ΕΟΤ: Καμπάνιες και δράσεις 79 εκατ. ευρώ στην τετραετία για την προβολή της Ελλάδας

ΕΟΤ: Καμπάνιες και δράσεις 79 εκατ. ευρώ στην τετραετία για την προβολή της Ελλάδας
Βασίλης Κικίλιας

Παρουσιάστηκε ο απολογισμός δράσεων του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού καθώς και η νέα τουριστική καμπάνια 2023 με τίτλο "Greece. A life-changing experience".

Τα πεπραγμένα της τετραετίας 2019-2023 του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) και οι προσπάθειες να διατηρηθεί «ζωντανή» η εικόνα της Ελλάδας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, παρουσιάστηκαν στον Οργανισμό, παρουσία του υπουργού Τουρισμού κ. Βασίλη Κικίλια. Ο απολογισμός ολοκληρώθηκε με το μήνυμα της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, «Ελλάδα. Διακοπές που σου αλλάζουν τη ζωή».

Η συμβολή του ΕΟΤ στην ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού τα δύο τελευταία χρόνια, ήταν πολύπλευρη. Πιο αναλυτικά έγιναν επτά τουριστικές καμπάνιες και διαφημιστικά προγράμματα αξίας 34 εκ. ευρώ σε πάνω από 350 μέσα και πλατφόρμες επικοινωνίας, σε συνολικά 35 αγορές στόχους. Προγράμματα συνδιαφήμισης 30 εκ. ευρώ με 200 και πλέον συνεργάτες απ’ όλον τον κόσμο. Επενδύσεις 11 εκατ. ευρώ σε 12μηνα προγράμματα συνδιαφήμισης με 10 αεροπορικές εταιρίες, 2 εκ. ευρώ σε στοχευμένες καμπάνιες για την προώθηση του χειμερινού τουρισμού και των city breaks και 2 εκ. ευρώ για ειδική προβολή των νησιών του Αιγαίου που πλήττονται από τη μεταναστευτική κρίση.

Σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού του ΕΟΤ κατευθύνθηκε σε συνεργασίες, μεταξύ άλλων τη Michelin, τη Mastercard, το Ράλλυ Ακρόπολις, το Taste of Athens, τα συνέδρια Economist, Delphi Economic Forum, Greek House Davos για την προώθηση του brand «Ελλάδα» και την προβολή του αθλητικού τουρισμού, της ελληνικής γαστρονομίας, του τουρισμού δραστηριοτήτων κ.α.

Όπως τόνισε ο υπουργός Τουρισμού κ Βασίλης Κικίλιας: «Η Ελλάδα στον τουρισμό πέτυχε ένα μικρό θαύμα. Είχε τη μεγαλύτερη τουριστική ανάκαμψη σε όλη την Ευρώπη και έφερε έσοδα που ενίσχυσαν την ελληνική οικονομία και την μέση ελληνική οικογένεια. Αυτό το μεγάλο επίτευγμα, δεν θα μπορούσε να γίνει πράξη χωρίς την άοκνη δουλειά του ΕΟΤ, της Πρόεδρου κας Άντζελας Γκερέκου, του Γενικού Γραμματέα κ. Δημήτρη Φραγκάκη των Διοικητικών Συμβουλίων και βέβαια πάνω απ’ όλα όλων των εργαζομένων του ΕΟΤ στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Πραγματοποιήσαμε καμπάνιες όλο το χρόνο, προβάλαμε τον χειμερινό τουρισμό και άλλες ειδικές μορφές τουρισμού, αναδείξαμε την Ελλάδα μέσα στα κορυφαία 5 brand στον κόσμο. Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους και ιδιαίτερα στο ίδρυμα Ωνάση για την πολύπλευρη και συνεχή υποστήριξη του στον ελληνικό τουρισμό».

Η πρόεδρος του ΕΟΤ κα Άντζελα Γκερέκου, τόνισε ότι «τα θεαματικά άλματα του ελληνικού τουρισμού, εν μέσω πρωτοφανών διεθνών κρίσεων, είναι αποτέλεσμα συνεργασίας, συντονισμού και συνέπειας μεταξύ όλων των εμπλεκομένων φορέων. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ΕΟΤ, που έχει ήδη δρομολογηθεί, καθώς και η οργανική ενσωμάτωση της γαστρονομίας και του πολιτισμού στην διαφημιστική προβολή της χώρας αποτελούν ορόσημα για το συνολικό έργο του ΕΟΤ». Η κα. Γκερέκου προανήγγειλε το Σχέδιο Δράσης, «Ανθισμένες Διαδρομές-Λευκάδιος Χερν», στο πρότυπο των δρόμων της ανθισμένης κερασιάς της Ιαπωνίας.

Ο γ.γ. του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης σε δηλώσεις του τόνισε: «Παραδίδουμε την φήμη της χώρας πολύ πιο ισχυρή από ότι την παραλάβαμε κι έναν ΕΟΤ πιο δυνατό, πιο παρεμβατικό. Δεν κρυφτήκαμε πίσω από την μεγαλύτερη κρίση της ιστορίας του τουρισμού που έτυχε στον δρόμο μας».

Greece. A life-changing experience

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ «Greece. A life-changing experience» (Ελλάδα – Εμπειρία που σου αλλάζει τη ζωή) έχει ως στόχο να προσελκύσει το διεθνές κοινό και να ενισχύσει περαιτέρω τη ζήτηση για αυθεντικές εμπειρίες διακοπών στην Ελλάδα, μέσα από τους ανθρώπους και τη φύση της χώρας, που μπορεί ακόμα να προσφέρει αυθεντικές, βιωματικές εμπειρίες που ενδεχομένως κάποιοι δεν έχουν ξαναζήσει ποτέ στη ζωή τους!

Πρόκειται για μια ζωηρή και ανατρεπτική ταινία που περιγράφει με εικόνες: «Τι γεύση έχει η ντομάτα όταν πλένεται στη θάλασσα; Πώς νιώθεις όταν βουτάς από ψηλά βράχια σε κρυστάλλινο νερό; Γιατί να χορέψεις αγκαλιά με αγνώστους;» και για τα οποία η Ελλάδα και ο ΕΟΤ έχουν όλες τις απαντήσεις.

Η καμπάνια «Greece. A life-changing experience» θα προβληθεί σε διεθνή Μέσα Επικοινωνίας σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού.

Δείτε το video:

Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα