Θεσσαλονίκη: Αντιδράσεις για το βίντεο του Οργανισμού Τουρισμού με φραπέ και “μ@λ@κ@” – Ανέλαβε την ευθύνη η Πατουλίδου
Τον φραπέ και μία επίμαχη λέξη επέλεξε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης να παρουσιάσει ως σήμα κατατεθέν για τουριστικό σποτ της πόλης. "Ανεβαίνει, κατεβαίνει, προχωράμε", η εξήγηση της Βούλας Πατουλίδου.
- 13 Σεπτεμβρίου 2023 17:22
Οργισμένες και δικαιολογημένες αντιδράσεις προκάλεσε ένα σποτ του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο διαφημιστικής καμπάνιας για την προβολή της πόλης.
Στο βίντεο, το οποίο δημοσιεύτηκε ως reel στο Instagram και το οποίο πλέον έχει κατέβει, παρουσιάζονται ως σήματα κατατεθέν της πόλης ο φραπές και η λέξη “μαλ…ς”.
Την ευθύνη για το άστοχο διαφημιστικό σποτ ανέλαβε η πρόεδρος του Οργανισμού, Βούλα Πατουλίδου σε συνέντευξή της στο Status 107,7, εξηγώντας πως έχει συσταθεί μία ομάδα εννέα παιδιών και αποφασίστηκε να “γυρίσουν κάτι που να είναι λίγο ιντριγκαδόρικο για τη Θεσσαλονίκη, γιατί πάντα τα νέα παιδιά έχουν άλλη ματιά. Πιστεύω ότι ήταν και χιουμοριστικό”, για να παραδεχτεί στη συνέχεια πως “Προφανώς δεν είναι ακόμη καιρός, δεν έχουμε ωριμάσει. Θέλουμε ναι μεν να είμαστε, όντως, μια πόλη, μια Ελλάδα όπου μπορεί η λέξη αυτή να ακούγεται κάθε δεύτερη κουβέντα, αλλά όταν τη διακωμωδούμε και αυτοσαρκαζόμαστε… προφανώς θέλουμε ακόμη δουλειά”.
“Έχουμε πει ότι θα κάνουμε reel, υπάρχει μια εμπιστοσύνη, κι αναλαμβάνω εγώ την ευθύνη, δεν την πετάω σε κανέναν άλλον, ότι μπορεί η πρόεδρος να εγκρίνει ή να μην εγκρίνει σε συνεργασία με αυτούς που έχουμε αναθέσει να κάνουν κάποια πράγματα. Εγώ την έχω λοιπόν την ευθύνη, ως Βούλα Πατουλίδου, πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής. Είχα την άδεια από το Διοικητικό Συμβούλιο να ανεβάζουμε τα reel. Άρα την ευθύνη την έχω εγώ”.
Παράλληλα πρόσθεσε πως “για τη δική μου αισθητική πρόκειται για κάτι μικρό. Αυτό που ειλικρινά σας λέω, φεύγει σαν καταρράκτης, σαν νερό, το “μ@@@@@ς”, που είναι τόσο ωραία δοσμένο, κατ’ εμέ. Δεν είναι σποτ είναι ένα reel, ανεβαίνει, κατεβαίνει, προχωράμε, δεν είναι η κεντρική διαφημιστική καμπάνια της Θεσσαλονίκης. Μια αστοχία για το τώρα, μπορεί μετά από δύο χρόνια να είναι το καλύτερο”.
Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις