Γεραπετρίτης από Σταθμό Λαρίσης: “Χρέος μας στα θύματα η δημιουργία ενός σύγχρονου σιδηροδρόμου”

Γεραπετρίτης από Σταθμό Λαρίσης: “Χρέος μας στα θύματα η δημιουργία ενός σύγχρονου σιδηροδρόμου”
Eurokinissi

Στο πρώτο βαγόνι της αμαξοστοιχίας 882 που αναχώρησε από την Αθήνα με προορισμό την Καλαμπάκα βρέθηκε ο Γιώργος Γεραπετρίτης, αποφεύγοντας τις ερωτήσεις των δημοσιογράφων. Έκατσε και στη θέση του μηχανοδηγού.

Στην πρώτη αμαξοστοιχία της Hellenic Train 882 με προορισμό την Καλαμπάκα επιβιβάστηκε τη Δευτέρα ο υπουργός Επικρατείας και αρμόδιος για υποδομές και μεταφορές, Γιώργος Γεραπετρίτης, με αφορμή την επανεκκίνηση των δρομολογίων στον άξονα της Βόρειας Ελλάδας, έναν και πλέον μήνα μετά την τραγωδία των Τεμπών που στοίχισε τη ζωή σε 57 άτομα.

Το πρώτο δρομολόγιο ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσει στις 08:28 το πρωί από το σταθμό Λαρίσης στην Αθήνα με προορισμό την Καλαμπάκα και το δεύτερο δρομολόγιο αναμένεται να ξεκινήσει στις 10:28 και να πραγματοποιήσει την διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη, διασχίζοντας τα Τέμπη. Παράλληλα, το πρωί της Δευτέρας στις 10:08 θα ξεκινήσει και το πρώτο δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη με προορισμό την Αθήνα.

Ο κ. Γεραπετρίτης απέφυγε τις ερωτήσεις των δημοσιογράφων ξεκαθαρίζοντας από την αρχή της τοποθέτησής του πως “δεν θα έχουμε ερωτήσεις και θα είναι μόνο μία δήλωση”, ενώ κάθισε και στη θέση του μηχανοδηγού πριν την αναχώρηση της αμαξοστοιχίας.

Μιλώντας στις κάμερες είπε: “Σήμερα έχουμε την επανεκκίνηση της επιβατικής αμαξοστοιχίας για τη Βόρεια Ελλάδα, Θεσσαλονίκη και Καλαμπάκα. Με μία μικρή χρονική καθυστέρηση, αλλά είμαστε μέσα στο πρόγραμμά μας για το σύνολο των αμαξοστοιχιών. Απομένει ο προαστιακός σιδηρόδρομος για το Κιάτο που θα εκκινήσει προς το τέλος της επόμενης εβδομάδας.

“Η πολιτεία μετά το τραγικό δυστύχημα ανέδειξε τρία σημαντικά ζητήματα που οφείλουμε όλοι να αποδεχτούμε. Το πρώτο είναι να ριχθεί φως στο ζήτημα του δυστυχήματος για να αναδειχθούν οι ευθύνες. Το δεύτερο να υπάρχει επανεκκίνηση με ασφάλεια. και πράγματι σύμφωνα με τον προγραμματισμό μας 22 Μαρτίου εκκίνησαν οι πρώτες περιφερειακές αμαξοστοιχίες. Το τρίτο είναι η ανάταξη της ασφάλειας των σιδηροδρόμων σε ένα πιο μόνιμο επίπεδο”.

Εν συνεχεία, ανέφερε: “Γίνεται μία τεράστια προσπάθεια έτσι ώστε όλες οι συμβάσεις που αναφέρονται στη σηματοδότηση και την τηλεδιοίκηση στον κύριο άξονα να ολοκληρωθούν έγκαιρα και τέλος Σεπτεμβρίου να έχουμε ένα απολύτως ασφαλές δίκτυο για όλα τα προβλεπόμενα.

Για τον λόγο αυτό έχουμε ήδη αναπτύξει και σημαντικές συνέργειες με ευρωπαϊκούς θεσμούς και σήμερα θα βρεθώ και στη Γαλλία όπου θα έχουμε μία συνεργασία με τους γαλλικούς σιδηροδρόμους. Η ελπίδα και η υποχρέωσή μας είναι να έχουμε έναν σιδηρόδρομο οποίος θα είναι αντάξιος των προσδοκιών όλων μας, έναν σύγχρονο σιδηρόδρομο ο οποίος θα μπορέσει να αναπτυχθεί και να είναι από τους κορυφαίους στην Ευρώπη. Αυτό είναι υποχρέωση της πολιτείας αλλά είναι και ένα χρέος το οποίο έχουμε απέναντι στα θύματα του τραγικού δυστυχήματος που χάθηκαν τόσο πρόωρα και άδικα. Η έρευνα θα φτάσει μέχρι τέλους και ο σιδηρόδρομος στην Ελλάδα θα γίνει ένα μέσο που θα είναι ασφαλές”.

Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα