Αίγλη Μπαλαμάτση: Η ‘χάκερ’ του Γ. Παπανδρέου απαντά γιατί το ΔΝΤ ήρθε στο Καστελλόριζο

Αίγλη Μπαλαμάτση: Η ‘χάκερ’ του Γ. Παπανδρέου απαντά γιατί το ΔΝΤ ήρθε στο Καστελλόριζο

Το Καστελλόριζο πολλοί αγάπησαν, τα μνημόνια λίγοι. Η Αίγλη Μπαλαμάτση, η τότε κυρία των social media του Γιώργου Παπανδρέου εξήγησε στο Συνέδριο του Game Changer, γιατί το ΔΝΤ μας ήρθε μέσω "παραμεθορίου"

Η Αίγλη Μπαλαμάτση ήταν ο άνθρωπος που είχε αναλάβει τη διαχείριση των social media του Γιώργου Παπανδρέου τον καιρό που το ΔΝΤ μας χτυπούσε την πόρτα και όταν τελικά μας ήρθε πακέτο με το πρώτο μνημόνιο, μέσω Καστελλόριζου.

Για την ακρίβεια, ήταν επικεφαλής του Γραφείου Επικοινωνιακού Σχεδιασμού και Νέων Μέσων στο γραφείο του τότε πρωθυπουργού. Από τη θέση της ως επικεφαλής της Επιτροπής Επικοινωνίας και Νέων Μέσων του ΕΟΤ είχε “τρέξει” και τη διαδικτυακή προβολή της χώρας μέσω του visitgreece.gr, των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, της καμπάνιας you igreece κ.α.

Η κ. Μπαλαμάτση βρέθηκε στο Συνέδριο Game Changer in Digital Marketing που διοργάνωσε η 24MEDIA σε συνεργασία με την εταιρεία επικοινωνίας SYMEON G. TSOMOKOS στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών. Στα πλαίσια της πολιτικής συζήτησης που συντονίστηκε από τη δημοσιογράφο του NEWS 247, Βίκυ Σαμαρά, απάντησε και σε σχετική ερώτηση που δέχθηκε για την “επιλογή” του “φόντου” για το διάγγελμα Παπανδρέου στις 23 Απριλίου του 2010. Το διάγγελμα μπορούμε να το θυμηθούμε παρακάτω:

“Το Καστελόριζο ήταν αποφασισμένο. Δεν ακυρώθηκε μετά την ανακοίνωση της προσφυγής από την ομάδα Παπανδρέου”, απάντησε χαρακτηριστικά η κ. Μπαλαμάτση.

Οι πολιτικοί δεν έχουν πολύ μεγάλες διαφορές από τα brands

Στην υπόλοιπη εισήγηση της, η Αίγλη Μπαλαμάτση τοποθετήθηκε για το πώς επικοινωνείται η πολιτική, μιλώντας και για τις καμπάνιες του προέδρου Ομπάμα για τις οποίες έκανε ιδιαίτερη μνεία: “Η εμφάνιση Ομπάμα βοήθησε στο να πείσουμε για τη βαρύτητα των νέων μέσων, στην καμπάνια ενός πολιτικού”. “Οι πολιτικοί δεν έχουν πολύ μεγάλες διαφορές από τα brands”, παραδέχθηκε.

“Χρειάζεται συγκροτημένη στρατηγική στα social media των πολιτικών, συνεπής χρήση, για να είσαι έτοιμος για όποια δυσκολία”. “Αυτό που λέει τα περισσότερα είναι το πολιτικό περιεχόμενο. Εκεί είναι και το μεγαλύτερο έλλειμμα στη χώρα μας”, πρόσθεσε.

Χρειάζεται πρόγραμμα και περιεχόμενο

Ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης δήλωσε από τη δική του μεριά για την προεκλογική εκστρατεία του Κυριάκου Μητσοτάκη:

“Τα social media κατέγραψαν τα συναισθήματα για την πιθανή εκλογή του. Ο Κυριάκος έδωσε χώρο στην ομάδα που διαχειρίζεται τα social media, ακόμα και στα λάθη. Βέβαια τουιτάρει και ο ίδιος πολύ”, δήλωσε.

“Το Facebook είναι η πλατφόρμα που κάθε πολιτικός πρέπει να χρησιμοποιήσει. Πολύ χρήσιμη πλατφόρμα και για συμπεράσματα. Το Twitter από την άλλη, μπορεί να περάσει ένα μήνυμα, αλλά όχι να προσφέρεις λύσεις. Μόνο με προγράμματα και περιεχόμενο μπορεί”, κατέληξε ο κ. Κυρανάκης.

Τόσο ο Κωνσταντίνος Κυρανάκης όσο και η Αίγλη Μπαλαμάτση, συμφώνησαν τέλος πως “στα social media μετράει η συνέπεια, παρά την ταχύτητα”.

Όλα όσα έγιναν στο δεύτερο Game Changer, μπορείτε να τα δείτε εδώ

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα