Σε ισχυρό “παίχτη” της ελληνικής ξενοδοχειακής αγοράς σκοπεύει να αναδειχθεί η Κινεζική Fosun

Σε ισχυρό “παίχτη” της ελληνικής ξενοδοχειακής αγοράς σκοπεύει να αναδειχθεί η Κινεζική Fosun

Η εταιρεία θα λειτουργεί οκτώ πολυτελή ξενοδοχεία φέτος στη χώρα μας και προγραμματίζει άλλες εννέα μονάδες.

Τουλάχιστον 17 πολυτελείς ξενοδοχειακές μονάδες πρόκειται να λειτουργεί σε διάφορους προορισμούς στην Ελλάδα μέσα στα επόμενα χρόνια ο κινεζικός κολοσσός Fosun, που ήδη δραστηριοποιείται στη χώρα μας με τέσσερα ξενοδοχεία, ενώ φέτος ανοίγουν άλλα τέσσερα.

Ο ξενοδοχειακός βραχίονας της εταιρείας, Fosun Tourism Group (FTG), παρουσίασε το φιλόδοξο επενδυτικό πλάνο της στην Ελλάδα αλλά και τον κόσμο, που περιλαμβάνει την ανάπτυξη 30 νέων ξενοδοχείων σε διάφορες χώρες, κάτω από τα brands «Casa Cook» και «Cook’s Club». Σημειώνεται ότι η Fosun, που ήταν μεγαλομέτοχος του tour operator Thomas Cook, απέκτησε τα ξενοδοχεία μετά την πτώχευση του το 2019.

Όπως τόνισε ο αντιπρόεδρος της FTC Alessandro Dassi, τα δύο αυτά ξενοδοχειακά brands, είναι εμπνευσμένα και ξεκίνησαν ουσιαστικά από την Ελλάδα με την εταιρεία να επιταχύνει το πλάνο ανάπτυξής της στη χώρα, διπλασιάζοντας τον αριθμό των ξενοδοχείων τόσο σε παραδοσιακούς όσο και σε ανερχόμενους προορισμούς έως το 2023.

Alessandro Dassi

Στόχος της FTG είναι να καθιερωθεί ως ένας από τους κορυφαίους ξενοδοχειακούς ομίλους στη χώρα μας. Ήδη λειτουργούν από το 2020 τέσσερις μονάδες σε Ρόδο, Κω και Κρήτη, ενώ φέτος την άνοιξη αναμένεται να ανοίξουν ακόμη τέσσερις μονάδες σε Ρόδο, Κέρκυρα, Μύκονο και Σάμο.

Αναλυτικά τα ξενοδοχεία που θα λειτουργούν φέτος το καλοκαίρι είναι τα Casa Cook Rhodes, Casa Cook Samos, Casa Cook Mykonos, Cook’s Club Hersonissos, Cook’s Club Tigaki Kos, Cook’s Club Rhodes City Beach, Cook’s Club Ialysos Rhodes, Cook’s Club Corfu. Το χαρτοφυλάκιο της FTG κατά τη φετινή σεζόν περιλαμβάνει συνολικά 15 ξενοδοχεία Casa Cook και Cook’s Club σε κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς σε Ελλάδα, Αίγυπτο, Τουρκία, Ισπανία και Βουλγαρία.

Τα σχέδια της FTG για την Ελλάδα

Στην Ελλάδα, του χρόνου η αλυσίδα θα ανοίξει ακόμη μια μονάδα, ενώ στα πλάνα της είναι η ανάπτυξη ακόμη οκτώ ξενοδοχείων. Οι προορισμοί που βρίσκονται στο στόχαστρο στης Fosun είναι η Αθήνα, η Αθηναϊκή Ριβιέρα, η Ζάκυνθος, η Θάσος, η Χαλκιδική, λουτροπόλεις της ενδοχώρας, καθώς και άλλα νησιά, όχι απαραίτητα σε κύριους προορισμούς, αλλά και σε πιο άγνωστους.

Οι βασικές αγορές εισερχόμενου τουρισμού για τα ξενοδοχεία είναι η Γερμανική και η Αγγλική, ενώ δυναμική ανάπτυξη έχουν και οι αγορές του Ισραήλ και της Ελβετίας. Στα σχέδια της εταιρείας είναι και η προσέλκυση Ελλήνων τουριστών. Στόχος της είναι οι online πωλήσεις και κυρίως οι απευθείας online κρατήσεις στα ξενοδοχεία της, περιορίζοντας την εξάρτηση της από τους tour operators.

Ο κ. Dassi σε δηλώσεις του εξέφρασε την αισιοδοξία του για τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού τη φετινή χρονιά. «Η Ελλάδα αποτελεί έναν στρατηγικό προορισμό για εμάς, που ταιριάζει απόλυτα με τα brands των ξενοδοχείων μας. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε έναν από τους κορυφαίους ξενοδοχειακούς ομίλους στην περιοχή», δήλωσε.

Μάλιστα απηύθυνε ανοιχτή πρόσκληση στην ελληνική ξενοδοχειακή κοινότητα να διερευνήσουν από κοινού πιθανές συνεργασίες με αμοιβαία οφέλη και για τα δύο μέρη. «Είναι στρατηγική μας απόφαση να ενισχύσουμε την επένδυσή μας στην περιοχή με την επέκταση του αριθμού των ξενοδοχείων κάτω από τα brands Casa Cook και Cook’s Club. Είμαστε ανοιχτοί σε συνεργασίες με ξενοδόχους και επενδυτές που θέλουν να είναι μέρος αυτού του οράματος», πρόσθεσε ο αντιπρόεδρος της εταιρείας.

Casa Cook

Σχετικά με τις επιπτώσεις του πολέμου στην Ουκρανία, αλλά και της αύξησης του κόστους ενέργειας, ο κ. Dassi δήλωσε ότι οι Ρώσοι και Ουκρανοί τουρίστες αποτελούν μονοψήφιο ποσοστό της πελατείας των ξενοδοχείων και δεν αναμένεται να επηρεάσει αρνητικά. Εξέφρασε δε την άποψη ότι οι Ευρωπαίοι θα αντιμετωπίσουν τα επιπλέον κόστη της ενέργειας, κόβοντας από τον προϋπολογισμό τους άλλες δραστηριότητες, αλλά όχι τις διακοπές τους.

Σύμφωνα με τον Remo Masala, Creative Director των δύο ξενοδοχειακών brands, «το Casa Cook και το Cook’s Club ταιριάζουν στο μοντέλο των μεταμοντέρνων χώρων, όπου οι επισκέπτες μπορούν να συνδεθούν μεταξύ τους σε ένα κοινό μέρος και να μοιραστούν εμπειρίες. Όλα τα ξενοδοχεία μας είναι βαθιά εμπνευσμένα από την ελληνική λέξη «παρέα», που αποτελεί και τη βασική αξία των brands». Όπως εξήγησε τα ξενοδοχεία απευθύνονται στον ταξιδιώτη του σήμερα, που αναζητά το αυθεντικό.

Σημειώνεται ότι στη Fosun Tourism Group ανήκει επίσης η γαλλική αλυσίδα ξενοδοχείων Club Med καθώς και η Thomas Cook που επανεκκίνησε πρόσφατα τη λειτουργία της ως αποκλειστικά online travel agency.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα