Ποιος είναι ο σημαντικότερος λόγος επιλογής ενός ξενοδοχείου
Διαβάζεται σε 4'Νέα έρευνα της Accor στην Ευρώπη εξετάζει τη διαρκώς αυξανόμενη σημασία των κριτικών και αξιολογήσεων επισκεπτών για την κράτηση σε ένα ξενοδοχείο.
- 20 Ιουνίου 2024 06:30
Ένα εντυπωσιακό 97% των επισκεπτών ενός ξενοδοχείου έχει συμβουλευτεί κριτικές άλλων επισκεπτών όταν θέλει να κάνει κράτηση για διαμονή σε ξενοδοχείο ή resort, σύμφωνα με νέα έκθεση της ξενοδοχειακής εταιρείας Accor.
Η έκθεση, που βασίζεται σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 5.000 ταξιδιώτες σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες που έμειναν σε ένα ξενοδοχείο ή resort τους τελευταίους 12 μήνες, αποκαλύπτει ότι σχεδόν τέσσερις στους δέκα (38%) επισκέπτες συμβουλεύονται τις κριτικές κάθε φορά που κάνουν κράτηση για διαμονή και ένα 38% συμβουλεύονται τις κριτικές τις περισσότερες φορές. Σύμφωνα με τη μελέτη, οι κριτικές και οι αξιολογήσεις των επισκεπτών είναι ο δεύτερος πιο σημαντικός παράγοντας στη διαδικασία απόφασης κράτησης, ακριβώς μετά από τα δωμάτια και τις ανέσεις και πάνω από κριτήρια όπως επιλογές φαγητού, σύνδεση Wi-Fi/internet και πρότυπα υγείας και υγιεινής.
Οι ερωτηθέντες και στις πέντε χώρες επιθυμούν να εμβαθύνουν όταν διαβάζουν κριτικές. Κατά μέσο όρο, οι επισκέπτες διαβάζουν εννέα κριτικές (8,63) για κάθε ξενοδοχείο ή resort που θέλουν να μείνουν, με τους ταξιδιώτες της Πολωνίας να διαβάζουν τις περισσότερες (10,58).
Η καθαριότητα ο πιο σημαντικός παράγοντας
Οι πληροφορίες που ενδιαφέρουν περισσότερο τους ερωτηθέντες πριν κάνουν κράτηση είναι το πόσο καθαρό είναι ένα ξενοδοχείο ή resort. Όταν τους ζητήθηκε να προσδιορίσουν τρεις τομείς για τους οποίους θα ήθελαν περισσότερο να έχουν πληροφορίες, το 52% δήλωσε ότι η καθαριότητα ήταν ο πιο σημαντικός παράγοντας, ακολουθούμενος από τη σχέση ποιότητας-τιμής (27%), τα υπνοδωμάτια (26%), την τοποθεσία (21%) και τη φιλική συμπεριφορά του προσωπικού ( 19%).
Οι κριτικές είναι πιο σημαντικές για ζευγάρια και οικογένειες παρά για solo ταξιδιώτες. Από αυτούς που διαβάζουν κριτικές, το 85% όσων θέλουν να κλείσουν ένα ταξίδι με τον σύντροφο τους πιστεύουν ότι οι κριτικές πελατών είναι σημαντικές. Σχεδόν αντίστοιχο ποσοστό (82%) αναφέρει ότι οι κριτικές είναι σημαντικές όταν κάνουν κράτηση για οικογενειακές διακοπές. Ακόμη και όταν κάνουν κράτηση για ένα solo ταξίδι, το 66% είπε ότι η ανάγνωση κριτικών αποτελεί σημαντικό μέρος της διαδικασίας λήψης αποφάσεων, με το 55% όσων ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους να συμφωνούν.
Οι Πολωνοί γράφουν τις περισσότερες αξιολογήσεις
Σε συνέχεια της διαμονής τους σε ένα ξενοδοχείο ή resort, σχεδόν έξι στους δέκα (57%) αναφέρουν ότι γράφουν κριτικές για τουλάχιστον τις μισές από τις διαμονές τους. Το 10% των ερωτηθέντων το κάνει μετά από κάθε διαμονή, ενώ το 30% το κάνει τις περισσότερες φορές. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι οι Πολωνοί ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό να γράψουν κριτικές, με το 95% να το έχει κάνει. Ακολουθούν οι ταξιδιώτες από την Ισπανία (94%), τη Γερμανία (85%) και τη Γαλλία (84%), με τους Βρετανούς να είναι οι λιγότερο πιθανό να γράψουν (79%).
Σύμφωνα με τη μελέτη, το 71% των ερωτηθέντων εκτιμά τα ξενοδοχεία που απαντούν στις κριτικές, καθώς αυτό δείχνει δίνουν ιδιαίτερη σημασία στις απόψεις των πελατών τους. Το ποσοστό αυτό ήταν υψηλότερο στην Ισπανία, με το 78% να συμφωνεί, και χαμηλότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο με το 59% να συμφωνεί. Ωστόσο, το 12% εξέφρασε ότι δεν είναι υπέρ των ξενοδοχείων ή resorts που απαντούν στις κριτικές των επισκεπτών, θεωρώντας ότι αυτό μπορεί να φαίνεται μη ειλικρινές ή να είναι απλώς μια υποχρέωση.