Καραμανλής: Κάποιοι πρέπει να συνειδητοποιήσουν πότε αρχίζει η πολιτική και πότε τελειώνει
Καρφιά για τις νέες κινήσεις στην κεντροδεξιά άφησε ο τομεάρχης Υποδομών της ΝΔ και άσκησε σφοδρή κριτική στην κυβέρνηση για απαξίωση των υποδομών τα τελευταία τέσσερα χρόνια. "Ας μας πει ο κ. Σπίρτζης ένα έργο που έχει ξεκινήσει επί ημερών ΣΥΡΙΖΑ" προκάλεσε τον υπουργό Υποδομών.
- 27 Μαρτίου 2019 13:57
“Ξεκινήσαμε από το πια έργα μπορούν να γίνουν άμεσα. Πρέπει να βάλουμε τέλος στον μικροκομματισμό και τον αποσπασματικό σχεδιασμό μεγάλων έργων” δήλωσε στον News 24/7 στους 88,6 ο Κώστας Καραμανλής.
“Σήμερα λεφτά δεν υπάρχουν. Το ΕΣΠΑ βαίνει μειούμενο. Πρέπει να σκεφτούμε εκτός πλαισίου και πρέπει να σκεφτούμε πως τα έργα θα γίνονται γρήγορα και εντός χρονικών διαγραμμάτων” πρόσθεσε ο τομεάρχης μεταφορών της ΝΔ, μία ημέρα μετά την παρουσίαση του προγράμματος υποδομών της ΝΔ.
“Στον φαντασιακό κόσμο του Σπίρτζη και του Τσίπρα θα λέγαμε ότι τα έργα θα χρηματοδοτηθούν από λεφτά που θα βρούμε” συμπλήρωσε, σχολιάζοντας την γαλάζια πρόταση για συμμετοχή ιδιωτών επενδυτών με ανταποδοτικά οφέλη.
“Τέσσερα χρόνια τώρα δεν έχει γίνει ούτε ένα έργο” σημείωσε και είπε ότι οι λύσεις που αναζητούνται πρέπει να βρεθούν με βάση την πραγματικότητα.
Σχολιάζοντας τις δηλώσεις του υπουργού Μεταφορών στον News 24/7 στους 88,6:
“Η Απαξίωση των υποδομών έγινε τα τελευταία τέσσερα χρόνια, στην εποχή Βαρουφάκη σταμάτησαν τα πάντα” δήλωσε ο κ. Καραμανλής.
Καταλόγισε στο Υπουργείο συχνούς εκτροχιασμούς στο δίκτυο του ΟΣΕ, καθυστερήσεις στο μετρό και συρμούς του τραμ που διέκοψαν τα δρομολόγιά τους.
“Ας μας πει ο κ. Σπίρτζης ένα έργο που έχει ξεκινήσει επί ημερών ΣΥΡΙΖΑ. Κανένα” είπε χαρακτηριστικά και τόνισε ότι η ηλεκτροκίνηση που θα έπρεπε να έχει γίνει εδώ και δύο χρόνια δεν έχει γίνει.
Για τις ευρωεκλογές είπε:
“Η κυβέρνηση καρκινοβατεί. Πατάει σε τεντωμένο σκοινί. Με 6 βουλευτές που προστέθηκαν στην κυβερνητική πλειοψηφία με τον τρόπο που ξέρουμε” δήλωσε ο γαλάζιος βουλευτής και πρόσθεσε ότι “οι ευρω-εκλογές είναι κάλπη και η κάλπη θα δείξει με σαφήνεια ποιο κόμμα είναι πρώτο και ποιο δεύτερο”.
“Κάποιοι άνθρωποι πρέπει να συνειδητοποιούν πότε αρχίζει η πολιτική και πότε τελειώνει” σχολίασε για τις πολιτικές πρωτοβουλίες στο χώρο της Δεξιάς, κάνοντας λόγο για ρεβανσισμό.
Σε άλλη δήλωσή του, ο κ. Καραμανλής είπε:
«O κ. Σπίρτζης είναι, όπως πάντα, εκτός τόπου και χρόνου. Για να συκοφαντήσει το Εθνικό μας Σχέδιο για τις Υποδομές, ισχυρίστηκε ότι ήδη υλοποιούνται έργα που βρίσκονται μόνο στα χαρτιά, ή ακόμα χειρότερα, μόνο στη φαντασία του. Την παράσταση όμως έκλεψε η κ. Δούρου, που μπέρδεψε έναν υφιστάμενο επαρχιακό δρόμο, με την πρότασή μας για έναν νέο αυτοκινητόδρομο που θα συνδέει τη Θήβα με την Ελευσίνα, ο οποίος θα δώσει ανάσα στην Αττική. Οι πολίτες το γνωρίζουν πια: Οι συνεχείς περικοπές στις Δημόσιες Επενδύσεις και οι μουσαμάδες στο μετρό της Θεσσαλονίκης απεικονίζουν με τον καλύτερο τρόπο την ανύπαρκτη πολιτική της Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ για τα μεγάλα έργα».
Σπίρτζης: Να εγκαταλείψει η ΝΔ την πολιτική του Μαυρογιαλούρου
Στην ανακοίνωση του Τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτή Σερρών Κώστα Καραμανλή, περί ανύπαρκτης πολιτικής της κυβέρνησης για τα μεγάλα έργα, απάντησε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης.
Ειδικότερα ο Χρήστος Σπίρτζης δήλωσε:
«Παρακαλώ τον κ. Καραμανλή να τηλεφωνήσει στον κ. Σουφλιά και να του πει για ποιους λόγους δεν έβγαλε μαζί με τις άλλες παραχωρήσεις των αυτοκινητοδρόμων το Ελευσίνα- Θήβα- Υλίκη που ήταν στον σχεδιασμό της τότε κυβέρνησης Καραμανλή, μπας και ενημερώσει την σημερινή ηγεσία της ΝΔ για το ποια έργα μπορούν να υλοποιηθούν.
Να του προτείνω επίσης να εξετάσουν την σύνδεση της Ελευσίνας με την Οινόη που είναι ένας διαγώνιος δρόμος πολύ χαμηλότερου κόστους που θα μπορεί να υλοποιηθεί και παροτρύνω την ΝΔ να εγκαταλείψουν την πολιτική του Μαυρογιαλούρου και την εξυπηρέτηση του μεγάλου κόστους των έργων και την εξυπηρέτηση των εργολάβων.
Να του θυμίσω επίσης για το μετρό της Θεσσαλονίκης ότι το 2015 παραλάβαμε το έργο 5 χρόνια σταματημένο με υλοποίηση στο 30% και με αποζημιώσεις διεκδικούμενες, του εργολάβου, 1,150 δισ. ευρώ για το 30% του έργου, όταν όλο το έργο ήταν συμβασιοποιημένο νέο τίμημα 900 εκατ. ευρώ.
Να του θυμίσω επίσης ότι η επέκταση στην Καλαμαριά ολοκληρώνεται και τις επόμενες μέρες βγαίνουν οι διαγωνισμοί για τις πρόδρομες εργασίες για την επέκταση για τις δυτικές συνοικίες.
Και τα λέω αυτά για να συμπληρωθεί το εθνικό σχέδιο υποδομών της ΝΔ!»
Νωρίτερα, ο υπουργός είχε δηλώσει στον News 24/7 στους 88,6: