Ποιο είναι το τρίτο πολυτελές ξενοδοχείο της Marriott που θα ανοίξει στα Χανιά
Διαβάζεται σε 4'Η Marriott International ανακοίνωσε την συνεργασία της με την εταιρεία Βασιλάκης Α.Ε. για να φέρει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το brand της JW Marriott.
- 14 Μαρτίου 2024 06:59
Με ακόμη ένα ξενοδοχείο στα Χανιά της Κρήτης επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο της η μεγαλύτερη ξενοδοχειακή αλυσίδα του κόσμου Marriott International και μάλιστα με το brand της JW Marriott.
Το JW Marriott Crete Resort & Spa, που αναμένεται να ανοίξει το 2025 στην περιοχή Μαράθι, αναπτύσσεται από την εταιρεία Βασιλάκης Α.Ε. και τη διαχείριση του έχει αναλάβει η εταιρεία SWOT Hospitality. Τα θέρετρο της Marriott στα Χανιά, είναι το Domes Noruz και το Domes Zeen, της Domes Resorts, που λειτουργεί κάτω από το brand Autograph Collection και Luxury Collection, αντίστοιχα.
Το νέο θέρετρο θα εκτείνεται σε 100 στρέμματα και σχεδιάζεται από το αρχιτεκτονικό γραφείο Block722. Θα αποτελείται από 160 πολυτελή δωμάτια, με όλες τις σουίτες και τις βίλες να διαθέτουν ιδιωτική πισίνα ή τζακούζι.
Ο σχεδιασμός του ξενοδοχείου περιλαμβάνει επίσης πολλαπλούς χώρους ευεξίας, καθώς και το διάσημο concept JW Garden. Θα διαθέτει ακόμη πέντε εστιατόρια και μπαρ, συμπεριλαμβανομένων ενός παραδοσιακού κρητικού εστιατορίου, και ενός μεσογειακού εστιατορίου, δίπλα στη θάλασσα. Επιπλέον, στις παροχές του ξενοδοχείου περιλαμβάνονται πισίνες, γυμναστήριο, beach club, spa και εμπειρίες Family by JW.
Πανίσχυρη η παρουσία της Marriott στην Ελλάδα
Η Marriott International είναι ο ηγέτης της αγοράς στην Ελλάδα μεταξύ των διεθνών αλυσίδων ξενοδοχείων, με μερίδιο 20% των ξενοδοχειακών δωματίων, ενώ μόλις 9 χρόνια πριν, το 2014 δεν είχε καν παρουσία στην ελληνική αγορά καθώς στα τέλη του 2013 δεν ανανεώθηκε το συμβόλαιο με το Ledra Marriott της Αθήνας. Το ίδιο κτήριο σήμερα λειτουργεί ως Grand Hyatt Athens.
Σύμφωνα με στοιχεία έκθεσης της GBR, από το 2015 η Marriott άρχισε να χτίζει την παρουσία της στην Ελλάδα και εκείνη τη χρονιά η Domes of Elounda ανακοίνωσε ότι θα ενταχθεί στην Autograph Collection, το πρώτο ξενοδοχείο της συλλογής στην Ελλάδα και τη Μεσόγειο.
Τον Σεπτέμβριο του 2016 η Marriott International ολοκλήρωσε την εξαγορά της Starwood Hotels & Resorts, η οποία είχε τότε 1 Sheraton στην Ελλάδα, 8 ξενοδοχεία της The Luxury Collection συμπεριλαμβανομένου του Arion Astir Palace και 2 Westin Resorts συμπεριλαμβανομένου του Westin Athens Astir Palace. Σήμερα το Astir Palace λειτουργεί ως Four Seasons Astir Palace.
Με την εξαγορά της Starwood, η εταιρεία απέκτησε επίσης το πλειοψηφικό πακέτο των Design Hotels, ενώ από τον Φεβρουάριο του 2021 η Marriott εξαγόρασε πλήρως την εταιρεία. Το 2017 η Design Hotels είχε 12 μέλη στη χώρα μας, ενώ σήμερα 25 ξενοδοχεία συνδέονται με πάνω από 1.600 δωμάτια. Τον Μάιο του 2018 η εταιρεία επέστρεψε στην Αθήνα με το άνοιγμα του Athens Marriott, του ξενοδοχείου του ομίλου Χανδρής της λεωφόρου Συγγρού, που ονομαζόταν Metropolitan.
Το πρώτο Moxy της αλυσίδας άνοιξε στην Πάτρα το καλοκαίρι του 2019 με το όνομα Moxy Patra Marina, ενώ από το 2022 άνοιξε και το Moxy Athens City στην Πλατεία Ομονοίας. Τέλος, η συλλογή Autograph της Marriott επεκτάθηκε στην Ελλάδα μετά το Domes of Elounda το 2015 με το Domes Noruz στα Χανιά το 2016, το Academia της Αθήνας το 2019, το Domes of Corfu το 2021 και το ξενοδοχείο Monasty στη Θεσσαλονίκη το 2022 και ακολούθησε το Domes Aulus Zante, στη Ζάκυνθο.
Ψήφος εμπιστοσύνης στην Κρήτη
“Η Ελλάδα παραμένει ένας από τους πιο ελκυστικούς προορισμούς για τον σημερινό παγκόσμιο ταξιδιώτη και η υπογραφή του JW Marriott Crete Resort & Spa αντικατοπτρίζει τη συνεχή ζήτηση που παρατηρούμε για πολυτελή καταλύματα, σε όλη τη χώρα”, δήλωσε ο Jerome Briet, Chief Development Officer, Europe, Middle East & Africa, Marriott International, με αφορμή το νέο ξενοδοχείο στα Χανιά. “Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τη Βασιλάκης Α.Ε. και τη SWOT Hospitality για να παρουσιάσουμε στην Κρήτη την εξαιρετική φιλοξενία, τον προσεγμένο σχεδιασμό και τις πλούσιες εμπειρίες που πρεσβεύει η JW Marriott”.
Ο Αντώνης Βασιλάκης, ιδιοκτήτης της Βασιλάκης Α.Ε. σε δηλώσεις του τόνισε ότι «Οι αξίες της JW Marriott συνάδουν με το όραμά μας για το ξενοδοχείο και είμαστε σίγουροι ότι μαζί θα αναβαθμίσουμε την εμπειρία φιλοξενίας στην Ελλάδα και θα θέσουμε νέα πρότυπα πολυτέλειας για τους επισκέπτες μας”.
Ο Στέλιος Κουτσιβίτης, πρόεδρος της SWOT Hospitality μιλώντας για τη νέα συνεργασία σημείωσε ότι το JW Marriott Crete Resort & Spa φιλοδοξεί να επαναπροσδιορίσει την πολυτελή φιλοξενία στη Μεσόγειο, ενώ παράλληλα αποδεικνύει τη δυνατότητα της Ελλάδας να προσελκύσει εμβληματικά ξενοδοχειακά brands και να καταστεί διεθνής πολυτελής προορισμός”.