Τι πρέπει να κάνουν οι ξενοδόχοι για να εξασφαλίσουν πελατεία μέχρι το τέλος του χρόνου

Τι πρέπει να κάνουν οι ξενοδόχοι για να εξασφαλίσουν πελατεία μέχρι το τέλος του χρόνου
Οικογένεια σε ξενοδοχείο ISTOCK

To μάλλον εξαιρετικό πρώτο εξάμηνο του 2022 για τον παγκόσμιο τουρισμό, μπορεί να συνεχισθεί αν οι ξενοδόχοι ακολουθήσουν τις νέες τάσεις των καταναλωτών.

Η παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία αντιστέκεται στα απανωτά «χτυπήματα» των καιρών, αφού ο κόσμος θέλει να ταξιδέψει, αψηφώντας τα σοβαρά προβλήματα που ταλανίζουν την οικονομία, δύο χρόνια μετά την πανδημία.

Οι τελευταίοι μήνες έφεραν ακόμη μια σειρά προκλήσεων με τον πόλεμο στην Ευρώπη, την αύξηση του πληθωρισμού, τις υψηλές τιμές των καυσίμων, τις ελλείψεις προσωπικού στον κλάδο της φιλοξενίας αλλά και σε άλλες εμπλεκόμενες επιχειρήσεις του τουρισμού κ.α. Όπως δείχνουν τα στοιχεία της έρευνας της Expedia, υπάρχουν πολλές θετικές τάσεις για τον ταξιδιωτικό κλάδο, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης των ταξιδιών μεγάλων αποστάσεων, των υψηλότερων μέσων ημερήσιων χρεώσεων στα ξενοδοχεία και των χαμηλότερων ποσοστών ακυρώσεων.

Το πρώτο εξάμηνο του 2022 εξελίχθηκε καλά και μένει η τάση αυτή να συνεχιστεί και για το υπόλοιπο του έτους, με την Expedia να δίνει οδηγίες στους ξενοδόχους πώς να το επιτύχουν.

Η ζήτηση ξενοδοχείων είναι μεγάλη, παρά το αυξανόμενο κόστος

Το 2ο τρίμηνο συνέχισε τη δυναμική που είχε ξεκινήσει από το 1ο τρίμηνο, αφού καταγράφηκε έντονη αύξηση της ζήτησης, με αποτέλεσμα να σημειωθεί ο υψηλότερος αριθμός κρατήσεων καταλυμάτων στην ιστορία του Ομίλου Expedia. Οι συνολικές ακαθάριστες κρατήσεις αυξήθηκαν κατά διψήφιο ποσοστό από έτος σε έτος, καθώς η ζήτηση ταξιδιών συνέχισε να αυξάνεται.

Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί σημείωσαν ισχυρή αύξηση στη ζήτηση ξενοδοχείων κατά το δεύτερο τρίμηνο, με 10 από τους 25 κορυφαίους προορισμούς παγκοσμίως να σημειώνουν διψήφια αύξηση σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2022. Η Σεούλ σημείωσε την υψηλότερη ανάπτυξη, μαζί με τη Ρώμη και το Παρίσι. Λιγότεροι άνθρωποι ακύρωσαν επίσης τα ταξίδια τους κατά το δεύτερο τρίμηνο φέτος σε σχέση με αυτό του 2019. Όπως υποστηρίζει η εταιρεία, με αυτή την ισχυρή ζήτηση και τις αυξανόμενες μέσες τιμές των δωματίων, τα ξενοδοχεία πρέπει να επενδύσουν σε μια σωστή στρατηγική διαφήμισης του ξενοδοχείου τους, ώστε να προσελκύσουν αυτούς που τόσο θέλουν να ταξιδέψουν.

Οι μακρινοί προορισμοί επιστρέφουν

Μία από τις πολλά υποσχόμενες τάσεις που κατέγραψε η έρευνα ήταν η σημαντική αύξηση της ζήτησης για πτήσεις μεγάλων αποστάσεων (πτήσεις με διάρκεια 4+ ωρών) καθώς οι ταξιδιώτες αποφάσισαν να κάνουν πιο μακρινά ταξίδια. Κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους, σημειώθηκε αύξηση 50% από έτος σε έτος για πτήσεις μεγάλων αποστάσεων σε όλο τον κόσμο.

Αυτή η τάση ήταν ακόμη πιο έντονη για τα ταξίδια από τις ΗΠΑ στην Ευρώπη, όπου σημειώθηκε αύξηση άνω του 100% από έτος σε έτος. Το Λονδίνο, το Παρίσι και η Ρώμη ήταν οι τρεις κορυφαίοι ευρωπαϊκοί προορισμοί για τους Αμερικανούς ταξιδιώτες.

Η εξαιρετική αύξηση στα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και στα διεθνή ταξίδια πιθανότατα πυροδοτήθηκε από την ανακοίνωση των ΗΠΑ στις 10 Ιουνίου ότι δεν απαιτείται πλέον αρνητικό τεστ COVID-19 για την είσοδο στη χώρα, γεγονός που προκάλεσε μεγάλη αύξηση στις αναζητήσεις την εβδομάδα της 6ης Ιουνίου .

Καθώς τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων αυξάνονταν, οι οικογένειες επέστρεψαν επίσης στα διεθνή ταξίδια. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας το ποσοστό των οικογενειών που ταξίδευαν διεθνώς μειώθηκε σε σύγκριση με άλλες ομάδες ταξιδιωτών. Ωστόσο, τα στοιχεία του δεύτερου τριμήνου δείχνουν ότι τα διεθνή οικογενειακά ταξίδια έχουν ανακάμψει στα προ πανδημίας επίπεδα και πλέον αντιπροσωπεύουν το ίδιο ποσοστό ταξιδιωτών με το 2019, περίπου το 15%. Με τις οικογένειες να ξοδεύουν 25% περισσότερα ανά κράτηση από άλλες ομάδες ταξιδιωτών, η επιστροφή των οικογενειακών ταξιδιών έχει θετικό αντίκτυπο στον κλάδο.

Η αύξηση των μακρινών ταξιδιών δείχνει ότι οι ξενοδόχοι θα πρέπει να βεβαιωθούν ότι σχεδιάζουν μια ορθή στρατηγική επανασύνδεσης με διεθνείς ταξιδιώτες.

Οι ταξιδιώτες κάνουν κράτηση στο κοντινό, ή στο μέσο διάστημα

Tο δεύτερο τρίμηνο του 2022 σημειώθηκε μεγαλύτερη αύξηση στον βραχυπρόθεσμο έως μεσοπρόθεσμο προγραμματισμό των ταξιδιών. Ήδη από τον Απρίλιο σε έρευνα της η Expedia είχε διαπιστώσει ότι το 53% των καταναλωτών αισθάνεται άνετα κάνοντας κράτηση για ταξίδια που ξεκινούν σε λιγότερο από ένα μήνα. Όσοι έχουν ταξιδιωτικά σχέδια τους επόμενους 12 μήνες ίσως να κάνουν κατά μέσο όρο κράτηση εντός τριών μηνών πριν από το ταξίδι τους. Οι ξενοδόχοι θα πρέπει όταν σχεδιάζουν καμπάνιες και κατανέμουν το διαφημιστικό τους προϋπολογισμό, θα πρέπει να βάλουν υπόψη τους αυτό το διάστημα των 0 έως 90 ημερών.

Η προσβασιμότητα είναι στο επίκεντρο των καταναλωτών κατά την αναζήτηση και την κράτηση ταξιδιού

Η έρευνα δείχνει ότι το 92% των καταναλωτών πιστεύει ότι είναι σημαντικό οι πάροχοι των διαφόρων ταξιδιωτικών υπηρεσιών να ανταποκρίνονται στις ανάγκες προσβασιμότητας όλων των ταξιδιωτών. Επίσης είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για ταξιδιωτικούς παρόχους που δεσμεύονται ενεργά να δημιουργήσουν ένα περιβάλλον χωρίς αποκλεισμούς. Η έρευνα κατέγραψε ότι 7 στους 10 καταναλωτές θα επέλεγαν έναν προορισμό, ένα κατάλυμα ή μια επιλογή μεταφοράς που να είναι προσβάσιμα σε όλους τους τύπους ταξιδιωτών, ακόμα κι αν είναι πιο ακριβά. Το 78% των ερωτηθέντων στην έρευνα δήλωσε ότι έκανε μια επιλογή ταξιδιού με βάση τις προσφορές ή τις διαφημίσεις που ένιωθαν ότι τους αντιπροσώπευαν. Οι ξενοδόχοι πρέπει να διασφαλίσουν ότι παρέχουν προσβάσιμες και χωρίς αποκλεισμούς εμπειρίες σε κάθε ταξιδιώτη και ότι ενσωματώνουν αυτές τις πληροφορίες στις καμπάνιες του μάρκετινγκ.

Οι καταναλωτές αναζητούν βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές – και θα πληρώσουν περισσότερα για αυτές

Στη μελέτη της Expedia για τα αειφόρα ταξίδια κατέγραψε ότι η βιωσιμότητα είναι ένα άλλο βασικό στοιχείο στο οποίο δίνουν προσοχή οι καταναλωτές και βασίζουν τις ταξιδιωτικές τους αποφάσεις – τα δεδομένα δείχνουν ότι το 90% των καταναλωτών αναζητούν βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές.

Η έκθεσή έδειξε επίσης ότι το 65% των καταναλωτών θα ήθελε να επιλέξει μια φιλική προς το περιβάλλον μεταφορά ή διαμονή στο επόμενο ταξίδι και πάνω από το 50% από αυτούς θα ήταν πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για βιώσιμη διαμονή.

Οι καταναλωτές αναζητούν ξενοδοχεία, με το 47% να λέει ότι θέλει να γνωρίζει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς ένα κατάλυμα εφαρμόζει βιώσιμες πρακτικές. Αυτό σημαίνει ότι οι ξενοδόχοι θα πρέπει να διασφαλίζουν ότι παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τις προσπάθειές τους για βιωσιμότητα στους ιστότοπούς τους και στο υλικό μάρκετινγκ τους.

Ακολουθήστε το News247.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα