Στα ξενοδοχεία στρέφουν την προσοχή τους μεγάλοι Ελληνικοί Όμιλοι
Μετά τους ξένους επενδυτές και έλληνες δείχνουν το ενδιαφέρον τους στον τουρισμό και ειδικότερα στα ξενοδοχεία.
- 14 Ιουλίου 2022 06:50
Η ξενοδοχειακή αγορά της Ελλάδας δεν ελκύει μόνο ξένους, αλλά και εγχώριους επενδυτές, εταιρείες που μέχρι πρόσφατα δεν είχαν επιχειρηματικές δραστηριότητες στον κλάδο της φιλοξενίας, όμως τώρα ο τουρισμός μοιάζει πιο ελκυστικός από ποτέ.
Μόλις χτες η Attica Group, o μεγαλύτερος ακτοπλοϊκός όμιλος στη χώρα μας, ανακοίνωσε την απόκτηση του συνόλου των μετοχών του γνωστού ξενοδοχείου της Τήνου, Tinos Beach που βρίσκεται στη θέση Κιόνια. Πρόκειται για το δεύτερο απόκτημα του ομίλου, μέσω της θυγατρικής της Attica Blue Hospitality, μετά την εξαγορά του Naxos beach στη Νάξο, τον προηγούμενο Δεκέμβριο. Το τίμημα για το ξενοδοχείο της Τήνου ανήλθε σε 6, εκατ. ευρώ, ποσό ακριβώς το ίδιο με το κατάλυμα της Νάξου. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στην αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων του Tinos Beach, το οποίο διαθέτει 180 δωμάτια σε ένα τριώροφο κεντρικό κτίριο με υπόγειο και τρία συγκροτήματα bungalows. To Naxos Resort Beach Hotel που βρίσκεται στον Άγιο Γεώργιο Νάξου, διαθέτει 88 δωμάτια με δυνατότητα ανέγερσης επιπλέον 1.300 τ.μ. Και σε αυτό το κατάλυμα η εταιρεία θα προχωρήσει σε ανακαίνιση. Είναι γνωστό ότι ο όμιλος της Attica διερευνά εδώ και καιρό την είσοδο του στον ξενοδοχειακό κλάδο, κάνοντας ξεκίνημα από τις Κυκλάδες, ενώ στα σχέδια της είναι η απόκτηση και άλλων ξενοδοχείων.
Από τη Θεσσαλονίκη, ο Όμιλος Fais που δραστηριοποιείται στο χώρο των διεθνών luxury, fashion και sports brands στην Ελλάδα και τα βαλκάνια αποφάσισε πρόσφατα την ίδρυση εξειδικευμένου τμήματος στους τομείς των ξενοδοχείων και της γαστρονομίας. Το ντεμπούτο του στα ξενοδοχεία το έκανε τον Απρίλιο με το άνοιγμα του Radisson Blu Zaffron Resort στο Καμάρι της Σαντορίνης, που λειτουργεί κάτω από το διεθνές brand της Radisson Blue. To νέο ξενοδοχείο είναι 5 αστέρων και διαθέτει 103 σουίτες, μια επένδυση που ανέρχεται στα 20 εκατ. ευρώ. Τα επόμενα βήματα του ομίλου είναι η επέκταση του στην Κέρκυρα με την αναβίωση και αξιοποίηση του πύργου Castello Bibelli και στην Κρήτη.
Ο όμιλος της COCO-MAT που δραστηριοποιείται στο χώρο των φυσικών προϊόντων ύπνου, λευκών ειδών και επίπλων για κατοικίες και ξενοδοχεία, με παρουσία σε 21 χώρες σε όλο τον κόσμο, συνεχίζει να επεκτείνει την παρουσία του στο χώρο των ξενοδοχείων. Σήμερα, διαθέτει τέσσερα ξενοδοχεία στην Αθήνα, ένα στη Σέριφο και ένα στη Σαντορίνη και σχεδιάζει δυναμικά τα επόμενα βήματα για τη επέκταση του χαρτοφυλακίου της. Το πιο πρόσφατο άνοιγμα του Ομίλου ήταν το Μάιο με το ξενοδοχείο COCO-MAT Hotel Santorini, ένα eco-conscious boutique resort στην Καλντέρα της Σαντορίνης. Το νέο ξενοδοχείο ακολουθεί πιστά τα πρότυπα βιωσιμότητας, διαθέτοντας εγκαταστάσεις, εξοπλισμό και υπηρεσίες απόλυτα φιλικές προς το περιβάλλον. Στα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας είναι το άνοιγμα ακόμα δύο μονάδων σε Αθήνα και Μονεμβασιά.
Η Attica Blue Hospitality Μον/πη Α.Ε. («Attica Blue Hospitality»), 100% θυγατρική της Attica Group, εξαγόρασε την ιδιοκτήτρια εταιρεία του ξενοδοχείου Naxos Resort Beach Hotel που βρίσκεται στον Άγιο Γεώργιο Νάξου έναντι τιμήματος Ευρώ 6,5 εκατ., το οποίο χρηματοδοτήθηκε με τραπεζικό δανεισμό.
Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις