Sunshine Discount: Το μήνυμα που στέλνουν ΕΟΤ και AEGEAN στο εξωτερικό
Η νέα, κοινή διαφημιστική καμπάνια απευθύνεται σε 10 χώρες και ήδη έχει ξεκινήσει η προβολής της.
- 11 Μαΐου 2021 18:45
Σε μια εποχή που οι εκπτώσεις στην Ελλάδα βρίσκονται στην επικαιρότητα, έρχεται μια ακόμα εκπτωτική πολιτική, της αεροπορικής εταιρείας Aegean, να δώσει τη δυνατότητα στους ξένους να συνδυάσουν καλύτερες τιμές ταξιδιού προς τη χώρα μας, με την απίστευτη ηλιοφάνεια που διαθέτει.
Ουσιαστικά, με 260 ημέρες το χρόνο ηλιοφάνεια, η Ελλάδα προσφέρεται για σύντομες ή και μεγαλύτερων ημερών επισκέψεις, για αγορές και διασκέδαση, ή απλά για διακοπές και χαλάρωση.
Στη νέα καμπάνια, που αποτελεί προϊόν συνδιαφήμισης ΕΟΤ- Aegean, για 4η σενεχή χρονιά), αναδεικνύεται ότι όσο μεγαλύτερη η διαφορά θερμοκρασίας του τόπου αφετηρίας σε σχέση με την Ελλάδα, τόσο μεγαλύτερη η έκπτωση στα αεροπορικά εισιτήρια της Aegean.
H νέα καμπάνια “Sunshine Discount”, με τη χρήση της τεχνολογίας, προσαρμόζεται δυναμικά στις διαφορετικές αγορές και τα διαφορετικά κοινά και εντοπίζοντας όσους αναζητούν τις επόμενες διακοπές τους στην Ελλάδα ή και σε ανταγωνιστικούς προορισμούς, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για να κερδίσει τον επισκέπτη.
Η καμπάνια που ξεκίνησε ήδη από τα μέσα του προηγούμενου μήνα, θα διαρκέσει έως το τέλος του χρόνου και απευθύνεται στους επισκέπτες από 10 βασικές χώρες στόχευσης (Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Σουηδία, Δανία και Ολλανδία).
Παράλληλα, θα προβάλλεται σε όλα τα διαδικτυακά μέσα (Facebook, Instagram, YouTube), στα κανάλια της βραβευμένης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας και στις οθόνες εντός των αεροσκαφών της.
«Ο ΕΟΤ υλοποιεί μεθοδικά ένα στρατηγικό πλάνο προβολής του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό. Αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας είναι η συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες και tour operators για τη βέλτιστη προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού. Σε μία δύσκολη παγκόσμια συγκυρία, συμβάλλουμε στη δημιουργία των απαραίτητων συνθηκών επιπλέον ενίσχυσης, όχι μόνο του τουριστικού κλάδου, αλλά του συνόλου της εθνικής οικονομίας. Επενδύουμε σε συνεργασίες και σε δράσεις που γνωρίζουμε ότι θα αποδώσουν. Η φετινή καμπάνια δίνει επιπλέον κίνητρα στους ξένους επισκέπτες να επιλέξουν την Ελλάδα για τις διακοπές τους, κάτι που αποτελεί και κεντρικό ζητούμενο για τη φετινή χρονιά», ανέφερε ο Δημήτρης Φραγκάκης, γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, ενώ η διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων της AEGEAN, Μαρίνα Σπυριδάκη, επισήμανε ότι «στην επανεκκίνηση του τουρισμού είναι σημαντικό να μπορέσουμε, όλοι μαζί και συντονισμένα να επικοινωνήσουμε ένα δυνατό και ενιαίο μήνυμα που θα κερδίσει τον επισκέπτη και με υπευθυνότητα θα τον φέρει στη χώρα μας. Μαζί με τον ΕΟΤ, έχουμε ήδη πετύχει πολλά τα προηγούμενα χρόνια και μπορούμε να κερδίσουμε και τη φετινή χρονιά στην προτίμηση των επισκεπτών».
Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις