Ποιος είναι ο σημαντικότερος λόγος επιλογής ενός ξενοδοχείου

Διαβάζεται σε 4'
ξενοδοχείο Mercure Paris Gare Du Nord La Fayette
Mercure Paris Gare Du Nord La Fayette Cathrine Stukhard Gonzalez

Νέα έρευνα της Accor στην Ευρώπη εξετάζει τη διαρκώς αυξανόμενη σημασία των κριτικών και αξιολογήσεων επισκεπτών για την κράτηση σε ένα ξενοδοχείο.

Ένα εντυπωσιακό 97% των επισκεπτών ενός ξενοδοχείου έχει συμβουλευτεί κριτικές άλλων επισκεπτών όταν θέλει να κάνει κράτηση για διαμονή σε ξενοδοχείο ή resort, σύμφωνα με νέα έκθεση της ξενοδοχειακής εταιρείας Accor.

Η έκθεση, που βασίζεται σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 5.000 ταξιδιώτες σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες που έμειναν σε ένα ξενοδοχείο ή resort τους τελευταίους 12 μήνες, αποκαλύπτει ότι σχεδόν τέσσερις στους δέκα (38%) επισκέπτες συμβουλεύονται τις κριτικές κάθε φορά που κάνουν κράτηση για διαμονή και ένα 38% συμβουλεύονται τις κριτικές τις περισσότερες φορές. Σύμφωνα με τη μελέτη, οι κριτικές και οι αξιολογήσεις των επισκεπτών είναι ο δεύτερος πιο σημαντικός παράγοντας στη διαδικασία απόφασης κράτησης, ακριβώς μετά από τα δωμάτια και τις ανέσεις και πάνω από κριτήρια όπως επιλογές φαγητού, σύνδεση Wi-Fi/internet και πρότυπα υγείας και υγιεινής.

Οι ερωτηθέντες και στις πέντε χώρες επιθυμούν να εμβαθύνουν όταν διαβάζουν κριτικές. Κατά μέσο όρο, οι επισκέπτες διαβάζουν εννέα κριτικές (8,63) για κάθε ξενοδοχείο ή resort που θέλουν να μείνουν, με τους ταξιδιώτες της Πολωνίας να διαβάζουν τις περισσότερες (10,58).

Η καθαριότητα ο πιο σημαντικός παράγοντας

Ξενοδοχείο Adagio Paris Opera
Adagio Paris Opera Benedicte Karyotis

Οι πληροφορίες που ενδιαφέρουν περισσότερο τους ερωτηθέντες πριν κάνουν κράτηση είναι το πόσο καθαρό είναι ένα ξενοδοχείο ή resort. Όταν τους ζητήθηκε να προσδιορίσουν τρεις τομείς για τους οποίους θα ήθελαν περισσότερο να έχουν πληροφορίες, το 52% δήλωσε ότι η καθαριότητα ήταν ο πιο σημαντικός παράγοντας, ακολουθούμενος από τη σχέση ποιότητας-τιμής (27%), τα υπνοδωμάτια (26%), την τοποθεσία (21%) και τη φιλική συμπεριφορά του προσωπικού ( 19%).

Οι κριτικές είναι πιο σημαντικές για ζευγάρια και οικογένειες παρά για solo ταξιδιώτες. Από αυτούς που διαβάζουν κριτικές, το 85% όσων θέλουν να κλείσουν ένα ταξίδι με τον σύντροφο τους πιστεύουν ότι οι κριτικές πελατών είναι σημαντικές. Σχεδόν αντίστοιχο ποσοστό (82%) αναφέρει ότι οι κριτικές είναι σημαντικές όταν κάνουν κράτηση για οικογενειακές διακοπές. Ακόμη και όταν κάνουν κράτηση για ένα solo ταξίδι, το 66% είπε ότι η ανάγνωση κριτικών αποτελεί σημαντικό μέρος της διαδικασίας λήψης αποφάσεων, με το 55% όσων ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους να συμφωνούν.

Οι Πολωνοί γράφουν τις περισσότερες αξιολογήσεις

Ξενοδοχείο Ibis Paris Montparnasse Place Catalogne
Ibis Paris Montparnasse Place Catalogne Nicolas Aneston

Σε συνέχεια της διαμονής τους σε ένα ξενοδοχείο ή resort, σχεδόν έξι στους δέκα (57%) αναφέρουν ότι γράφουν κριτικές για τουλάχιστον τις μισές από τις διαμονές τους. Το 10% των ερωτηθέντων το κάνει μετά από κάθε διαμονή, ενώ το 30% το κάνει τις περισσότερες φορές. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι οι Πολωνοί ταξιδιώτες είναι πιο πιθανό να γράψουν κριτικές, με το 95% να το έχει κάνει. Ακολουθούν οι ταξιδιώτες από την Ισπανία (94%), τη Γερμανία (85%) και τη Γαλλία (84%), με τους Βρετανούς να είναι οι λιγότερο πιθανό να γράψουν (79%).

Σύμφωνα με τη μελέτη, το 71% των ερωτηθέντων εκτιμά τα ξενοδοχεία που απαντούν στις κριτικές, καθώς αυτό δείχνει δίνουν ιδιαίτερη σημασία στις απόψεις των πελατών τους. Το ποσοστό αυτό ήταν υψηλότερο στην Ισπανία, με το 78% να συμφωνεί, και χαμηλότερο στο Ηνωμένο Βασίλειο με το 59% να συμφωνεί. Ωστόσο, το 12% εξέφρασε ότι δεν είναι υπέρ των ξενοδοχείων ή resorts που απαντούν στις κριτικές των επισκεπτών, θεωρώντας ότι αυτό μπορεί να φαίνεται μη ειλικρινές ή να είναι απλώς μια υποχρέωση.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα