Αμετανόητος Πέτσας: Αγνοούν τους πολίτες και περνούν τη διάταξη για το “δωράκι” στα ΜΜΕ
Η κυβέρνηση επιμένει σε μια κρίσιμη περίοδο, να σπαταλά χρήματα σε μια νέα "λίστα Πέτσα", παρά τις σφοδρές αντιδράσεις. Είναι ένα λάθος, που δεν έχει σχέση με το ποσό που δαπανά. Είναι ένα λάθος παράδειγμα.
- 28 Σεπτεμβρίου 2020 16:33
Η πρωτοβουλία της 24MEDIA και η πρότασή της να μη δοθούν επιπλέον χρήματα στα ΜΜΕ για τις καμπάνιες ενημέρωσης για τον κορονοϊό, ώστε τα κονδύλια να χρησιμοποιηθούν για την Υγεία και την Παιδεία, είχε μεγάλη ανταπόκριση από πολίτες, πολιτικούς και ανθρώπους των media.
Ακόμα και όσοι την θεώρησαν ως “κίνηση εντυπωσιασμού”, δεν διαφώνησαν με την ουσία της. Ότι δηλαδή σε μια τόσο κρίσιμη περίοδο, δεν γίνεται η κυβέρνηση να ξοδεύει χρήματα για μηνύματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, που θα έπρεπε να μεταδίδονται δωρεάν από όλους, τη στιγμή που υπάρχουν μεγάλες ελλείψεις στην Υγεία και δεν επαρκούν οι σχολικές αίθουσες ώστε οι μαθητές να μη συνωστίζονται σε τάξεις των 25 παιδιών.
Η κυβέρνηση, επέλεξε να αγνοήσει το κοινό περί δικαίου αίσθημα, έχοντας προφανώς άλλες προτεραιότητες, τις οποίες θα πρέπει να εξηγήσει στον ελληνικό λαό.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Στέλιος Πέτσας, απέδωσε στις ανάγκες του “marketing” και του επαγγελματισμού, την επιμονή της κυβέρνησης για την ψήφιση του άρθρου 11 του νομοσχεδίου του υπουργείου οικονομικών, που προβλέπει διαφημιστική δαπάνη 2 εκατομμυρίων ευρώ για τον Covid 19, προς τα τηλεοπτικά κανάλια με απευθείας ανάθεση.
Τόνισε μάλιστα ότι το ποσό είναι περιορισμένο και αποτελεί το 0,029% του συνολικού ποσού που δαπανά η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση του κορονοϊού.
Το ζήτημα δεν είναι όμως στο ποσό. Είναι στο παράδειγμα. Στην εθνική προσπάθεια δεν περισσεύει ούτε ένα ευρώ και την ώρα που οι πολίτες καλούνται να τηρήσουν τα μέτρα, δεν μπορεί να υπάρχουν σκιές στη διαχείριση της κρίσης, ούτε αιχμές περί “ελεγχόμενης” ή “χρηματοδοτούμενης” ενημέρωσης.
Είναι προφανές ότι η 24MEDIA εξέφρασε μια υπάρχουσα και ισχυρή άποψη στην ελληνική κοινωνία. Η θέση που έχει πάρει, είναι μια θέση κοινής λογικής.
Δεν είναι η ώρα του marketing, αλλά η ώρα της συστράτευσης και της σοβαρότητας για να προστατευθεί ο λαός από έναν αόρατο και επικίνδυνο εχθρό.
Η 24MEDIA θα επιμείνει στη θέση της προσφέροντας δωρεάν διαφημιστικό χώρο για την προβολή μηνυμάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος.