Μαμουλάκης: ΒΟΑΚ και σύνδεση Μεσαράς – αεροδρομίου Καστελίου, στην Βουλή

Διαβάζεται σε 3'
Χάρης Μαμουλάκης
Χάρης Μαμουλάκης ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI

Συζητήθηκαν στη Βουλή οι δυο Επίκαιρες Ερωτήσεις του Τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Χάρη Μαμουλάκη.

Απαντήσεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα που δείχνουν τα λάθη και τις παραλείψεις της Κυβέρνησης της ΝΔ σε δυο κομβικά έργα υποδομών της Κρήτης, ζήτησε ο Τομεάρχης Υποδομών & Μεταφορών Κ.Ο. ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ, Βουλευτής Ηρακλείου Χάρης Μαμουλάκης, κατά την συζήτηση στην Βουλή δυο σχετικών Επίκαιρων Ερωτήσεων προς τον Υπουργό Υποδομών & Μεταφορών.

Οι Ερωτήσεις αναλυτικά:

Παραμένει χωρίς οδική σύνδεση με το αεροδρόμιο Καστελίου η περιοχή της Μεσαράς

Ο Χάρης Μαμουλάκης υπενθύμισε ότι το έργο του νέου αεροδρομίου ξεκίνησε και φέρει την σφραγίδα του ΣΥΡΙΖΑ, συνεχίζεται από τη ΝΔ, αλλά είναι απαραίτητο να έχει και τις κατάλληλες οδικές συνδέσεις, ενώ επεσήμανε τα ιδιαίτερα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά της περιοχής της Μεσαράς, σε αγροτικό, τουριστικό και οικιστικό επίπεδο. «Στη σύμβαση παραχώρησης, υπάρχει υποχρέωση προς την ανάδοχο εταιρεία να κατασκευάσει τις αρτηρίες σύνδεσης τόσο προς τον βορά με τον ΒΟΑΚ, όσο και προς τον νότο και τον ΝΟΑΚ» ανέφερε ο Χάρης Μαμουλάκης, τονίζοντας ότι δεν έχει γίνει τίποτα για τη σύνδεση με την Μεσαρά με αποτέλεσμα αυτή να γίνεται μέσω Ηρακλείου και ρωτώντας: «Σε τι ενέργειες προτίθεστε να προβείτε, ώστε να αναβαθμιστεί η οδική σύνδεση μεταξύ του νέου αεροδρομίου Καστελίου και της ευρύτερης περιοχής του κάμπου της Μεσαράς;».

Εκτός εγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος το έργο Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος του ΒΟΑΚ

Ο Χάρης Μαμουλάκης καυτηρίασε την αλαζονική στάση του πρώην Υπουργού Κώστα Καραμανλή που επί 4 περίπου χρόνια απλώς ειρωνευόταν τον ΣΥΡΙΖΑ και αποποιούταν των ευθυνών του και τόνισε ότι αποδείχθηκε δείγμα λαϊκισμού η κυβερνητική φιέστα που στήθηκε με την παρουσία του Πρωθυπουργού τον Σεπτέμβριο του 2022, στην δήθεν έναρξη των εργασιών του ΒΟΑΚ στο τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος. Αναφέροντας ότι μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει απολύτως κανένα έργο, ότι ο ανάδοχος πήρε το έργο με μονοψήφιο αριθμό έκπτωσης και ότι το τρέχον χιλιόμετρο θα κοστίσει στο ελληνικό δημόσιο 10.000.000 ευρώ, κάτι που τον καθιστά τον ακριβότερο δρόμο στην Ευρώπη, ίσως και στον κόσμο, ο Χάρης Μαμουλάκης ζήτησε ξεκάθαρες απαντήσεις στα ερωτήματα: «Πού οφείλεται η εννεάμηνη καθυστέρηση ολοκλήρωσης, παράδοσης και έγκρισης των μελετών; Η εν λόγω καθυστέρηση οφείλεται σε υπαιτιότητα του δημοσίου και η οποία ενδέχεται να εγείρει ζήτημα αξίωσης αποζημιώσεων από πλευράς αναδόχου; Έχει αιτηθεί ο ανάδοχος αποζημίωση και ποιο το ύψος αυτής;».

Δεν παρέλειψε επίσης να τονίσει ότι σύμφωνα με τις αποφάσεις του Υπουργείου για τις αλλεπάλληλες παρατάσεις που έχει δώσει στο έργο, οι «λόγοι καθυστέρησης εκτέλεσης εργασιών είναι αποκλειστικής ευθύνης και κυρίως υπαιτιότητας του Δημοσίου». Γεγονός που ελλοχεύει το κίνδυνο να διεκδικήσει ο ανάδοχος πρόσθετες αποζημιώσεις από το Ελληνικό Δημόσιο για τον χρόνο που δεν εργάστηκαν τα μηχανήματά του.

Ροή Ειδήσεων

Περισσότερα