Ηλιόπουλος: “Ψέματα χωρίς ντροπή από την κυβέρνηση για την τηλεδιοίκηση στη Λάρισα – Διαψεύδεται από τους εργαζόμενους”
Για επιμονή στην απόκρυψη της αλήθειας κατηγορεί την κυβέρνηση ο ο υπεύθυνος στρατηγικής επικοινωνίας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νάσος Ηλιόπουλος.
- 21 Μαρτίου 2023 11:43
Για ξεκάθαρα ψέματα της κυβέρνησης σχετικά με την τηλεδιοίκηση στη Λάρισα, έκανε λόγο ο υπεύθυνος στρατηγικής επικοινωνίας του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, Νάσος Ηλιόπουλος μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό «ΣΚΑΪ».
«Χθες είδαμε έναν υφυπουργό να διασύρεται τηλεοπτικά. Ο υφυπουργός Μεταφορών, ο κ. Παπαδόπουλος, ανέβηκε στη Λάρισα για να πει ότι υπάρχει τηλεδιοίκηση και αμέσως μετά πήρε δίπλα του το λόγο ο εργαζόμενος στο σταθμό, ο οποίος ανέφερε ότι δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση», σημείωσε.
«Τηλεδιοίκηση στη Λάρισα δεν υπάρχει. Ο πίνακας χάραξης της πορείας, στον οποίο αναφέρεται η κυβέρνηση και αφορά λίγα χιλιόμετρα στην είσοδο και την έξοδο του σταθμού, δεν είναι τηλεδιοίκηση. Η τηλεδιοίκηση καλύπτει 170 χιλιόμετρα. Σύμφωνα με δελτίο Τύπου που έβγαλε ο ίδιος ο ΟΣΕ, μετά τη φωτιά του Ιουλίου του ’19 η τηλεδιοίκηση στη Λάρισα βγήκε ολοκληρωτικά εκτός λειτουργίας. Το ίδιο είπε ο σταθμάρχης χθες, το ίδιο λένε και οι μηχανοδηγοί όλες αυτές τις μέρες», υπογράμμισε ο Νάσος Ηλιόπουλος.
«Το ότι 20 μέρες μετά η κυβέρνηση συνεχίζει να λέει ψέματα για αυτό, με την ίδια ευκολία που 10 μέρες πριν το δυστύχημα ο κ. Καραμανλής φώναζε στη Βουλή ότι είναι ντροπή να θέτουμε ζητήματα ασφαλείας στο σιδηρόδρομο, είναι προσβολή», είπε.
Όσον αφορά τη χθεσινή επίσκεψη του Αλέξη Τσίπρα στο σταθμό της Λάρισας και στο γιαπί που υποτίθεται ότι στεγάζει την τηλεδιοίκηση, σχολίασε: «χθες βρήκαμε το μοναδικό ζήτημα της τελευταίας τετραετίας για το οποίο η κυβέρνηση της ΝΔ δεν έκανε απευθείας ανάθεση». «Θα μπορούσε να έκανε κάτι τέτοιο και να λειτουργούσε το σύστημα», πρόσθεσε.
«Αν λειτουργούσε η τηλεδιοίκηση, αν υπήρχαν 25 σταθμάρχες στη Λάρισα όπως ίσχυε μέχρι το 2019 και όχι 10 σήμερα, με έναν εξ αυτών να πηγαίνει εκεί χωρίς κατάλληλη εκπαίδευση και με παράξενο τρόπο, αν λειτουργούσε το GSMR που είχε εγκατασταθεί από το 2018, τότε θα είχαμε γλιτώσει αυτό το δυστύχημα», σημείωσε ο Νάσος Ηλιόπουλος.
«Η κυβέρνηση και το υπουργείο Μεταφορών για τέσσερα χρόνια δεν συνάντησε ποτέ τους μηχανοδηγούς. Τους είδαν πρώτη φορά μετά το δυστύχημα», τόνισε.
«Το σημαντικό σήμερα είναι να δοθούν απαντήσεις. Σεβασμός στα θύματα σημαίνει σεβασμός στην αλήθεια», ανέφερε ο Νάσος Ηλιόπουλος.
Ακολουθήστε το News 24/7 στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις