Γιατί κατάντησε έτσι ο σιδηρόδρομος της Ελλάδας;

Διαβάζεται σε 1'
Γιατί κατάντησε έτσι ο σιδηρόδρομος της Ελλάδας;
Ο σταθμός του ΟΣΕ στη Θεσσαλονίκη Konstantinos Tsakalidis / SOOC

Ο Αχιλλέας Χεκίμογλου εξηγεί στον Σταύρο Διοσκουρίδη γιατί τα τρένα στην Ελλάδα από σύμβολο εκσυγχρονισμού κατέληξαν να είναι επικίνδυνα για τη ζωή των επιβατών.

Στα πρώτα χρόνια του ελληνικού κράτους ο σιδηρόδρομος αποτέλεσε και το όχημα του εκσυγχρονισμού του.

Ενώ όμως σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες αποτέλεσε το βασικό κομμάτι της μεταφοράς, στην Ελλάδα παρέμεινε φτωχό το δίκτυο, με κύρια γραμμή αυτή της Αθήνας Θεσσαλονίκης.

Πώς γίνεται όμως σ’ ένα μικρό δίκτυο, το 2023, να έχεις ένα τόσο μεγάλο δυστύχημα;

Απευθηνθήκαμε στον Αχιλλέα Χεκίμογλου, που έχει εμπειρία στο ρεπορτάζ των υποδομών και των μεταφορών για να μας αναλύσει όλες τις παθογένειες που μας οδήγησαν μέχρι τα Τέμπη.

Ο Αχιλλέας Χεκίμογλου είναι ερευνητής και συγγραφέας του βιβλίου “Ο Ωνάσης και ο Σμηναγός Χ” και του επερχόμενου “Ατομική Εποχή” και πρώην συντάκτης Μεταφορών, Υποδομών και δικτύων της εφημερίδας Το Βήμα.

Explainer Podcasts

Ακούστε και κάντε εγγραφή στα News 24/7 Podcasts σε Spotify, Apple & Google podcasts. Νέο επεισόδιο κάθε Τρίτη & Παρασκευή.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα