Τι ζητούν Αμερικανοί και Καναδοί τουρίστες από τις διακοπές τους το 2022

Τι ζητούν Αμερικανοί και Καναδοί τουρίστες από τις διακοπές τους το 2022
istock

Αλλάζουν τις συνήθειες τους οι ταξιδιώτες από τις σημαντικές αγορές των ΗΠΑ και του Καναδά.

Τα κριτήρια με τα οποία Αμερικανοί και Καναδοί θα επιλέξουν τις διακοπές τους για το 2022, αλλά και τις τάσεις που θα ακολουθήσουν, οι οποίες μάλιστα είναι μοναδικές σε αυτές τις αγορές, καταγράφει η πιο πρόσφατη έρευνα της ταξιδιωτικής εταιρείας τεχνολογίας Amadeus.

Οι τουριστικές επιχειρήσεις καλούνται να προσαρμοστούν στις νέες απαιτήσεις των ταξιδιωτών, που προέρχονται από αυτές τις δυο αγορές, που δίκαια θεωρούνται «καλοί τουρίστες». Μετά την πανδημία, οι συνήθειες τους φαίνεται να αλλάζουν, ενώ γεννούνται νέες προσδοκίες, καθώς όλα δείχνουν ότι μπαίνουμε σε μια νέα εποχή για τα ταξίδια. Αμερικανοί και Καναδοί φαίνεται να επηρεάζονται για τον προορισμό που θα επιλέξουν από τις προτάσεις φίλων και συγγενών, σε ποσοστό 30% και 35% αντίστοιχα, ενώ το 14% και το 21% αντίστοιχα θέλουν να πάνε σε μέρη που ποτέ δεν έχουν επισκεφτεί. Τα site, τα social media και η τηλεόραση επηρεάζουν επίσης σημαντικά τις αποφάσεις τους.

Σχετικά με τους πιο σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν το ποιες διακοπές τελικά θα κλείσουν, το 27% των Αμερικανών 18-29 ετών απάντησαν η τιμή και το 24% ο προορισμός, ενώ μόλις το 2% δήλωσε ότι τον ενδιαφέρει η ασφάλεια και οι πολιτικές υγείας. Στην ίδια ερώτηση και ηλικιακή ομάδα το 33% των Καναδών απάντησε η τιμή και το 17% ο προορισμός. Αντίστοιχα στην ηλικιακή ομάδα άνω των 45 ετών, η τιμή και ο προορισμός παίζει ρόλο για το 30% στους Αμερικανούς και τους Καναδούς.

Στην ερώτηση τι είδους διακοπές θα ήθελαν να είναι οι επόμενες το 32% των Αμερικανών 45 ετών και ένα απάντησε «εκδρομές με ξεναγό» και το 27%, «ξενοδοχείο – παραλία». Το 50% των καναδών είπε «ξενοδοχείο – παραλία».

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας:

Η ψηφιοποίηση είναι το κλειδί

Τα τελευταία δύο χρόνια, οι ταξιδιώτες έχουν γίνει ακόμη πιο «ψηφιακοί» και αυτό αντικατοπτρίζεται στα στάδια αναζήτησης, προγραμματισμού και κράτησης των διακοπών τους. Το 79% των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ (74% για τους Καναδούς) που συμμετείχαν στην έρευνα δηλώνουν ότι θέλουν να κάνουν τον προγραμματισμό των διακοπών τους ψηφιακά και το 75% θα επέλεγε να κάνει κράτηση μέσω του υπολογιστή ή του κινητού – με τους Καναδούς ταξιδιώτες να μην είναι πολύ πίσω, στο 64%. Αυτό ουσιαστικά δείχνει μια αλλαγή συμπεριφοράς, η οποία θέλει περισσότερη τεχνολογία και καθόλου χρήση χαρτιού, ενώ σίγουρα ταιριάζει και στις προτιμήσεις των νεότερων ταξιδιωτών που είναι πολύ πιο εξοικειωμένοι με την ψηφιακή εποχή.

Περισσότερο περιεχόμενο και υπηρεσίες

Καθώς οι ταξιδιώτες αναζητούν και αγοράζουν ταξιδιωτικές υπηρεσίες, η έρευνα καταγράφει ότι οι καταναλωτές «απολαμβάνουν το τώρα» και τους αρέσει να τους κάνουν προτάσεις για πρόσθετα προϊόντα. Για παράδειγμα, το 40% των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ ανέφερε την ενοικίαση αυτοκινήτου ως το πρόσθετο με τη μεγαλύτερη βαθμολογία και ακολούθησαν τα transfers και οι γαστρονομικές εμπειρίες. Εν τω μεταξύ, το 41% των Καναδών ταξιδιωτών έχουν πλέον περισσότερη διάθεση για γαστρονομικές εμπειρίες. Αυτό σημαίνει ότι οι τουριστικές επιχειρήσεις έχουν μια μοναδική ευκαιρία να πωλούν περισσότερα πράγματα, από μια απλή κράτηση.

Πέρα από τον παραδοσιακό πακέτο

Η έρευνά έδειξε ότι τα πακέτα all-inclusive σε ξενοδοχεία resort εξακολουθούν να είναι πρώτα σε ζήτηση. Το 46% των Καναδών ταξιδιωτών θα επέλεγε τα πιο παραδοσιακά πακέτα για την παραλία ή το ξενοδοχείο, με το 30% να επιλέγει μια απόδραση στην πόλη. Εξίσου οι Αμερικανοί προτιμούν διακοπές σε παραλίες σε διάφορα θέρετρα, ενώ το 25% θα έκανε κράτηση για πολυήμερη απόδραση στην πόλη.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα