Καραμανλής- Χατζηδάκης καταγγέλουν μπάχαλο με το ηλεκτρονικό εισιτήριο, προβλήματα στη γραμμή 4 του Μετρό

Καραμανλής- Χατζηδάκης καταγγέλουν μπάχαλο με το ηλεκτρονικό εισιτήριο, προβλήματα στη γραμμή 4 του Μετρό
Συνεντευξη τυπου της Ν.Δ (Κωστη Χατζηδακη και Κων Καραμανλη ) για τις αστικες συγκοινωνιες Αθηνας Θεσσαλονικης ΦΩΤΟ ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΠΟΝΗΣ//EUROKINISSI Eurokinissi

Συνέντευξη τύπου για την κατάσταση στα ΜΜΜ έδωσαν ο αντιπρόεδρος της ΝΔ και ο αρμόδιος τομεάρχης, κάνοντας λόγο για μπάχαλο με το ηλεκτρονικό εισιτήριο και προβλήματα στη χάραξη της γραμμής 4 του Μετρό.

Επίθεση στην κυβέρνηση για την κατάσταση στις δημόσιες συγκοινωνίες εξαπέλυσαν ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Κωστής Χατζηδάκης και ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της αξιωματικής αντιπολίτευσης, βουλευτής Σερρών, Κώστας Καραμανλής.

Ο κ.Χατζηδάκης και ο κ.Καραμανλής έδωσαν συνέντευξη τύπου για την κατάσταση στα ΜΜΜ σήμερα, κάνοντας μεταξύ άλλων λόγο για μπάχαλο με το ηλεκτρονικό εισιτήριο και προβλήματα στη χάραξη της γραμμής 4 του Μετρό, ενώ κατηγόρησαν την κυβέρνηση ότι καταστρέφει συστηματικά τις δημόσιες συγκοινωνίες. Ταυτόχρονα υπερασπίστηκαν την πολιτική της ΝΔ στον τομέα των μεταφορών την περίοδο 2012- 2014 (κατά την οποία ο κ.Χατζηδάκης ήταν αρμόδιος υπουργός) και αναφέρθηκαν στην πολιτική που θέλει να εφαρμόσει η ΝΔ στο μέλλον, την οποία αντιπαρέθεσαν με την πολιτική της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕ.

“Στο θέμα των αστικών συγκοινωνιών, υπάρχει μια κεντρική πολιτική διαφορά ανάμεσα στη Νέα Δημοκρατία και την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ.

Η αρχή αυτής της κυβέρνησης είναι «μπείτε όλοι (δήθεν) τζάμπα» κι ας ρημάξουν οι συγκοινωνίες κι ας πληρώσει μετά πανάκριβα όλος ο ελληνικός λαός το κόστος…

Το απέδειξαν, άλλωστε, και τον Ιούλιο του 2015, όταν επιβλήθηκαν τα capital controls, και ο ΟΑΣΑ από το «όλοι (δήθεν) τζάμπα» έχασε μέσα σε 2 εβδομάδες 9,5 εκατ. ευρώ από τις δωρεάν μετακινήσεις των πάντων, ακόμη και των τουριστών! Αυτό το λαϊκίστικο δήθεν τζάμπα, ακόμα το πληρώνουν φυσικά οι φορολογούμενοι πολίτες στην Κρήτη, την Αλεξανδρούπολη, τις Σέρρες, τη Θεσσαλονίκη και ολόκληρη τη χώρα. Και βέβαια το πληρώνουν διπλά στην Αθήνα, όπου ακρίβυνε το εισιτήριο”, ανέφερε ο κ.Καραμανλής και πρόσθεσε:

“Αντιθέτως, εμείς στη Νέα Δημοκρατία βλέπουμε αλλιώς τις αστικές συγκοινωνίες:Δωρεάν μετακινήσεις ή μειωμένο κόμιστρο για όσους πραγματικά το έχουν ανάγκη. Προγραμματισμένα και με κάλυψη από τους αρμόδιους φορείς, για να μην “μπαίνουν μέσα” οι αστικές συγκοινωνίες. Φτηνό εισιτήριο για όλους τους υπόλοιπους. Καλές συγκοινωνίες για όλους. Έλεγχος, ασφάλεια, σύγχρονες υπηρεσίες. Χωρίς να πληρώνει περισσότερα ο ελληνικός λαός.”

Ο κ.Χατζηδάκης από την πλευρά του υποστήριξε ότι σήμερα περιορίζεται το κοινωνικό έργο των Αστικών Συγκοινωνιών και ανθίζουν οι σπατάλες.

“Την 3ετία 2012-14 έγινε μια σημαντική προσπάθεια εξυγίανσης των αστικών συγκοινωνιών που οδήγησε τον ΟΑΣΑ σε λειτουργική κερδοφορία.Με τους ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και σ’ αυτό τον τομέα κάναμε βήματα πίσω και  οι αστικές συγκοινωνίες επέστρεψαν στον δρόμο των ελλειμμάτων και της υποβάθμισης του συγκοινωνιακού τους έργου”, υποστήριξε αναφέροντας ότι: “Την διετία 2015 – 2016 τα έσοδα των αστικών συγκοινωνιών μειώθηκαν κατά 21% δηλαδή έχασαν το ένα πέμπτο των ετήσιων εσόδων του ΟΑΣΑ. Η επιδότηση προς τις συγκοινωνίες – την οποία πληρώνουν οι φορολογούμενοι με τους φόρους τους –  αυξήθηκε κατά 18% προσεγγίζοντας τα 120 εκατ. ευρώ. Τα δρομολόγια, τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ που κυκλοφορούν περιορίστηκαν δραστικά. Ενώ συμβαίνουν όμως όλα αυτά την ίδια στιγμή τα έξοδα προς τρίτους  αυξήθηκαν από 33 έως 91%!  Το συγκοινωνιακό έργο μειώνεται, οι μισθοί των εργαζομένων μειώνονται, αλλά εκτοξεύονται τα κονδύλια για μελέτες και για υπηρεσίες που παρέχουν τρίτοι προς τον ΟΑΣΑ. Την  ώρα δηλαδή που το κοινωνικό έργο των αστικών συγκοινωνιών περιορίζεται, ανθίζουν οι σπατάλες και οι χαριστικές πράξεις προς φίλους της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ. Οι επίσημες λογιστικές καταστάσεις του ΟΑΣΑ για τη διετία 2015- 2016 είναι ενδεικτικές.”

Ο κ.Καραμανλής αναφέρθηκε ειδικότερα στο θέμα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι  κατάφερε να μετατρέψει ένα μέσο που θα έπρεπε να απλοποιεί τη ζωή μας, σε μια μεγάλη ταλαιπωρία.

Μεταξυ άλλων έκανε λόγο για προχειρότητα τέτοια που “με μεγάλη καθυστέρηση και μετά από παρεμβάσεις της ΝΔ η κυβέρνηση αποφάσισε την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου μίας διαδρομής. Στους περισσότερους σταθμούς αυτήν την στιγμή οι επιβάτες εισέρχονται και εξέρχονται χωρίς κανέναν έλεγχο.”

Κατηγόρησε επίσης την κυβέρνηση ότι: “Με τον τρόπο που εξωθεί τον δικαιούχο μειωμένου εισιτηρίου να περιμένει στην ουρά για να εκδώσει το εισιτήριό του (αφού στα μηχανήματα μπορείς να βγάλεις μόνο αν έχεις προσωποποιημένη κάρτα), πρακτικά έχει οδηγήσει στην κατάργησή του”. Σημείωσε πως: “Έπρεπε να φθάσει ο Φεβρουάριος για να αποφασίσει ο ΟΑΣΑ να διαθέτει εισιτήρια και σε τρίτα μέρη (περίπτερα, mini market)” και κατέληξε σχολιάζοντας πως: “Ακριβώς λόγω όλης αυτής της προχειρότητας, μέχρι σήμερα – 4 μήνες μετά την έναρξη του ηλεκτρονικού εισιτηρίου – οι μπάρες έχουν εξολοκλήρου κλείσει μόνο σε 6  από τους 60 σταθμούς [Αεροδρόμιο, Δουκ. Πλακεντίας, Αιγάλεω, Ελαιώνας, Αγ. Δημήτριος, Αγ. Αντώνιος] Από τις 5/3 έκλεισαν δοκιμαστικά οι μπάρες στον Στ. Συντάγματος τις ώρες μη αιχμής (εκτός δηλαδή 06.00 – 10.00 και 15.00 – 19.00).”

Ο κ.Καραμανλής αναφέρθηκε και στη γραμμή 4 του Μετρό. “Εντοπίζεται ένα σημαντικό πρόβλημα, δεδομένου ότι σύμφωνα με το κομμάτι που θα δημοπρατηθεί, δηλ. το κομμάτι Άλσος Βεΐκου-Γουδί, η γραμμή θα είναι… «τυφλή». Δηλαδή, η νέα γραμμή δεν έχει απολήξεις στη γραμμή του ηλεκτρικού (Περισσός) και στη γραμμή 3 του Μετρό (Κατεχάκη), με αποτέλεσμα να περιορίζεται κατά πολύ η χρησιμότητά της”, υποστήριξε.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα