Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα πράγματα που κλέβουν οι ταξιδιώτες από ξενοδοχεία και αεροπλάνα

Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα πράγματα που κλέβουν οι ταξιδιώτες από ξενοδοχεία και αεροπλάνα
Suitcase delivered standing in hotel room. concept of Hotel service and travel iStockphoto

Από μαξιλάρια και πετσέτες, μέχρι σωσίβια και στρώματα παίρνουν στο σπίτι πελάτες και επιβάτες σε όλο τον κόσμο, διαπράττοντας ουσιαστικά κλοπή. Για ποιο λόγο όμως κάποιοι κλέβουν στα ταξίδια τους;

Αγαπημένη συνήθεια και «αγαπημένη ενοχή» πολλών ταξιδιωτών, είναι το να παίρνουν μαζί τους ως σουβενίρ, αντικείμενα από ξενοδοχεία και αεροπλάνα. Σαφώς και υπάρχουν πολλά πράγματα μέσα σε ένα δωμάτιο και λιγότερα σε ένα αεροπλάνο, που μπορεί ένας πελάτης ή επιβάτης να βάλει στις αποσκευές του, τα οποία είναι «δωρεάν», αλλά σίγουρα έχουν κοστολογηθεί και περιλαμβάνονται στην τιμή του δωματίου/εισιτηρίου.

Υπάρχουν όμως πολλά ακόμη, που κλέβονται κυριολεκτικά και σκόπιμα. Κάποια θα τα βρούμε χρεωμένα λίγες μέρες αργότερα στην πιστωτική μας κάρτα και άλλα θα αποδειχθεί ότι τα κλέψαμε «έξυπνα» και χωρίς να μας τα χρεώσουν τελικά.

Αν και επίσημα στατιστικά στοιχεία δεν βλέπουν το φως της δημοσιότητας, υπάρχουν εσωτερικές λίστες στην κάθε επιχείρηση, στις οποίες γίνεται ο απολογισμός των κλοπιμαίων. Στα ξενοδοχεία πάνω-κάτω τα αντικείμενα που κρύβονται επιμελώς στις βαλίτσες είναι τα ίδια, όμως στα αεροπλάνα κατά τη διάρκεια της πανδημίας παρατηρήθηκαν και νέες «κακές συνήθειες».

Τα πιο συχνά αλλά και τα πιο ασυνήθιστα “κλοπιμαία” στα ξενοδοχεία

Τα μπουρνούζια, οι ρόμπες και οι παντόφλες παραμένουν από τα πιο συνήθη αντικείμενα που βάζει κάποιος ταξιδιώτης στη βαλίτσα του. Οι βελούδινες ρόμπες έχουν πολλούς φανατικούς όπως και τα αφράτα μπουρνούζια, όμως απαγορεύεται να τα πάρετε, καθώς όπως ίσως κάποιοι δεν γνωρίζουν, πλένονται και επαναχρησιμοποιούνται. Οι παντόφλες είναι συνήθως μιας χρήσης και μπορείτε να τις πάρετε σπίτι.

Οι μπαταρίες από τα τηλεκοντρόλ των διάφορων συσκευών που βρίσκονται μέσα σε ένα δωμάτιο, είναι ένα ακόμη «ανεξήγητο αντικείμενο πόθου» των πελατών. Τα ξενοδοχεία τις αλλάζουν συνεχώς γιατί δεν γνωρίζουν αν θα λειτουργούν στην επόμενη χρήση και έτσι είναι σχεδόν πάντα καινούριες.

Σαμπουάν και αφρόλουτρα και άλλα προϊόντα μπάνιου, είναι επίσης αγαπημένο σουβενίρ, αυτά σίγουρα μπορείτε να τα πάρετε, αλλά οι περισσότεροι ίσως έχουν προσέξει τα τελευταία χρόνια, ότι άσχετα με το μέγεθος της συσκευασίας, η ποσότητα του προϊόντος είναι μικρή και συνήθως δεν αξίζει τον κόπο του κουβαλήματος.

Οι πετσέτες και τα σεντόνια είναι σίγουρα τα πιο «πολύ-κλεμμένα» αντικείμενα, από τα δωμάτια. Υπάρχουν μεγάλες αλυσίδες που είδαν τα ακριβά τους λινά να εξαφανίζονται, ζημιώνοντας πολύ το ταμείο τους. Οι πελάτες πρέπει να είναι προσεκτικοί, διότι πλέον πολλά, καλά κυρίως ξενοδοχεία – τοποθετούν ηλεκτρονικές ετικέτες, για να εντοπίσουν ποιος τα πήρε.

Τα σερβίτσια, ιδιαίτερα τα ασημικά, επίσης είναι αντικείμενα κλοπής από τα δωμάτια ξενοδοχείων, ακόμα και από εστιατόρια, αλλά μπορεί να σας φέρουν σε πολύ δύσκολη θέση στη ρεσεψιόν, σε περίπτωση που σας καταλάβουν και καλέσουν την αστυνομία.

Όλοι καταλαβαίνουν γιατί οι κρεμάστρες στις ντουλάπες πολλών ξενοδοχείων δεν είναι κλασικού τύπου και δεν μπορείς να τις πάρεις. Ακόμη και σήμερα πάντως είναι κάτι που ο κόσμος βάζει στη βαλίτσα του. Στο ίδιο πνεύμα είναι και τα μικρά, διακοσμητικά μαξιλάρια, σε κάποιες περιπτώσεις ακόμα και τα κανονικά. Φακελάκια καφέ ή τσαγιού και ζάχαρης, επίσης αφαιρούνται από πολλούς την ώρα του check-out.

Στις όχι τόσο κλασικές αλλά δύσκολες κλοπές είναι αυτές των αντικειμένων τέχνης, όχι μόνο από τα δωμάτια αλλά και από άλλους χώρους των ξενοδοχείων. Στα πιο ακραία περιστατικά που κατά καιρούς αναφέρονται, είναι η κλοπή ολόκληρου στρώματος, που γίνεται συνήθως μες τη νύχτα. Λένε ότι τα πετούν από το παράθυρο ή τα μεταφέρουν με το ασανσέρ απευθείας στο γκαράζ που έχουν το αυτοκίνητο τους.

Σε κάθε περίπτωση αν κάνετε κάτι από τα παραπάνω που απαγορεύονται, θα βρείτε πιθανότατα κάποια χρέωση στην πιστωτική σας κάρτα. Πολλά ξενοδοχεία διατηρούν ακόμη αρχείο με τους πελάτες που έχουν «μακρύ χέρι» και είτε τους προσέχουν ιδιαίτερα, είτε δεν δέχονται τις κρατήσεις τους.

Τα απίθανα πράγματα που κλέβουν οι επιβάτες από τα αεροπλάνα

Κατά την προσγείωση της πτήσης, οι αεροσυνοδοί θα πουν αρκετές φορές να ελέγξετε όλα σας τα προσωπικά αντικείμενα και να τα πάρετε μαζί σας, αλλά μέχρι εκεί. Πολλοί είναι εκείνοι που παίρνουν τα πάντα, ακόμα και τα πιο απίθανα.

Στο μέσο ελληνικό σπίτι μπορεί και να υπάρχει κάποιο κουταλάκι, ή μια κούπα καφέ που έχει πάνω το σήμα της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Σήμερα οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες έχουν αντικαταστήσει τα μεταλλικά, πορσελάνινα και πλαστικά αντικείμενα σερβιρίσματος με ανακυκλώσιμα. Ακόμα και έτσι όμως, πολλοί ζητούν ζάχαρη για τον καφέ τους, ενώ τον πίνουν σκέτο, προκειμένου να πάρουν μαζί το πλαστικό κουταλάκι, ή τον ξύλινο αναδευτήρα και μια συσκευασμένη ζάχαρη. Στη business class όμως ακόμη υπάρχει το πρωτόκολλο των ποιοτικών αντικειμένων σερβιρίσματος και ο κόσμος συνεχίζει να τα κλέβει. Φλιτζάνια και μαχαιροπίρουνα καταλήγουν στις τσάντες, όπως επίσης και τα μικρά μαξιλάρια και οι κουβέρτες που παρέχει το πλήρωμα καμπίνας. Αγαπημένα αντικείμενα είναι επίσης οι αλατο-πιπεριέρες, που συχνά είναι πολύ χαριτωμένες.

Αυτό όμως που συνέβη κατά τη διάρκεια της πανδημίας και καταγράφηκε έντονα στις εσωτερικές πτήσεις στις ΗΠΑ, ήταν η κλοπή σωσιβίων. Είναι πολύ δύσκολο πραγματικά να εξηγήσει κανείς για ποιο λόγο κάποιος θα έκλεβε ένα σωσίβιο, όπως και το γιατί πολλοί κλέβουν τις καρτέλες με τις οδηγίες ασφάλειας.

Καθόλου λίγοι δεν είναι εκείνοι που κλέβουν τα «σακουλάκια υγείας» που βρίσκονται εκεί σε περίπτωση που κάποιος νιώσει ναυτία. Μερικοί τα μαζεύουν επειδή έχουν λογότυπα αεροπορικών εταιρειών. Για παράδειγμα, ένας από τους συλλέκτες στη Γερμανία συγκέντρωσε περισσότερες από 250 από αυτές τις σακουλίτσες από 50 χώρες.

Γιατί κλέβουν οι πελάτες/επιβάτες

Οι ψυχολόγοι λένε, ότι οι κλοπές μέσα στα αεροπλάνα γίνονται από κάποιους επιβάτες ως εκδίκηση, αφού θεωρούν ότι έχουν πληρώσει ακριβά το εισιτήριο τους, ή ότι είναι στριμωγμένοι στο κάθισμα, κλπ. Γεγονός είναι ότι από τις υπερανέσεις που παρείχαν κάποτε οι αεροπορικές εταιρείες, με τζάμπα αποσκευές, πολύ φαγητό και ποτό, αλλά και άνετα καθίσματα, τώρα έχουμε περάσει στο ακριβώς αντίθετο.

Όσο για τα ξενοδοχεία, πολλοί πελάτες θεωρούν, ότι πληρώνοντας ένα βράδυ για να μείνουν σε ένα δωμάτιο, αυτό τους ανήκει, καθώς και ότι έχει μέσα.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα