Ποια είναι η ετήσια δαπάνη για τις αγαπημένες συνδρομές των Ελλήνων

Διαβάζεται σε 3'
Ποια είναι η ετήσια δαπάνη για τις αγαπημένες συνδρομές των Ελλήνων
Τηλεόραση Istockphotos

Netflix, Spotify, Disney+, YouTube Premium και Google One οι πιο δημοφιλείς πλατφόρμες για ψυχαγωγία και υπηρεσίες.

Το ποσό των 748 ευρώ κατά μέσο όρο ξόδεψαν οι Έλληνες το 2024 για συνδρομές είτε σε πλατφόρμες ψυχαγωγίας είτε σε συνδρομητικές υπηρεσίες (cloud, ChatGPT), όπως καταδεικνύουν τα στοιχεία που επεξεργάστηκε η εταιρεία Kapresky μέσω της ειδικής εφαρμογής SubsCrab, που εξυπηρετεί την διαχείριση και έλεγχο των συνδρομών ανά χρήστη.

Το ποσό αποτελεί μεν το χαμηλότερο σε σχέση με τον παγκόσμιο μέσο όρο ωστόσο αποδεικνύει τη μετάβαση των Ελλήνων χρηστών σε ψηφιακό περιβάλλον, αντικαθιστώντας ενδεχομένως άλλες δαπάνες ψυχαγωγίας. Σύμφωνα με τα ευρήματα, οι Έλληνες χρήστες διατηρούν 7,1 συμβόλαια συνδρομών, ενώ ο παγκόσμιος μέσος όρος δείχνει 12 συμβόλαια και ετήσια δαπάνη στα 895 ευρώ.

Αναλυτικά, στην πρώτη πεντάδα των πιο δημοφιλών διεθνών συνδρομητικών υπηρεσιών στην Ελλάδα το 2024 (εξαιρουμένων των υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης, όπως Cosmote TV, EON και Vodafone TV), την κορυφαία θέση, σύμφωνα με τα στοιχεία του SubsCrab, κατέχει το Netflix, που συνεχίζει να κυριαρχεί στο streaming. Τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει το Spotify, τόσο ως μουσική πλατφόρμα όσο και ως δεξαμενή ακρόασης συνδρομητικών podcasts. Την Τρίτη θέση το 2024 κατέλαβε το Disney+, το οποίο διείσδυσε και λόγω περιεχομένου αλλά και λόγω της συνεργασίας με την Vodafone πολύ γρήγορα στην ελληνική αγορά, ενώ ακολουθούν το YouTube Premium, ( χωρίς διαφημίσεις) και το Google One, καθώς η αυξανόμενη ανάγκη για αποθηκευτικό χώρο και ασφαλή αποθήκευση δεδομένων έχει ενισχύσει τη δημοτικότητα της συνδρομητικής υπηρεσίας.

Σε διεθνές επίπεδο, οι χρήστες διατηρούν, κατά μέσο όρο, δώδεκα διαδικτυακές συνδρομές, με το Netflix, το Spotify και το YouTube Premium να είναι οι πιο δημοφιλείς μεταξύ αυτών.

Οι υπηρεσίες streaming αποτελούν την κατηγορία με τις περισσότερες συνδρομές, με το 22% των χρηστών να κάνει εγγραφή σε αυτές τις πλατφόρμες. Ωστόσο, οι υπηρεσίες πολλαπλών συνδρομών που συνδυάζουν τηλεόραση και ταινίες, παιχνίδια, ίντερνετ και τηλεπικοινωνίες γίνονται πιο δημοφιλείς, προσελκύοντας το 16% των πελατών. Η ευκολία πρόσβασης σε ένα πακέτο υπηρεσιών επικρατεί έναντι της κατηγορίας «Μουσική», η οποία συγκεντρώνει το 8% των συνδρομητών παγκοσμίως. Στις περισσότερες χώρες, το Microsoft 365, το Adobe Creative Cloud, το LinkedIn Premium, το Canva και το Discord κατατάσσονται στις 20 πιο δημοφιλείς υπηρεσίες.

Το ChatGPT, που χρησιμοποιείται τόσο για εργασία όσο και για ψυχαγωγία, παρουσίασε αύξηση κατά 296% σε σύγκριση με το 2023, καθιστώντας το την ταχύτερα αναπτυσσόμενη συνδρομητική υπηρεσία παγκοσμίως. Άλλες διαδικτυακές συνδρομές που σημείωσαν σημαντική αύξηση είναι το YouTube Premium (122%), το Telegram Premium (73%), το X Premium (64%) και το Snapchat+ (59%).

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα