Καραμανλής: “Ανατρέψαμε την 15ετή εγκατάλειψη των αστικών συγκοινωνιών”
Διαβάζεται σε 3'Η τοποθέτηση του Κώστα Αχ. Καραμανλή για την επίσκεψη Μητσοτάκη στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ και τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης που υλοποιήθηκαν.
- 03 Ιουλίου 2024 12:32
Στην επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στο αμαξοστάσιο των ηλεκτρικών λεωφορείων στου Ρέντη, αναφέρθηκε ο Κώστας Αχ. Καραμανλής.
Με ανάρτηση στο facebook, ο πρώην υπουργός Μεταφορών ανέφερε ότι “τα πρώτα 250 ηλεκτρικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ήδη κυκλοφορούν. Και με βάση τον προγραμματισμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, μέχρι το τέλος του 2025 θα κυκλοφορούν συνολικά 900 καινούργια λεωφορεία”.
Ενώ σε άλλο σημείο της ανάρτησής του πρόσθεσε ότι ‘δεν πρόκειται μόνο για υλοποίηση και δέσμευση της Νέας Δημοκρατίας, αλλά και για την ολοκλήρωση ενός κύκλου που ανοίξαμε ως Κυβέρνηση το 2020 βάζοντας μπροστά το πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου των αστικών λεωφορείων”.
Η ανάρτηση του Κώστα Αχ. Καραμανλή:
Ένα πολύ σημαντικό βήμα, όπως είπε και ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, έγινε σήμερα στην πορεία υλοποίησης της κυβερνητικής δέσμευσης της Νέας Δημοκρατίας για καλύτερη καθημερινότητα των πολιτών.
Τα πρώτα 250 ηλεκτρικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη ήδη κυκλοφορούν. Και με βάση τον προγραμματισμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, μέχρι το τέλος του 2025 θα κυκλοφορούν συνολικά 900 καινούργια λεωφορεία.
Δεν πρόκειται μόνο για υλοποίηση και δέσμευση της Νέας Δημοκρατίας, αλλά και για την ολοκλήρωση ενός κύκλου που ανοίξαμε ως Κυβέρνηση το 2020 βάζοντας μπροστά το πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου των αστικών λεωφορείων.
Όταν αναλάβαμε το 2019, διαπιστώσαμε ότι είχαν περάσει πάνω από 15 χρόνια από την τελευταία αγορά λεωφορείου. Έτσι, με βάση τα δεδομένα και τους διαθέσιμους πόρους εκείνης της περιόδου, ολοκληρώσαμε τον σχεδιασμό και τη διαδικασία έτσι ώστε να έχουμε σήμερα τα πρώτα σύγχρονα, ηλεκτρικά λεωφορεία στους δρόμους.
Βέβαια κανείς δεν λέει πως πλέον είναι όλα τέλεια. Οι ανάγκες της καθημερινότητας είναι όλο και μεγαλύτερες, ενώ οι τεχνολογίες εξελίσσονται και αυτές. Γι’ αυτό και η ανανέωση του στόλου θα πρέπει να γίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα.
Επειδή λοιπόν οι απαιτούμενοι ρυθμοί αντικατάστασης των οχημάτων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι απαιτητικοί, όταν μόνο για την Αθήνα χρειάζονται πλέον πάνω από 1500 λεωφορεία για να εξυπηρετηθεί το επιβατικό κοινό, ο νέος σχεδιασμός είναι κρίσιμο να γίνει και να προχωρήσει το νωρίτερο δυνατό.
Με όπλα την επιθυμία της κυβέρνησης για συνεχή βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών, αλλά και τις οικονομικές δυνατότητες του Ταμείου Ανάκαμψης, είναι εφικτό να κάνουμε και το επόμενο βήμα για την συνεχή ανανέωση και τον εκσυγχρονισμό του στόλου των αστικών λεωφορείων.
Όπως ανατρέψαμε την 15ετη εγκατάλειψη των αστικών συγκοινωνιών, έτσι μπορούμε να προχωρήσουμε, σταθερά-τολμηρά-μπροστά.