Αιχμές Χαρακόπουλου προς την Κεραμέως
Διάλογο με τους εκπαιδευτικούς φορείς πριν την κατάθεση του νομοσχεδίου για την τεχνική εκπαίδευση, ζήτησε ο βουλευτής Λάρισας της Ν.Δ. Μετέφερε την απαίτηση της ΔΑΚΕ καθηγητών να υπάρξει μέριμνα για έγκαιρες προσλήψεις για την νέα σχολική χρονιά.
- 06 Ιουλίου 2020 06:54
Στην ανάγκη για διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα, δηλαδή τους λειτουργούς της εκπαίδευσης, αναφέρθηκε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας και πρόεδρος της Επιτροπής Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης, Μάξιμος Χαρακόπουλος, μιλώντας σε εκδήλωση της ΔΑΚΕ Καθηγητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Λάρισας. Αναφορά που σαφώς μπορεί να εκληφθεί ως πίεση ακόμη και ως αιχμή, προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως.
Θυμίζουμε ότι πολλάκις στην υπουργό Παιδείας έχει ασκηθεί κριτική από τις οργανώσεις των εκπαιδευτικών για την απουσία διαλόγου.
Όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή του ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, «στην προσπάθεια για διαρκή βελτίωση της παρεχόμενης παιδείας στα παιδιά μας είναι απαραίτητη η αγαστή συνεργασία με την εκπαιδευτική κοινότητα, που ζει και αφουγκράζεται τα καθημερινά προβλήματα στην εκπαίδευση. Ο διάλογος μαζί της είναι εκ προοιμίου απαραίτητος».
Όπως σημειώνει ο βουλευτής από την πλευρά των εκπαιδευτικών λειτουργών επισημάνθηκε πως «πριν την κατάθεση του νομοσχεδίου για την τεχνική εκπαίδευση και την έκδοση υπουργικών αποφάσεων που αφορούν στην επιλογή των στελεχών διοίκησης και στην αξιολόγηση, θα πρέπει να προηγηθεί ενδελεχής διάλογος με την εκπαιδευτική κοινότητα, ώστε η πολιτεία να γνωρίζει άμεσα τις ανησυχίες και τα προβλήματα μαθητών και εκπαιδευτικών». Επίσης αναφέρε ότι οι εκπαιδευτικοί «επεσήμαναν ότι για λόγους ομαλότητας κατά την έναρξη της νέας χρονιάς, θα πρέπει να υπάρξουν συντονισμένες ενέργειες για να μην καθυστερήσουν οι διορισμοί εκπαιδευτικών που έχουν εξαγγελθεί, άλλα και οι προσλήψεις των αναπληρωτών».
Συνολικά ο Μάξιμος Χαρακόπουλος επισήμανε ότι «η αναβάθμιση της παιδείας είναι η μεγαλύτερη επένδυση στο μέλλον. Βήμα το βήμα η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας προχωρά στον εκσυγχρονισμό του εκπαιδευτικού μας συστήματος, που είναι απαίτηση της κοινωνίας».