, οι εργασίες στοιχειώδους ή/και προληπτικής συντήρησης καθώς και οι εργασίες αναβάθμισης – βελτίωσης όλων των έργων Πολιτικού Μηχανικού και Η-Μ εγκαταστάσεων του Αυτοκινητοδρόμου και των καθέτων αξόνων του – ανοικτής οδοποιίας και σηράγγων – για 24 (είκοσι τέσσερις) μήνες στα παρακάτω τμήματα:
• τμήμα της Εγνατίας Οδού (αυτοκινητόδρομος Α2) από την έξοδο του Λιμένα Ηγουμενίτσας (ΧΘ: 0) μέχρι τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) 17 Κλειδίου (ΧΘ: 289), μήκους περίπου 289 χλμ.
• Κάθετος Άξονας της Εγνατίας Οδού, “Α/Κ Δυτ. Σιάτιστας – Κορομηλιά – Μεθοριακός Σταθμός Κρυσταλλοπηγής” (αυτοκινητόδρομος Α29 – συνολικού μήκους περίπου 69,2 χλμ.) (Αρμοδιότητα ΔΠΥ Έργων Δυτ. & Κεντ. Μακεδονίας – Κλιμάκιο Δυτ. Μακεδονίας), από τον Α/Κ 9Β Δυτ. Σιάτιστας (ΧΘ: 0) μέχρι τον Κ/Κ Κρυσταλλοπηγής στη ΧΘ: 69,2 (πριν το Συνοριακό Σταθμό (Σ.Σ.) Κρυσταλλοπηγής)